Hejsa
Jeg kunne godt tænke mig at høre lidt om hvordan I har indrettet jeres bure (og hvilken størrelse og type) til hamsterne.
Bure og indretning
Hej Anna
Jeg har selv bygget mit bur ud af et skab
Det måler ca. 80 x 40 x 25 cm (l x b x d) og huser to Roborovski hamstre.
Det er indrettet med plastik legetøj (hjul, rør, sovekasse, trappe, hylde, osv) samt toilet og deres helt eget slot i træ
Jeg har også et "rigtigt" bur - et Ferplast Flipper med en masse gange og indbygget hjul osv. men det virker som om at hamstrene ikke kan lide at være i det bur - de kradser hele tiden på plastikken som om de prøver at komme ud
Så det bruger jeg ikke
Du får da lige et par billeder
Mvh Bettina
--
http://chin.dk
Buret set fra oven - der er sæt trådnet i toppen for at sikre mod overophedning og give lidt luft..

Phodopus og Roborovskiis bur...

Jeg har selv bygget mit bur ud af et skab

Det måler ca. 80 x 40 x 25 cm (l x b x d) og huser to Roborovski hamstre.
Det er indrettet med plastik legetøj (hjul, rør, sovekasse, trappe, hylde, osv) samt toilet og deres helt eget slot i træ

Jeg har også et "rigtigt" bur - et Ferplast Flipper med en masse gange og indbygget hjul osv. men det virker som om at hamstrene ikke kan lide at være i det bur - de kradser hele tiden på plastikken som om de prøver at komme ud

Så det bruger jeg ikke

Du får da lige et par billeder

Mvh Bettina
--
http://chin.dk
Buret set fra oven - der er sæt trådnet i toppen for at sikre mod overophedning og give lidt luft..

Phodopus og Roborovskiis bur...

Hejsa!!
Jeg har min sibiriske dværghamster i et stort fuglebur!
Alle hans løbegange har været ganske billige, da de er lavet af køkken og toiletruller, samt et stykke af et plakat rør..!
Ud over det har han en stige op til hans mad, som jeg har lavet en platform til, da han elsker at kravle!
Jeg har ikke fået købt et hjul endnu..!
Men det får han med tiden
Mvh Line.

Jeg har min sibiriske dværghamster i et stort fuglebur!

Alle hans løbegange har været ganske billige, da de er lavet af køkken og toiletruller, samt et stykke af et plakat rør..!

Ud over det har han en stige op til hans mad, som jeg har lavet en platform til, da han elsker at kravle!
Jeg har ikke fået købt et hjul endnu..!
Men det får han med tiden

Mvh Line.