blå øjne?

Alt hvad der falder uden for de øvrige emner hører til her. Det kan være alt fra snik snak, med de øvrige forum brugere, til diskussioner om alt mellem himmel og jord.
Besvar
liv

blå øjne?

Indlæg af liv » 30. dec 2008 20:33

har nu i lang tid vist at feta havde blå øjne men har nogen af jeres hamstere en ring farve uden om den sorte popil? synes det ser rigtig sødt ud! og nej det er ikke bare billederne men kan godt se dem i virkeligheden :D

er lige et af signes billeder hvor der er ret tydeligt
Vedhæftede filer
100_1122.jpg
smukt ik?? :P
100_1122.jpg (95.12 KiB) Vist 5434 gange

darkangel87

Indlæg af darkangel87 » 30. dec 2008 20:38

hvor er det bare sødt
Billede
http://www.nightangel.dk
https://www.facebook.com/NightangelsHamsteropdraet

When one door closes another opens. Grab the life and make it your own.

burrus

Indlæg af burrus » 30. dec 2008 20:43

æhm jeg roder lige mine billeer igennem :wink:  jeg har et hvor harry (godt nok lidt overbelyst) viser samme pupil som feta :wink:
Pia B
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter: www.orkenrotte.dk

liv

Indlæg af liv » 30. dec 2008 20:45

burrus skrev:æhm jeg roder lige mine billeer igennem :wink:  jeg har et hvor harry (godt nok lidt overbelyst) viser samme pupil som feta :wink:
okay :wink: fetas bror har det også :D hih

liv

Indlæg af liv » 30. dec 2008 20:45

liv skrev:
burrus skrev:æhm jeg roder lige mine billeer igennem :wink:  jeg har et hvor harry (godt nok lidt overbelyst) viser samme pupil som feta :wink:
okay :wink: fetas bror har det også :D hih
den er godt nok lidt mere grøn i det :shock:  :lol:

burrus

Indlæg af burrus » 30. dec 2008 20:46

her:
Billede

:wink:  
samme pupil.. om det er blåt det der er uden om ved jeg nu ikke.. det ser sort ud... men blitz-lys kan godt ændre på den farve det får på billedet :wink:
Pia B
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter: www.orkenrotte.dk

liv

Indlæg af liv » 30. dec 2008 20:47

burrus skrev:her:
Billede

:wink:  
samme pupil.. om det er blåt det der er uden om ved jeg nu ikke.. det ser sort ud... men blitz-lys kan godt ændre på den farve det får på billedet :wink:
ja det kan det godt også derfor jeg skriver at det også ser sådan ud i virkeligheden måske en lille smule mindre tydeligt :wink:

Lykke

Indlæg af Lykke » 30. dec 2008 21:02

Er I sikre på, at det er noget ved øjet og ikke f.eks. slimhinden?

burrus

Indlæg af burrus » 30. dec 2008 21:06

Lykke skrev:Er I sikre på, at det er noget ved øjet og ikke f.eks. slimhinden?
det er skam ne helt almindelige pupil det der kan ses :wink:  alle dyr har en pupil - også vi mennesker :wink:  

det der så kan ses her er fordi pupil og det udenom (som jeg ikke kan huske hvad hedder) ikke har samme farve :wink:  

jeg TROR ikke at man normalt kan se pupillen tydeligt, da de muligvis har STORE pupiller konstant - de ser jo ikke ret godt, så de små øjne skal vel have så meget lys ind som muligt...
Pia B

burrus

Indlæg af burrus » 30. dec 2008 21:08

jeg er ret sikker på det er pupillen, da jeg på andre billeder af harry ikke kan se det... de billeder som er taget kort efter jeg har brugt blitzen kan jeg ikke se det - og det billeder hvor jeg ikek har brugt blitzen lige inden - der er pupillen tydeligt..
det gir jo også mening: stor pupil som fylder hele øjet når jeg ikke lige efter jeg har brugt flash for at få lyset ind.. og lille og tydeligt afgrænset pupil når jeg lige har brugt flashen og tar endnu et billede.. pupillen blir mindre forat skærme for lyset :wink:
Pia B

Lykke

Indlæg af Lykke » 30. dec 2008 21:12

burrus skrev:
Lykke skrev:Er I sikre på, at det er noget ved øjet og ikke f.eks. slimhinden?
det er skam ne helt almindelige pupil det der kan ses :wink:  alle dyr har en pupil - også vi mennesker :wink:  

det der så kan ses her er fordi pupil og det udenom (som jeg ikke kan huske hvad hedder) ikke har samme farve :wink:  

jeg TROR ikke at man normalt kan se pupillen tydeligt, da de muligvis har STORE pupiller konstant - de ser jo ikke ret godt, så de små øjne skal vel have så meget lys ind som muligt...
iris?

burrus

Indlæg af burrus » 30. dec 2008 21:17

præcis :lol:
Pia B

Besvar