er lige et af signes billeder hvor der er ret tydeligt
blå øjne?
-
liv
blå øjne?
har nu i lang tid vist at feta havde blå øjne men har nogen af jeres hamstere en ring farve uden om den sorte popil? synes det ser rigtig sødt ud! og nej det er ikke bare billederne men kan godt se dem i virkeligheden
- Vedhæftede filer
-
- smukt ik?? :P
- 100_1122.jpg (95.12 KiB) Vist 5434 gange
-
darkangel87
hvor er det bare sødt

http://www.nightangel.dk
https://www.facebook.com/NightangelsHamsteropdraet
When one door closes another opens. Grab the life and make it your own.
æhm jeg roder lige mine billeer igennem
jeg har et hvor harry (godt nok lidt overbelyst) viser samme pupil som feta 
Pia B
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter: www.orkenrotte.dk
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter: www.orkenrotte.dk
-
liv
-
liv
her:
samme pupil.. om det er blåt det der er uden om ved jeg nu ikke.. det ser sort ud... men blitz-lys kan godt ændre på den farve det får på billedet
samme pupil.. om det er blåt det der er uden om ved jeg nu ikke.. det ser sort ud... men blitz-lys kan godt ændre på den farve det får på billedet
Pia B
-
liv
det er skam ne helt almindelige pupil det der kan sesLykke skrev:Er I sikre på, at det er noget ved øjet og ikke f.eks. slimhinden?
det der så kan ses her er fordi pupil og det udenom (som jeg ikke kan huske hvad hedder) ikke har samme farve
jeg TROR ikke at man normalt kan se pupillen tydeligt, da de muligvis har STORE pupiller konstant - de ser jo ikke ret godt, så de små øjne skal vel have så meget lys ind som muligt...
Pia B
jeg er ret sikker på det er pupillen, da jeg på andre billeder af harry ikke kan se det... de billeder som er taget kort efter jeg har brugt blitzen kan jeg ikke se det - og det billeder hvor jeg ikek har brugt blitzen lige inden - der er pupillen tydeligt..
det gir jo også mening: stor pupil som fylder hele øjet når jeg ikke lige efter jeg har brugt flash for at få lyset ind.. og lille og tydeligt afgrænset pupil når jeg lige har brugt flashen og tar endnu et billede.. pupillen blir mindre forat skærme for lyset
det gir jo også mening: stor pupil som fylder hele øjet når jeg ikke lige efter jeg har brugt flash for at få lyset ind.. og lille og tydeligt afgrænset pupil når jeg lige har brugt flashen og tar endnu et billede.. pupillen blir mindre forat skærme for lyset
Pia B
iris?burrus skrev:det er skam ne helt almindelige pupil det der kan sesLykke skrev:Er I sikre på, at det er noget ved øjet og ikke f.eks. slimhinden?alle dyr har en pupil - også vi mennesker
![]()
det der så kan ses her er fordi pupil og det udenom (som jeg ikke kan huske hvad hedder) ikke har samme farve![]()
jeg TROR ikke at man normalt kan se pupillen tydeligt, da de muligvis har STORE pupiller konstant - de ser jo ikke ret godt, så de små øjne skal vel have så meget lys ind som muligt...
præcis 
Pia B