Røverkøb

Har du lyst til at vise din hamster, dit bur, noget tilbehør eller andet hamster relateret frem, så er dette stedet.
Hamsterhjulet

Indlæg af Hamsterhjulet » 9. maj 2008 11:58

Jeanne skrev:Det ser ud til, den er sat fast med velcro - man kan også købe drikkeflasker med øje i toppen, og så hænge den op i nettet - det har jeg gjort i det ene akvarie, jeg har  :D
Jeps, jeg har brugt velcrobånd. :D
Mvh. Fanni & Goldies
Billede

Hamsterhjulet

Indlæg af Hamsterhjulet » 9. maj 2008 12:00

AnnaR skrev:Det ser bare super ud. Det bliver rigtig godt når ungerne så kommer ud af reden... Men sidder vandflasken ikke ret højt til når der er unger? Det ser ikke rigtig ud som om der er storemuligheder for at sænke den... Men billeder kan jo snyde...
Nej, du har ret, den er ret højt oppe. Men når den hænger længere nede, så "æder" Hiamalaya hele vandflasken, men når ungerne bliver større, så kan det godt være, at jeg sætter flasken lidt ned. :D
Mvh. Fanni & Goldies
Billede

Lykke

Indlæg af Lykke » 9. maj 2008 13:26

Hamsterhjulet skrev:
Jeanne skrev:Det ser ud til, den er sat fast med velcro - man kan også købe drikkeflasker med øje i toppen, og så hænge den op i nettet - det har jeg gjort i det ene akvarie, jeg har  :D
Jeps, jeg har brugt velcrobånd. :D
Måske et dumt spørgsmål, men er det så limet på hhv. akvarium og vandflaske?

Jeg skal nogle gange have tingene skåret lidt ud i pap, så jeg er er sikker på, jeg forstår dem  :oops:

AnnaR

Indlæg af AnnaR » 9. maj 2008 17:30

Lykke skrev:Måske et dumt spørgsmål, men er det så limet på hhv. akvarium og vandflaske?

Jeg skal nogle gange have tingene skåret lidt ud i pap, så jeg er er sikker på, jeg forstår dem  :oops:
Nej ikke dumt. Ja det er limet på akvarie og flaske. Kan henvise til en tråd jeg lavede på et tidspunkt for at vise hvordan jeg har gjort.
http://www.hamsterland.dk/forum/viewtop ... t=akvarium

Låst