Så lige extra godt efter i dag. Og jeg kunne se det hele
Fanta er en....
Fanta er en....
Han!!!
Og så lige et spørgsmål. Har alle dværghamstre, altså både hunner og hanner, sådan en duftkirtel på maven?
KH. Kathrine
-
liv
Re: Fanta er en....
øhhm hanner har ihvertfald så vidt jeg kan se på min kusines har ikke lige tjekket fetaVimse skrev:Han!!!![]()
Så lige extra godt efter i dag. Og jeg kunne se det heleOg så lige et spørgsmål. Har alle dværghamstre, altså både hunner og hanner, sådan en duftkirtel på maven?
jamen godt du kaldte ham et navn der duede til begge
Nu har jeg været inde og lede på mine hunner og jeg kan forestille mig at hunnerne også har en der bare er mindre end hannernes og som ikke flyder ud på samme måde.
Guldhamster hanner har jo to store tydelige kirtler på hver side af maven som man kan finde hvis man roder lidt i pelsen, eller når duftkirtlerne engang imellem flyder ud.
Men Guldhamstere hunnerne har også to duftkirtler præcis samme sted de er bare mindre end hannernes men de kan også godt flyde ud engang imellem.
Så mon ikke dværghamster hunnerne også kan have en skjult duftkirtel? :)
Guldhamster hanner har jo to store tydelige kirtler på hver side af maven som man kan finde hvis man roder lidt i pelsen, eller når duftkirtlerne engang imellem flyder ud.
Men Guldhamstere hunnerne har også to duftkirtler præcis samme sted de er bare mindre end hannernes men de kan også godt flyde ud engang imellem.
Så mon ikke dværghamster hunnerne også kan have en skjult duftkirtel? :)
Venlig Hilsen Benjamin... Hamsters are like popato Chips, you can´t just have one.
smil det smitter, GMH er ikke en sygdom men en Livsstil
Ja det er et godt trik til kønsbestemmelse hvis hannen er i den alder hvor duftkirtlen er kommet til syne.Desiree skrev:Du har sikkert ret Benjamin, jeg mente bare at de ikke har en man kan se, så den er god at bruge til kønsbestemmelse...
Venlig Hilsen Benjamin... Hamsters are like popato Chips, you can´t just have one.
smil det smitter, GMH er ikke en sygdom men en Livsstil
-
HamsterMiaah
Så er der bestemt ingen tvivl. Mine har ikke engang så meget tror jeg (men jeg har ikke målt...).Vimse skrev:1 lille cm ved ikke helt om det er en cm...HamsterMiaah skrev:^ 1cm :shock: Så er der SLET INGEN tvivl om at Fanta er en han
vent lidt kigger lige....
Jov der var sørme noget alla 1 cm. Det var nok 8 mm eller sådan noget.