Julegaver :D

Alt hvad der falder uden for de øvrige emner hører til her. Det kan være alt fra snik snak, med de øvrige forum brugere, til diskussioner om alt mellem himmel og jord.
Meddie

Julegaver :D

Indlæg af Meddie » 20. dec 2008 18:21

Ja, så er der sørme kun 4 dage til jul.. Det er vildt så stærkt tiden går!

Måske er det bare mig som er barnlig :oops:
.. Men giver I jeres dyr julegaver? :D

Jeg plejer hver juleaften at forkæle dem ekstra meget, med f.eks. gnaverstænger, nyt legetøj og andre godbidder.

Jeg skal ud i maxi zoo imorgen og se hvad de har at byde på i gnaverafdelingen :D
Regner med at give hamsterne en gnaverstang hver og kaninerne en tørret frugtmix til deling :)
~ Mvh. Mette og Clean

burrus

Indlæg af burrus » 20. dec 2008 18:23

mine får lidt ekstra god dyremad.. ingen menneske-mad, men ekstra-guffe-mad... sidste år fik kattene nyt legetøj af vores hund og hunden fik et kødben af kattene :wink:  :lol:  8-)  (godt vi tror på julemanden også :wink: )

men ellers får de ikke julegaver
Pia B
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter: www.orkenrotte.dk

Vimse

Indlæg af Vimse » 20. dec 2008 18:27

Mine hamstre har fået deres julegave. De har den bare nu...  :oops:  kunne ikk vente med at give dem den. Det er en mega sød køje fra petpile, pplus nogle snack poser fra petpile.

hunden han får faktisk en rigtig stor julegave af mig. En får i masse lege ting og kødben. Plus fra nogle af mine fars venner får Rufus gaver. Han er bare sååå forkælet ^^

Lige et billede af Putte i sin julgave.
Vedhæftede filer
Putte i køjen.jpg
Putte i køjen.jpg (40.1 KiB) Vist 5421 gange
KH. Kathrine

Meddie

Indlæg af Meddie » 20. dec 2008 18:36

Heldige hamser  :D
~ Mvh. Mette og Clean

darkangel87

Indlæg af darkangel87 » 20. dec 2008 18:50

gnaverne får nok ikk det helt store men vores hund Ricko får da et 75 cm langt tyggeben og lille Vaks får da også noget
Billede
http://www.nightangel.dk
https://www.facebook.com/NightangelsHamsteropdraet

When one door closes another opens. Grab the life and make it your own.

liv

Indlæg af liv » 20. dec 2008 19:12

jeg har købt et flot træhus til feta når hun skal have unger :D det får hun med når hun skal passes :D og sirius har fået sin :wink: han har fået et kæmpe rødt wodentwheel  :D  :D  :D så det er bare dejligt

sabkoch

Indlæg af sabkoch » 20. dec 2008 19:24

Vores hamstere og kaniner får ingen ting - det gør Kovu hunden heller ikke, men han har fået kalendergaver.
Næstformand i Dansk Hamster Forening  - www.hamsterland.dk
Vi har 2 vinterhvide dværghamstere og 2 papillon hunde.

Billede

AnetteFrost

Indlæg af AnetteFrost » 20. dec 2008 19:47

mine får heller ikke noget... men forkælet bliver de nu nok alligevel med ekstra mange nødder og sådan...
Hjemmesiden til mit opdræt: http://www.BiilsHamstere.dk

Min Personlige hjemmeside: http://www.AnetteFrost.dk

liv

Indlæg af liv » 20. dec 2008 20:25

jeg kan da også sige at feta har taget 4g på :lol:  :lol:

Simse

Indlæg af Simse » 20. dec 2008 20:37

Mine dyr er så forkælede i for vejen, så det kan ik bliver bedre med ting og mad :P
Mvh. Simone og de der hamstere ;-)
Billede
Facebook side: https://www.facebook.com/SimsesDyr

Desiree

Indlæg af Desiree » 20. dec 2008 22:17

Jeg kan ikke lige give dyrene gaver, kan dårligt klare menneskene. Men lille Badger skal have et wodentwheel når jeg får penge. Og de bliver alle forkælet med lidt ekstra lækker mad + legetøjsudskiftning.
Killingen får nok noget legetøj, men det bliver efter jul. Hun forstår ellers nok selv at finde noget at lege med  :roll:  Eigil har også accepteret hende, så de leger og nusser om hinanden. Det er jo dejligt at vide, når man nu ikke er hjemme juleaften... Og så ønsker jeg for Eigil at vi får bugt med den dumme øjenbetændelse, den er streng denne gang, stakkels mis. Hunden og kattene får også loppekur i julegave, det sætter de nok pris på  :roll: .
mvh Desiree

FrkHoumann

Indlæg af FrkHoumann » 20. dec 2008 22:42

Når jeg har kat plejer de at få gaver, min nuværende kat bor så ikke hos mig pt, så hun får ingen gave i år, men Jacob (som hun bor hos) får nogen godbidder med hjem som jeg har købt til hende, regner jeg med :oops:

Mindre dyr (hamster osv.) får ikke direkte gaver, men har dog i år købt en køje fra PetPile i anledningen af julen :)
Tjek min nye hjemmeside:
http://www.mel-bollen.weebly.com

HamsterMiaah

Indlæg af HamsterMiaah » 21. dec 2008 00:06

Hmm.. Trøffel får 2 store gnaverstænger med forest fruit - de er tre gange så store som han  :shock: Så der er nok guf til hans levetid tror jeg! :lol:

Luke får et lidt større hus, da jeg syntes hans nuværende er for lille.. og Bella har et flot træhus,  så det skal han da helt klart også have! :wink:

Jeg ved ærlig talt ikke vhad jeg skal give Bella... dårlig ejer, i know, men syntes hun har alt lige for tiden... :oops:  :oops:  :oops:
- HamsterMiaah. :D
ejer af blandet huskat på 2 år og Trøffel-hamsteren på snart 3 år :-)
Billede

Spot

Indlæg af Spot » 21. dec 2008 10:07

Jeg arbejder på at få købt noget plys stof til køjer og ellers laver jeg noget lækker jule guf til dem.
Mvh. Katrine
www.cordeo.dk
Billede

Siigne

Indlæg af Siigne » 21. dec 2008 11:45

Mine hamstere får noget legetøj jeg har købt for lang tid siden, men ikke fået brugt endnu.

Kaninerne får det her:
Billede

Kattene får økologisk dåsemad, og hunden, Rasmus, får nok nogle forskellige godbider, og min far køber ham et grønt halsbånd med simili sten på  :roll:

- Vi er så barnlige i min familie xD
- Signe
Rasmus, Mini, Felix, Naia, Silver, Golden, Black, Raki, Fall Out Girl, Stoffer, Made, Loser, Hasty, Silly og Maniac.

Besvar