men aner ikke om det er spændene eller hvad jeg skal gøre aner ikke hvad jeg skal svarer :S!!
-
liv
aner ikke hvad jeg skal svarer :S!!
altså hamsterne skal passes af signe i julen. men nu har kenneth tilbudt at hans han kan blivei fetas bur sammen med hende i hele julen hvis vi har lyst. men det er bare det at så risikerer jeg at de ikke har parret sig og de så først gør det senere og så kan det ske at jeg skal på ferie mens de er 2 uger eller mindre :? også når jeg ikke at se dem vokse en hel uge
men aner ikke om det er spændene eller hvad jeg skal gøre
:? kan jeg få lidt hjælp?? 
men aner ikke om det er spændene eller hvad jeg skal gøre Re: aner ikke hvad jeg skal svarer :S!!
Når ungerne er 2 uger eller mindre er der ikke så meget du kan gøre. Men du skal være sikker på, at du har nogle til at passe dem, mens du er på ferie, så mor og unger får ordentligt med mad og vand osv.liv skrev:altså hamsterne skal passes af signe i julen. men nu har kenneth tilbudt at hans han kan blivei fetas bur sammen med hende i hele julen hvis vi har lyst. men det er bare det at så risikerer jeg at de ikke har parret sig og de så først gør det senere og så kan det ske at jeg skal på ferie mens de er 2 uger eller mindre :? også når jeg ikke at se dem vokse en hel ugemen aner ikke om det er spændene eller hvad jeg skal gøre
:? kan jeg få lidt hjælp??
Når ungerne er fyldt 2 uger, er de ved at have en størrelse, hvor det er vigtigt, at du begynder at tage dem op, hvis du vil gøre dem tamme. Så fra de er 2-4 uger er vigtigere end før 2 uger.
(så det lyder som om det er godt, hvis de ikke har parret sig endnu, men gør det i julen eller i starten af det nye år)
-
liv
nej det er godt hvis de har parret sig så kan jeg være der hele tiden fra 0-4 uger og når de er 4 uger kan de blive passet en uge af en der kan håndtere dem hver dag
og jeg har besluttet at de blev skilt ad da jeg gerne vil være der når de er små og når de vokser
så det er helt mærkeligt at jeg kun har brie tilbage som så også tager hjem imorgen :?
så er jeg hamsterløs hele julen!! det er virkelig mærkeligt! men tilgængæld har signe fået noget at se til 
så det er helt mærkeligt at jeg kun har brie tilbage som så også tager hjem imorgen :?
så er jeg hamsterløs hele julen!! det er virkelig mærkeligt! men tilgængæld har signe fået noget at se til