Julehamsteret født d. 6 november 2008, RIP 03 september 2010

Er din hamster gået bort så kan du her oprette en mindetråd til evigt minde.
Besvar
Wampi
Indlæg: 1261
Tilmeldt: 24. jan 2006 19:48

Julehamsteret født d. 6 november 2008, RIP 03 september 2010

Indlæg af Wampi » 3. sep 2010 11:14

Ja så sov min julegave fra 2008 ind.

er glad for at vi stod op da vækkeuret ringede, for så nåede jeg at sidde med hende hos mig den sidste time...

Hun er købt hos Benjamin herindefra.

Et dejligt hamster med masser af gåpåmod og en høj intelligens, har snydt mig mere end en gang hvor jeg troede jeg havde hamstersikret et område når buret skulle skiftes...

Det er stadig ikke gået helt op for mig at hun er væk, sidder stadig med tanker som: "hov jeg skal lige huske at ligge en godbid til hende" og så kommer hjernen og siger til mig at nej det skal jeg ikke for hun er her ikke mere...

Hun var et guldthamster, korthåret sølvgrå tortie. De gule pletter var nogen dage mere tydlige end andre.

Hun var et godmodigt hamster, men også en bestemt dame. Hvis der var noget der ikke passede ind i hendes planer skulle hun nok lade dig det vide.. hvis man f.eks. prøvede at vække hende på et tidspunkt hun absolut ikke gad op, kunne man høre hende sidde inde i hendes hule og gnække ad en.. hvis man så alligevel blev ved så ville hun komme frem med en attitude der sagde: " et skridt nærmere og du mangler en finger makker"...

Hun er helt bestemt elsker og savnet...
Tak for de næsten 2 år vi havde sammen Hamster, du betød meget i min stressede hver dag...
Vedhæftede filer
resize-IMG_4864.jpg
et enkelt billede af hende som er godt nok til at blive vist frem.
resize-IMG_4864.jpg (230.8 KiB) Vist 1235 gange
Elsker vores søn, Erik, 19-09-11

Besvar