Hamster-agility på højt plan :)

Alt hvad der falder uden for de øvrige emner hører til her. Det kan være alt fra snik snak, med de øvrige forum brugere, til diskussioner om alt mellem himmel og jord.
kwo

Hamster-agility på højt plan :)

Indlæg af kwo » 24. feb 2009 22:35

Prøv at se de forskellige film på denne side:

http://www.petsie.fi/pet.php?petid=4480 ... idid=18871
Kenneth Worm

liv

Indlæg af liv » 24. feb 2009 22:41

sygt! :shock: det skal feta da lære! hihi med lidt solsikkekerner skal det nok lykkes :lol:  :lol:

som om liv!

sabkoch

Indlæg af sabkoch » 24. feb 2009 22:51

Det var dog imponerende
Næstformand i Dansk Hamster Forening  - www.hamsterland.dk
Vi har 2 vinterhvide dværghamstere og 2 papillon hunde.

Billede

AnetteFrost

Indlæg af AnetteFrost » 24. feb 2009 23:02

sødt...

meen.... tror nu det kræver nu nok mer end bare træning......
Hjemmesiden til mit opdræt: http://www.BiilsHamstere.dk

Min Personlige hjemmeside: http://www.AnetteFrost.dk

FrkHoumann

Indlæg af FrkHoumann » 24. feb 2009 23:49

Har set filmene før og de er vildt imponerende.
Kunne sQ godt finde på at lære mine sådan noget.

Ved de hamstere i videoerne (nogen af dem i hvert fald) er trænet med klikker. En klikker er et super værktøj og gør det ret nemt :)
Tjek min nye hjemmeside:
http://www.mel-bollen.weebly.com

Jeanette

Indlæg af Jeanette » 25. feb 2009 08:07

Hvor vildt! Jeg troede godt nok ikke at man kunne lære en hamster sådan noget.
Det er meget imponerende!

Vimse

Indlæg af Vimse » 25. feb 2009 08:47

Ej hvor vildt! Jeg troede ikke hamstre kunne lære noget..  :lol:  :shock:
KH. Kathrine

Jeanne

Indlæg af Jeanne » 25. feb 2009 08:51

Det var da utroligt   :lol:
Mange hilsner fra Jeanne.

Lykke

Indlæg af Lykke » 25. feb 2009 11:03

åh, det er for vildt!

Mahonia

Indlæg af Mahonia » 25. feb 2009 12:28

Flot klaret, det må jeg sige.  :D

darkangel87

Indlæg af darkangel87 » 25. feb 2009 14:24

wow hvor fedt
Billede
http://www.nightangel.dk
https://www.facebook.com/NightangelsHamsteropdraet

When one door closes another opens. Grab the life and make it your own.

liv

Indlæg af liv » 25. feb 2009 14:40

altså jeg blev så imponeret jeg da ville give det et forsøg. så jeg melder mig frivilligt til flere måneders træning for at se om det kan gøres med træning hvilket jo kunne være sjovt :D jeg vil indtil videre prøve med feta da hun er tam. men finder vi ud af at hendes knude er noget alvorligt vil jeg stoppe og prøve med den unge jeg beholder.. den skal self lige gøres tam først..

nåh men jeg prøvede med feta idag. jeg brugte en lille bane til at begynde med. jeg havde en rør vippe dims, en vippe og en lidt høj platform.

jeg satte feta op på platformen havde en solsikkekerne i hånden og lod hende følge den. hun lærte faktisk til sidst (5min) at når hun blev sat op på platformen skulle hun igennem vippedimsen og det gjorde hun med glæde og tempoet blev ret højt til sidst. dog synes hun vippen var for høj og den kunne hun ikke lide men kom dog op og ned et par gange :D jeg har derfor stilit vippen ind i hendes bur så hun lærer den at kende :D men hun lærte da de første to ting på en dag det synes jeg da er et fremskridt!!

det ville være sjovt hvis flere gad prøve :D som jeg prøvede at sige til mig selv. en lille bane men snart en stjerne! øhhm giver måske ikke heelt mening men jeg synes det hjalp så jeg ikke bare fik lyst til at kyle hende igennem banen :lol:  (desuden var der kun 5 cm mellem tingene - så det ikke blev for svært) :D  :D

Lykke

Indlæg af Lykke » 25. feb 2009 15:28

liv skrev:altså jeg blev så imponeret jeg da ville give det et forsøg. så jeg melder mig frivilligt til flere måneders træning for at se om det kan gøres med træning hvilket jo kunne være sjovt :D jeg vil indtil videre prøve med feta da hun er tam. men finder vi ud af at hendes knude er noget alvorligt vil jeg stoppe og prøve med den unge jeg beholder.. den skal self lige gøres tam først..

nåh men jeg prøvede med feta idag. jeg brugte en lille bane til at begynde med. jeg havde en rør vippe dims, en vippe og en lidt høj platform.

jeg satte feta op på platformen havde en solsikkekerne i hånden og lod hende følge den. hun lærte faktisk til sidst (5min) at når hun blev sat op på platformen skulle hun igennem vippedimsen og det gjorde hun med glæde og tempoet blev ret højt til sidst. dog synes hun vippen var for høj og den kunne hun ikke lide men kom dog op og ned et par gange :D jeg har derfor stilit vippen ind i hendes bur så hun lærer den at kende :D men hun lærte da de første to ting på en dag det synes jeg da er et fremskridt!!

det ville være sjovt hvis flere gad prøve :D som jeg prøvede at sige til mig selv. en lille bane men snart en stjerne! øhhm giver måske ikke heelt mening men jeg synes det hjalp så jeg ikke bare fik lyst til at kyle hende igennem banen :lol:  (desuden var der kun 5 cm mellem tingene - så det ikke blev for svært) :D  :D
Det lyder spændende, Liv!
Og som den helt rigtige strategi.

HamsterMiaah

Indlæg af HamsterMiaah » 25. feb 2009 16:46

Hvor ser det sejt ud :) Ja så kan man jo se at hamsterne faktisk er temmelig intilligente :wink:  Jeg tror dog ikke man kan "træne" hamsterne, det er kun sådan noget man kan med hunde og kaniner :)
- HamsterMiaah. :D
ejer af blandet huskat på 2 år og Trøffel-hamsteren på snart 3 år :-)
Billede

liv

Indlæg af liv » 25. feb 2009 19:00

HamsterMiaah skrev:Hvor ser det sejt ud :) Ja så kan man jo se at hamsterne faktisk er temmelig intilligente :wink:  Jeg tror dog ikke man kan "træne" hamsterne, det er kun sådan noget man kan med hunde og kaniner :)
¨
hmm.... det finder vi ud af! :wink:  :D tror nu godt man kan træne dem til det! man kan jo træne dem til at være i hænder  :wink: så hvorfor ikke? jeg tager chancen! jeg skal jo alligevel holde feta sååå har man da noget at lave :D prøver at købe en klikker men er bange for de bliver bange for lyden?

Besvar