Mille du var min første hun du blev købt sammen med Maks. selvom du hed Mille er du stort set aldrig blevet kaldt andet end tøssen. du var noget helt specielt og det var kærlighed ved første blik da jeg så jer to, så i kom med hjem jeg blev som mange andre fortalt at to guldhamstere godt kan gå sammen, fandt hurtigt ud af at det ikke passede, men allerede da var det første kuld på vej. du fødte verdens dejligste kuld, og det fik jeg min dejlige lille Sparky ud af.
du var bare så dejlig, dit temperament, din farve alt var bare så perfekt ved dig.
du blev mor til 2 dejlige kuld, dit sidste kuld fik du mens jeg lagde på sygehuset efter at være kørt galt, og ihh hvor jeg glædede mig til at komme hjem og se dine skønne unger. når jeg var trist og nede pga. alt der var sket kunne du altid muntre mig op igen.
nu står dit bur tomt og det virker helt forkert ikke at være henne ved dig hver gang jeg er nede ved dyrene, jeg tror aldrig der kommer en hamster der kan fylde dit bur lige så godt ud som du, du har haft det bur i to år og jeg kan slet ikke forestille mig at der skulle en anden hamster i den. :cry2: :cry2: :cry2: :cry2:
jeg savner dig så meget tøssen du var simpelthen fantastisk
kom godt over regnbuebroen min elskede pige du vil blive husket og savnet til evig tid, havde det ikke været for dig var jeg aldrig begyndt at avle hamstere. dig og maksen prægede mit liv mere end man kan forestille sig, og det gør ondt i hjertet at vide at i nu begge er væk. :cry2: :cry2: :cry2:
R.I.P min pige :lys

men ok hedder også Charlotte til mellemnavn