Hvil i fred min kære pige <3

Er din hamster gået bort så kan du her oprette en mindetråd til evigt minde.
Besvar
MiivxD
Indlæg: 248
Tilmeldt: 15. apr 2014 16:11

Hvil i fred min kære pige <3

Indlæg af MiivxD » 14. aug 2013 19:03

Vores kære D-Wayne fik i dag fred efter flere måneders sygdom :(. Der var ikke rigtig mere at gøre for hende :(.

Hun døjede de første par måneder med pelsmider, hvor behandlingen desværre ikke virkede optimalt og vi var derfor til dyrlægen med hende igen for 3 uger siden, hvor vi fik noget salve med hjem som skulle smøres på hendes mave 1 gang dagligt i 7 dage, hvilket havde hjulpet og hendes mave begyndte at se bedre ud. Men her i Mandags d. 12 august begyndte D-Wayne at bløde fra sit underliv, og jeg troede i første omgang at der ikke var noget i vejen med det, indtil jeg dagen efter spurgte flere om det, og blev derfor klar over at det var lidt farligt, og begyndte allerede der at den hårde beslutning om at give D-Wayne fred, da jeg ikke ville udsætte hende for mere.

Hun begyndte at ændre adfærd igår tirsdag d. 13 august. Hun blev meget kontaktsøgende, som om hun havde ondt et eller andet sted, og hun kunne ikke finde ro, når hun endelig var oppe ved mig. Hun ville ikke ned i den kasse jeg havde til at stå ved siden af mig. Hver gang hun kom ned i kassen, prøvede hun hele tiden at få min opmærksomhed ved at prøve at kravle op at siderne og begyndte at kradse på siderne.

Da vi var omme ved dyrlægen i dag, havde hun samme adfærd som om tirsdagen, hun ville konstant op af faunaboxen og kunne ikke finde ro, hvilket ikke plejer at være et problem, og der vidste jeg at det var det rigtige at give hende fred. Vi snakkede frem og tilbage med dyrlægen om en behandling mod livmoderbetændelse ville virke eller ej, og jeg ville ikke risikere at behandlingen ikke ville virke og gav hende derfor fred :'( <3
Det var rigtig hårdt at se hende sove ind, men jeg nussede hende indtil hun sov ind, og da dyrlægen gik ud for at hente det til den sidste sprøjte, gik min verden itu, kunne ikke holde tårene tilbage :'(.
Vi valgte at få D-Wayne med hjem, så vi kunne begravne hende hjemme i mine forældres have og der ligger hun nu. <3


Et billed af min kære D-Wayne i den æske hun kom i da vi kom hjem med hende <3.
Billede


D-Waynes grav hjemme ved mine forældre <3.
Billede

PiaH
Indlæg: 1608
Tilmeldt: 8. maj 2010 00:48

Re: Hvil i fred min kære pige <3

Indlæg af PiaH » 14. aug 2013 20:05

Det gør mig ondt for dig :kram:
Hvil i fred lille pige :(
Fra mig og Zoo

mosegaardmortensen89
DHF - Dommer
Indlæg: 8551
Tilmeldt: 19. apr 2014 12:47

Re: Hvil i fred min kære pige <3

Indlæg af mosegaardmortensen89 » 15. aug 2013 06:54

Kæmpe krammer til dig Michelle :kram:

D-Wayne var en virklig dejlig hamster og hun elskede jer og sit liv hos jer.
Nu er hun i en lille engel :engel2: men hun vil aldrig blive glemt for hun var fantastisk :heart:
Venlig hilsen Maria

Hamsterhuset.dk

Besvar