Hamstermor graver vandflasken ned...
-
liv
Hamstermor graver vandflasken ned...
hej jeg har et lille problem ang vandflasken og feta
Der det at jeg når jeg skrifter vandter hænger flasken ned så ungerne kan nå den. 5 min efter har feta begravet den og ungerne kan ikke komme ned til den
derfor fjerner jeg savsmuldet fra flasken og går
MEN der går ikke lang tid før flasken er bedækket igen!!
hvad kan jeg gøre for at feta IKKE graver flasken ned? kom hjem fra skole og så en lille unge der forgæves prøvede at få vand fra flasken 
-
liv
nu sad jeg lige i en halv time og spekulerede da jeg fik en idé
jeg tog min gamle madkasse og stilte den helt nede på bunden af bruet på hovedet
så tog jeg savsmuld omkring den og lidt ovenpå så nu kan feta umuligt grave op på den! HÅBER JEG!! ligenu fungere det ihvertfald!
fandt også ud af flasken var gået i stykker i nat og alt vandet var gået ud så den var helt tom og fyldte den i går aftes!!
såå var der vådt i bunden af buret og det skulle skiftes men godt jeg opdagede det med flasken
de har fået en ny nu 
fandt også ud af flasken var gået i stykker i nat og alt vandet var gået ud så den var helt tom og fyldte den i går aftes!!
ja, det med madkassen var en god ide.liv skrev:nu sad jeg lige i en halv time og spekulerede da jeg fik en idéjeg tog min gamle madkasse og stilte den helt nede på bunden af bruet på hovedet
så tog jeg savsmuld omkring den og lidt ovenpå så nu kan feta umuligt grave op på den! HÅBER JEG!! ligenu fungere det ihvertfald!
fandt også ud af flasken var gået i stykker i nat og alt vandet var gået ud så den var helt tom og fyldte den i går aftes!!såå var der vådt i bunden af buret og det skulle skiftes men godt jeg opdagede det med flasken
de har fået en ny nu
Jeg ville også have foreslået noget med en forhøjning uden strøelse, så flasken kunne hænge højere og ungerne kravle op på forhøjningen.
-
AnetteFrost
jeg har gjort det at når jeg har unger er der 2 vandflasker i akvariet 1 til mor og 1 til ungerne det har virket godt for mig.
Hjemmesiden til mit opdræt: http://www.BiilsHamstere.dk
Min Personlige hjemmeside: http://www.AnetteFrost.dk
Min Personlige hjemmeside: http://www.AnetteFrost.dk
-
Vainio
jeg lader mor begrave flasken. så sætter jeg da bare flasken længer op. og på et tidspungt har mor fundet en højde hun vil ha den i.
ellers bruger jeg en træbro hvor flasken hinger lige over. så kan ungerne komme til og den er samtidigt i mor-højde så hun ikke skal ligge ned og drikke aaf den. (ofte det mine tøser har brokket sig over)
ellers bruger jeg en træbro hvor flasken hinger lige over. så kan ungerne komme til og den er samtidigt i mor-højde så hun ikke skal ligge ned og drikke aaf den. (ofte det mine tøser har brokket sig over)
de venligste hilsner amanda
-
liv
undskyldVainio skrev:"MEN der går ikke lang tid før flasken er bedækket igen!!"
Det håber jeg ikke, at "bedække" er så vidt jeg ved det at to husdyr parrer sigSå medmindre dine hamstere er VIRKELIG glade for den vanddunk må de nøjes med at begrave eller at dække til