Blacki!!!

Alt hvad der falder uden for de øvrige emner hører til her. Det kan være alt fra snik snak, med de øvrige forum brugere, til diskussioner om alt mellem himmel og jord.
Besvar
laurashamster

Blacki!!!

Indlæg af laurashamster » 13. dec 2008 20:56

Ja jeg har oplevet et par uheld med min stærke lille hamster Blacki..
Her for en uge siden da jeg skiftede hendes bur satte jeg hende ned i hendes transport kasse - den som det plejede at være. Jeg satte hende på min hylde og ved siden af hende var en af de der jule kuler man kan ryste og så sner det. Jeg vente mig i 2 sek og hørte så en KÆNPE BANG, Jeg vente mig og så havde hun på en eller anden måde trykket transport kassen hend til sne kuglen som så faldt ned og gik i 1000 stykker(der var over 10 cm. i mellem dem) Og ligepluslig skulle jeg både gøre rent i buret og i mit værelse. Jeg tog hende hend i min hans transport kasse (den mest holdbare) Jeg havde godt nok ikke regnet med hun ville smadre mit pynt! Der efter fjernede jeg alle de ting der var i nærheden af hende

Et godt råd: Sæt aldrig noget der kan gå i stykker tæt på dit hamster! :D
Hilsen Laura
Albert, Blacki, Daysi, Elvis & Flipper

Himmelbjerget:
CHIP du var bare den dejligste lille fyr. Jeg elskede dig højere en op til solen. Du var bare lyset for mig! Altid i mit hjerte<3

Lisette

Indlæg af Lisette » 13. dec 2008 21:03

Æv... :wink:

Æda

Indlæg af Æda » 13. dec 2008 22:38

:shock:
Hilsen Ida <3

Besvar