Livet's Prima Donna <3

Er din hamster gået bort så kan du her oprette en mindetråd til evigt minde.
Besvar
liv

Livet's Prima Donna <3

Indlæg af liv » 10. jun 2011 22:27

Så kom dagen som jeg havde ventet men frygtet  :cry: I dag fandt jeg min lille skat liggende helt stiv i midten af sit bur. Jeg var jo godt klar over at det ikke ville vare længe da du begyndt at få vejrtrækningsproblemer for nogle dage siden men jeg er glad for at jeg besluttede du skulle have lov til at leve dine sidste dage i dit bur.

Du har altid været meget speciel for mig! Du var den unge mange tvivlede på ville overleve da du klarede dig et-to døgn uden din mor i en ganske ung alder. Heldigvis fandt jeg dig i tide og fik fodret dig med en masse sund mad og du voksede og blev til en stor fin dame  :wink: Du blev hurtigt tam og jeg knyttede mig til dig som aldrig før - vi to var rigtig gode venner! Her i dine gamle dage kunne du endda finde på lige at tage en lur i mit skød :) Jeg ville ønske du havde blevet her længere!

Du havde det skønneste sind og den dejligste væremåde!!! Jeg elsker dig og ved du er et bedre sted nu - men du vil altid være i mit hjerte :heart:

:engel2: Prima Donna 8/1 2009 - 10/6 2011 :engel2:

Fra starten
Billede

Forskellen på dig og din søster dagen efter du var blevet fundet
Billede

Dejlige dig!
Billede

Den smukkeste lille pige <3
Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Den måde du altid stod og ventede på mig
Billede

Prima Donna du var min fighter med de største, blankeste og smukkeste øjne! Jeg savner dig min skat :hearts2  :hearts2  :cry2:

Wampi
Indlæg: 1261
Tilmeldt: 24. jan 2006 19:48

Indlæg af Wampi » 11. jun 2011 12:56

KÆMPE Trøstekram herfra..

Er tydeligt at se hun var glad for dig og utrolig tam...

det er altid svært at miste dem uanset hvor mange man har haft...
Elsker vores søn, Erik, 19-09-11

liv

Indlæg af liv » 12. jun 2011 11:02

Tusinde tak - det varmer!!

Ja det er altid svært at miste hun var min nummer to  :cry: Og den første som ikke blev aflivet. Er bare glad for at jeg fik lov til at have 2,5 skønne år sammen med hende!!! Hun var så sød og tam ligesom sin mor (min første hamster)  :)

Kim
Indlæg: 264
Tilmeldt: 27. mar 2011 21:50

Indlæg af Kim » 12. jun 2011 12:18

Hvor har den været sød.
Super flot af dig at give den et par gode rolige dage til sidst og ikke stresse den yderliger. Og det er da også en flot alder for en dværghamster.
Trøstekram her fra også.
http://www.mywinterwhitehamster.com

Bliv medlem af DHF og støt arbejdet for de små puss. Det koster ikke alverden og os medlemmer står altid klar til at give gode råd og hjælp med på vejen.

Trunte
Indlæg: 205
Tilmeldt: 13. jan 2009 19:54

Indlæg af Trunte » 13. jun 2011 10:49

Hvor var hun smuk.  :heart:

R.I.P. Prima Donna  :lys
Mvh. Lene

HamsterMiaah
Indlæg: 817
Tilmeldt: 2. jan 2008 11:39

Indlæg af HamsterMiaah » 14. jun 2011 19:19

Øv hvor det synd :cry: Kan tydelig huske dengang du skulle have dit kuld, og så fulgte man rigtig med herinde.. R.I.P Primadonna :-( <3
- HamsterMiaah. :D
ejer af blandet huskat på 2 år og Trøffel-hamsteren på snart 3 år :-)
Billede

liv

Indlæg af liv » 15. jun 2011 10:35

Tak allesammen!!  :)

Josephine
Indlæg: 135
Tilmeldt: 31. jul 2011 15:28

Indlæg af Josephine » 31. jul 2011 16:25

Nøj, hvor sørgeligt  :(
Sikke en skøn lille en du havde dig dér  :(
Hilsen Josephine og hamsteren Sokrates!

Besvar