Nefertitis bur

Har du lyst til at vise din hamster, dit bur, noget tilbehør eller andet hamster relateret frem, så er dette stedet.
Låst
Christina S.R.

Nefertitis bur

Indlæg af Christina S.R. » 3. jun 2008 15:49

Det var egentlig beslutningen om at skifte bur-type, der gjorde, at jeg også skiftede fra en dværghamster til en guldhamster.
Max boede i to crittertrail-bure forbundet med diverse rør men da han døde, besluttede jeg at skifte bur, fordi de var trælse at gøre rene og fordi når man tissede i rørene, dryppede det ud...! :?
Så derfor besluttede jeg at skifte til et stort akvarium - 112L.

Nefertiti boede dog stadig i det ene af de to bure den første lille uge:
Billede

Men så skiftede hun til det her:
Billede

Der er plads til hjul, en græsrede, hendes hylde med hus, hvor hun både kan komme ned fra med en lang hængebro og af en lille tunnel samt hendes 'trægyngestativ'.
Og hun elsker det! Især fordi man kan kravle op på taget af huset og så kan hun nå at bide i nettet :wink:
Billede

Hvad synes I?
Knus Christina
Ejer af hamstrene Sif og Silvara & cairn terrieren Kayleigh. Har tidligere haft hamsteren Nefertiti (Nef) og dværghamsteren Maximilian (Max). Se mine hamstre på http://www.greenlilyrabbit.dk/hamstere.html

Lilly03

Indlæg af Lilly03 » 3. jun 2008 15:56

Ej hvor er det flot! Lækker "hylde" du har i hendes bur  :D

Meddie

Indlæg af Meddie » 3. jun 2008 16:12

Ejj, hvor ser det bare super godt ud!
- Og sod hamster! :D
~ Mvh. Mette og Clean

Lul

Indlæg af Lul » 3. jun 2008 16:22

SUPER fedt ! Sådan et ville jeg gerne ha'  :D
Mange hilsner fra Louise ;D

Lykke

Indlæg af Lykke » 3. jun 2008 16:22

det ser rigtigt godt ud!

Har du selv lavet låget?

Hvordan er hylden og huset lavet? (er det købt og sat ind eller har du selv fixet det?)

Der var i øvrigt nogle herinde, der advarede mod sådan en legeplads med hængegynge for ikke ret længe siden. Bare så du ved det. Noget med at en voksen guldhamster kan sidde fast i f.eks. gyngen.

Christina S.R.

Indlæg af Christina S.R. » 3. jun 2008 19:03

Her er et billede af huset og hylden, før det blev sat ind:

Billede

Min kæreste byggede både det og låget.:D
Låget er lavet sådan at den bagerste trediedel altid er lukket, mens de forreste 2/3 kan åbnes op.

Og Lykke, jeg læste også det indlæg om legepladsen, men da havde jeg købt det og jeg satser på hun kan bruge den, mens hun stadig ikke er så gammel. Men jeg holder lige lidt ekstra øje med hende for at se, at hun lige pludselig ikke kan få måsen med sig eller lignende!!
Men hun er så glad for den - hun har lige fundet ud af at hun kan stå oppe på det allerøverste og strække sig og så kan hun næsten nå toppen af buret :wink:
Knus Christina
Ejer af hamstrene Sif og Silvara & cairn terrieren Kayleigh. Har tidligere haft hamsteren Nefertiti (Nef) og dværghamsteren Maximilian (Max). Se mine hamstre på http://www.greenlilyrabbit.dk/hamstere.html

Spot

Indlæg af Spot » 3. jun 2008 19:10

super flot!! har aldrig set sådan en rum station ;) de er pænere end de gørn/blå  :lol:
Mvh. Katrine
www.cordeo.dk
Billede

Hopiw

Indlæg af Hopiw » 3. jun 2008 19:12

Jeg er helt vild med det lyserøde bur, det er så kært  :shock:
Får lyst til at købe en dværghamster bare for at have en undskyldning for at købe det bur.

Dit akvarie er meget fint.
Må også lave sådan en fin platform til mine bure, de er utrolig smarte  :D

Vimse

Indlæg af Vimse » 3. jun 2008 20:29

Mega pænt lavet alt sammne. Du må være rigtig god. Eller er det nu en anden der har lavet det  :lol:  ? Ivertifald er du rigtig heldig. Ros dig slev eller den der har laavet det.
KH. Kathrine

Meddie

Indlæg af Meddie » 4. jun 2008 07:57

ser godt ud! :)
~ Mvh. Mette og Clean

Mahonia

Indlæg af Mahonia » 4. jun 2008 17:46

Det ser bare rigtig godt ud. Heldig hamse.  :wink:

Du må også gerne give din kæreste et klap på skulderen for veludført arbejde!  :wink:   :lol:

Sumi

Indlæg af Sumi » 21. apr 2011 17:23

Det ser da rigtig fint ud. :)

Låst