alle hammi'erne :D (minus to)

Har du lyst til at vise din hamster, dit bur, noget tilbehør eller andet hamster relateret frem, så er dette stedet.
burrus

alle hammi'erne :D (minus to)

Indlæg af burrus » 9. jun 2009 20:58

Jep jeg fik lige leget lidt med den hvide baggrund (endelig! :oops: )

Først
Kolarängens Oliver Twist - som har smidt alt pelsen her i sommervarmen :lol:
Billede

Oliver søn - Mahonias Constantine - min lille snebold :D
Billede
Billede
(næsten hvid hamster og helt hvid baggrund er ikke let kan jeg hilse at fortælle :lol:  :oops: )

Så er der Bluebells Sirius - som også har smidt meget af de lange her i sommervarmen
Billede

min elskede Spot's James
Billede
Billede
(som hellere ville nusse end stå model :lol: )

Så er der nyeste skud på stammen - Grønnebæks Omega - som har tab en del krøller lige pt, da hun er ved at smide den sidste babypels og kun har undreuld lige pt. så krøllerne er liidt væk :lol:
Billede

Og så den lille hurtige Athene aka afrodithe.. billedet er ikke super skarpt eller vildt godt - men for pokker de løbre stærkt de robo'er  :lol:
Billede

de to der mangler er mine to robo-hanner, men kors hvor var jeg træt til sidst efter at have taget billeder af stort set alle mine gnavere så orkede lige de to spurtere  :lol:
Pia B
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter: www.orkenrotte.dk

Jeanne

Indlæg af Jeanne » 9. jun 2009 20:59

Det er nogle flotte billeder - men jeg synes, den hvide baggrund er alt for "hård" - jeg kan meget bedre lide den grå, du plejer at bruge  :wink:
Mange hilsner fra Jeanne.

burrus

Indlæg af burrus » 9. jun 2009 21:02

ja den er liiiiiidt tricky at arbejde med den baggrund... noget af det skyldes også en kraftig efterredigering, da der pga. min flashudløser kommer et rødligt skær over alle billeder - det skal så redigeres væk bagefter...

men det er også meget forskelligt fra hamster til hamster om den hvide overhovedet er pæn eller ej..

problemet med den grå, er lidt at jeg synes den har tendens til at sluge ALT for meget lys og gøre billederne for mørke  :?  

det er skisme ikke let  :lol:  

men prøver mig frem - måske det blir bedre næste gang jo :lol:
Pia B
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter: www.orkenrotte.dk

tesse-stribe

Indlæg af tesse-stribe » 9. jun 2009 21:22

Der er et problem Pia - de er simpelthen for pæne og den anden sidste nulregøj, har jeg overhovedet ingen kommentar til...... :nut  :nut  :nut

Benjamin

Indlæg af Benjamin » 9. jun 2009 21:24

Ja det er nogen meget fine billeder du kan tage dig med dit fotogrej pia. :D
Men jeg er nu enig med Jeanne, kan meget bedre lide den grå baggrund.
Venlig Hilsen Benjamin...  Hamsters are like popato Chips, you can´t just have one.
:kina: smil det smitter, GMH er ikke en sygdom men en Livsstil :notworthy:  

HamsterMiaah

Indlæg af HamsterMiaah » 9. jun 2009 21:28

Kan vildt godt lide dine billeder :D Gid jeg kunne bestille dig så du kunne komme over og tage perfekte billeder af mine små dejlige unger - for de spurter da også enormus meget 8-)  :lol:
- HamsterMiaah. :D
ejer af blandet huskat på 2 år og Trøffel-hamsteren på snart 3 år :-)
Billede

darkangel87

Indlæg af darkangel87 » 9. jun 2009 22:35

hvor er det bare nogle dejlige små basser
Billede
http://www.nightangel.dk
https://www.facebook.com/NightangelsHamsteropdraet

When one door closes another opens. Grab the life and make it your own.

Anne-Hedvig

Indlæg af Anne-Hedvig » 10. jun 2009 18:23

Helt nydelige!

liv

Indlæg af liv » 10. jun 2009 18:25

såååå søde allesammen! men så må du altså skylde os de sidste to robo billeder! :lol:  :lol: du ved mig og robo for tiden  :nut  :lol:

burrus

Indlæg af burrus » 10. jun 2009 18:26

liv skrev:såååå søde allesammen! men så må du altså skylde os de sidste to robo billeder! :lol:  :lol: du ved mig og robo for tiden  :nut  :lol:
ja men det blir først om et par uger... jeg har drøn travlt lige nu med eksamener osv :wink:
Pia B

liv

Indlæg af liv » 10. jun 2009 18:32

burrus skrev:
liv skrev:såååå søde allesammen! men så må du altså skylde os de sidste to robo billeder! :lol:  :lol: du ved mig og robo for tiden  :nut  :lol:
ja men det blir først om et par uger... jeg har drøn travlt lige nu med eksamener osv :wink:
jaja bare de kommer  :lol: ej det er heelt fint!

burrus

Indlæg af burrus » 10. jun 2009 18:35

jeg kan lige fange et par i deres bur her næste uge efter jeg har fået min hue.... så ska jeg nok lokke dig lidt  :wink:  :lol:

men vi kan da starte med dette fra udstillingen i foråret :wink:

det er godt nok to af charlottes drenge som var til salg:
Billede
Pia B

tesse-stribe

Indlæg af tesse-stribe » 10. jun 2009 18:57

Fyyy - Pia, det billede - ALTSÅÅÅÅ - det er meget tæt på at være ondt :wink:
HOLD nu op, hvor er de bare for søde :hearts2  :hearts2  :hearts2

Mahonia

Indlæg af Mahonia » 10. jun 2009 20:09

Hihi.. Den ene er vist væltet!  :lol:

burrus

Indlæg af burrus » 10. jun 2009 20:18

Mahonia skrev:Hihi.. Den ene er vist væltet!  :lol:
de sov begge to så vidt jeg husker  :lol:  :lol:  :lol:  de lå bare og sov! som en sten! jeg nåede at tage 8-10 billeder af dem før ham der sidder vågnede :lol:
Pia B

Låst