Burskift (på forhånd undskyld for længden)

Har du lyst til at vise din hamster, dit bur, noget tilbehør eller andet hamster relateret frem, så er dette stedet.
Låst
Wampi

Burskift (på forhånd undskyld for længden)

Indlæg af Wampi » 9. jan 2011 00:45

Ja der har været en del der har søgt inspiration til deres bure på det sidste....

Så her er lidt billeder af hvordan issis bur ser ud efter burskiftet idag...

Jeg prøver at huske at tage billeder hver gang jeg skifter men kan se at det ikke er altid jeg husker det..

Jeg har en masse ideer for at bruge ting man alligevel har liggende fremfor at betale dyre domme for legetøj til hamsterne...
F.eks. er hamsterens nuværende redekasse lavet af følgende sat sammen med malertape: Bøtte fra Tom's Favoritter (altid i butikkerne ved juletid), Ketchupflaske.
Har blot skåret halsen af flasken som er i blødt plastik og fjernet bunden og vupti et bredt rør som indgang til hendes hule.
Vi følte ikke vi så hamsteren nok før da hun havde papkasser som hule for hun gemte sig altid i bunden af dem og har et stort sovehjerte... Så nu kan vi se hende selvom hun sover og hvis vi er i tvivl om der er liv kan vi tage låget af bøtten og prikke til hende...

Først et billede af buret som helhed
Billede

Så et af toppen
Billede

Højre side af bunden
Billede

Venstre side af bunden
Billede

"stigen" til første sal er lågen fra nederste bur sat fast med ståltråd
Billede

Et tæt på billede af den hjemmelavede redekasse hvor man kan se hamsteren indeni
Billede

Sådan er platformen sat fast i toppen for at undgå hun skubber den af tremmerne
Billede

Et billede af buret fra sidste skift
Billede
Elsker vores søn, Erik, 19-09-11

Pauline

Indlæg af Pauline » 1. feb 2011 20:10

Det er helt vildt fint!! Og sikke mange ideer man får :wink:
Mvh Pauline
R.I.P min højt elskede Roseline<3 - fra d. 12 februar 2011 - d. 26 november 2012.

Låst