Har du lyst til at vise din hamster, dit bur, noget tilbehør eller andet hamster relateret frem, så er dette stedet.
-
Laeborg
Der flyttede også en lille ups'er ind igår
Det er en robo dreng fra Kirsten Fyrsting, som slet ikke var meningen at vi skulle have, men en dag hvor jeg snakkede med Kirsten fortalte hun at han stadg var til salg, og så blev jeg fristet så Oddish kunne få en kammerat i stedet for at vente til at vores kuld er fravænningsklar.
Han er en skøn lille agouti dreng med masser af fut i, og en vaskeægte skriger! Han skriger og skriger af Oddish, men vi håber at de snart finder ud af det. Lige nu trisser de rundt i en faunabox så vi kan holde godt øje, selvom der endnu ikke har været nogle problemer - udover skrigeriet
Bjørn
Agouti
Født 10. september 2013

-
PiaH
Nårrr han er fin 
Tillykke med din lille skriger 
Fra mig og Zoo
-
Fyrsting
Haha jeg synes altså det er sjovt han er så "verbal"

Jeg er glad for at du blev fristet Jonas, for det er skønt at vide han er kommet hjem til jer og at han har fået et rigtig godt hjem. Og jeg nyder at kunne følge ham fremover. Det er bare det bedste når man som opdrætter kan det, synes jeg
Lille Bjørn har aldrig skreget her, men han har alle dage været meget livlig, også under håndteringen. Han er nok den fra kuldet der har mest krudt i rumpen
Jeg håber han falder godt til og at sammenføringen lykkedes, da det jo var det der var tanken med at få ham

-
louisekold
Nåre hvor er han smuk

Med Venlig Hilsen
Louise Kold Larsen