Gizmo døde 14-11-2011 R.I.P

Er din hamster gået bort så kan du her oprette en mindetråd til evigt minde.
Besvar
AnetteDamgaard
Indlæg: 98
Tilmeldt: 24. aug 2009 15:24

Gizmo døde 14-11-2011 R.I.P

Indlæg af AnetteDamgaard » 15. nov 2011 13:19

Ja så skete det altså med min kære lille Gizmo, at det blev hans tur til at blive syg, det værste er altid det sker så pludseligt!
Tænk at du nu ligger i den iskolde jord, kold og hård, og at der ikke er mere liv tilbage i dig min Gizmo! Min lille engel! Min sødeste hamster! Jeg troede ikke det skulle ske så pludseligt! At jeg måtte skynde mig til dyrlægen fordi du havde det skidt og hun fortalte mig at der ikke var noget at gøre for at redde dig!  :(  Det var ikke til at fatte!!
Jeg var der da hun gav dig indsprøjtningen med overdosen af sovemiddel, og dyrlægen lagde dig i mine hænder og jeg kunne mærke dine sidste hjerteslag, da du forlod mig! Dyrlægen tjekkede om du var død og det var du, hun sagde du var borte.
Jeg var tæt på at græde, men gjorde det ikke, men da mig og min storesøster forlod dyrehospitalet græd jeg over dig, jeg nussede dine små øre og trykkede dig ind til mig. Derefter kørte vi tilbage til Lemvig, jeg fandt det sted med den bedste udsigt udover Lemvig, hvor du kunne se udover hele byen! Der begravede jeg dig. jeg ved at inderst inde vil du aldrig forlade mig, og jeg vil savne dig min lille Gizmo!  hsad

Og jeg ved at ingen anden hamster kan erstatte dig! Alle kunne røre ved dig, du bed aldrig og du var kærlig og rolig! Alle der kendte dig, elskede dig! Og det bliver svært at finde en hamster der vil kunne måle sig med dig Gizmo.

Sov sødt Basse!

Gizmo døde d. 14-11-2011 - kl. 11:05 hos dyrlægen i Holstebro, dødsårsagen er ukendt? Gizmo blev 2år & 4 måneder <3 :(
Alle dyr er guds skabninger! ;) Hilsen Buddy, Puch, Sugar, Diablo & Gizmo <3

Josephine
Indlæg: 135
Tilmeldt: 31. jul 2011 15:28

Indlæg af Josephine » 15. nov 2011 17:02

R.I.P Gizmo drengen <3.

en rigtig flot alder!
Hilsen Josephine og hamsteren Sokrates!

Thitte
Indlæg: 443
Tilmeldt: 13. jul 2009 15:09

Indlæg af Thitte » 15. nov 2011 22:18

Åh, det er jeg ked af at høre! Det er så hårdt at miste de små, kære pus.

Kæmpe trøstekram herfra  :heart:
Mvh Mette og guldhammien Naya (o: Sov sødt mine to drenge, Malthe og Mikkel <3.

Besvar