så nu ligger jeg her og er glad :lol:og han er bar en dejlig fyr og pelsen vokser og vosker
ENDELIG!! :D :D
-
liv
ENDELIG!! :D :D
jaa!! nu har jeg haft sirius i 4 uger + - . og han har været syg og alt muligt så tvivlede egentlig om det nogensinde skulle skride frem ad
han har også de sidste par dage været nervøs for mig
men her til afted besluttede jeg det kunne være nok når der ikke skete noget med at give godbidder så tog lige så stille hænderne under ham og løftede ham lide over bunden af buret og lod ham gå fra hånd til hånd et par gange og satte ham så ned igen. jeg lagde låget på men så han var forvirret og prøvede hele tiden at komme op af væggen
så stak hånden ned til ham igen og kiggede om han ville op og det ville han
så han kravlede selv op i min hånd
denne gang løftdee jeg ham lidt længere op og ld ham gå fra hånd til hånd og satte ham så ned igen
så tænkte jeg om jeg bare havde været heldig eller om han faktisk ville op så lagde hånden foran ham og så kravlede han op igen
:shock: nu tog jeg ham helt opp til kanten og lidt tæt på kroppen og lod ham kravle lidt puttttede ham ned i buret og gav ham lidt godbidder men tog låget på derefter da jeg ikke ville gå over hans grænser hellere vente end at gøe en god opleveslse til noget dårligt
så nu ligger jeg her og er glad :lol:og han er bar en dejlig fyr og pelsen vokser og vosker
:lol: skøn det er han 
-
liv
det må vi da håbeSpot skrev:årh <3 lyder som om han er en eventyrlysten lille fyr. Så er jeg sikker på han er tam om en uge
-
liv
så tog jeg modet til mig! jeg tog ham stille op og satte ham i sengen sammen med mig
han var lidt forvirret og spænede bare rundt og kunne ikke rigtig finde ud af noget
så efter 2 minutter kom han stille tilbage i buret
han gik en lille runte og så gik han ind i sin labyrint og er blevet der i nu 3 minutter. jeg synes det gik meget godt selvom min seng er så smal at jeg næten hele tiden måtte tage hænderne for kanten
men tror jeg gjorde det rigtige for på et eller andet tidspunkt skal det jo være
nåh men synes i også jeg skal løfte ham op og ud af buret? eller skal jeg gå et skridt tilbage og vente til han selv går op i min hånd? feta var jo meget nemmere så er ikke særlig god til det endnu
plus gør det noget at han gjorde sig lidt flad mens han løb hen over sengen eller er det normalt de første par gange?
tror også jeg tænker for meget over deett. men jeg vil bare så gerne have en tam hamster lige som feta
men lykkes det lykkes det ikke men det skal det nok
han skal bare til signe om 22 dage så der skal han helst være tam. men jeg har hele 3 uger.. 
han gik en lille runte og så gik han ind i sin labyrint og er blevet der i nu 3 minutter. jeg synes det gik meget godt selvom min seng er så smal at jeg næten hele tiden måtte tage hænderne for kanten nåh men synes i også jeg skal løfte ham op og ud af buret? eller skal jeg gå et skridt tilbage og vente til han selv går op i min hånd? feta var jo meget nemmere så er ikke særlig god til det endnu
plus gør det noget at han gjorde sig lidt flad mens han løb hen over sengen eller er det normalt de første par gange?
tror også jeg tænker for meget over deett. men jeg vil bare så gerne have en tam hamster lige som feta
-
liv
hehe han har sådan ikke noget imod at blive taget op altså han bider ikke eller gør tegn på utyrkhed han synes måske bare det er lidt mærkeligt såhan trykke sig lidt flad lig når jeg tager ham op men tror jeg lader være med at tage ham op idag men lade ham få godbidder og vænne sig lidt mere til min hånd så kan jeg se om der er sket en forandring imrogenMahonia skrev:Så længe han ikke har noget imod at blive taget op, så fortsætter du bare som du allerede gør nu. Det er jo gået fint. Bare stille og roligt fremad.![]()
Det er meget naturligt at de bliver lidt flade i starten. De trykker sig bare. Det er jo noget nyt. :) Ikke noget at bekymre sig om.