"100% sikker løbegård" ...

Har du lyst til at vise din hamster, dit bur, noget tilbehør eller andet hamster relateret frem, så er dette stedet.
BittéHamstereN

"100% sikker løbegård" ...

Indlæg af BittéHamstereN » 14. jul 2009 13:12

Bitté var lige en tur oppe i sin løbegård på mit gulv i dag. Der blev lagt lidt gotter rundt omkring og dernæst Bitté  :lol:
Men lad os nu se hvor lang tid han fandt sig i at være der:

(husk at læse beskrivelserne til billederne  :oops:  :roll:  :lol: )
Vedhæftede filer
Bittes jagt 5.jpg
Hov, hvor blev Bitté af???
Bittes jagt 5.jpg (56.63 KiB) Vist 6864 gange
Bittes jagt 4.jpg
Efter han opdager der ikke kommer flere godbidder undersøger han træmmerne
Bittes jagt 4.jpg (47.28 KiB) Vist 6864 gange
Bittes jagt 3.jpg
Så sætter Bitté sig til at tigge efter flere..
Bittes jagt 3.jpg (39.56 KiB) Vist 6864 gange
Bittes jagt 2.jpg
Så er der dømt gotte-jagt
Bittes jagt 2.jpg (31.14 KiB) Vist 6864 gange
Bittes jagt 1.jpg
Først bliver Bitté sat ned i løbegården
Bittes jagt 1.jpg (65.22 KiB) Vist 6864 gange
Mange hamster hilsner Helene, Malthes Futte og Biil's Silke
Ingen er perfekt, det er min stavning heller ikke
Der er ikke noget det hedder "det kan jeg ikke finde ud af", men "det har jeg ikke lært endnu." Jeg har selv brugt 15 år på at prøve lære flyve, men jeg har endnu ikke lært det..
Ny side: www.bittesworld.skysite.dk

ZenZen

Indlæg af ZenZen » 14. jul 2009 13:28

:lol:  Ja de dersens løbegårde er ikk meget værd mod en guldhams. Det måtte jeg også erfarer i min første hamstertid :lol:

BittéHamstereN

Indlæg af BittéHamstereN » 14. jul 2009 15:27

ZannDra skrev::lol:  Ja de dersens løbegårde er ikk meget værd mod en guldhams. Det måtte jeg også erfarer i min første hamstertid :lol:
Man må jo holde øje med de små hele tiden i gården :lol: Den fungere også meget bedre til marsvin, de bliver da inde  :lol:
Der er ikke noget det hedder "det kan jeg ikke finde ud af", men "det har jeg ikke lært endnu." Jeg har selv brugt 15 år på at prøve lære flyve, men jeg har endnu ikke lært det..

Ymmi

Indlæg af Ymmi » 30. jul 2009 11:23

Altså jeg bruger min, til mine marsvin! Der har jeg så købt to og sat sammen!

BittéHamstereN

Indlæg af BittéHamstereN » 30. jul 2009 11:35

Ymmi skrev:Altså jeg bruger min, til mine marsvin! Der har jeg så købt to og sat sammen!
Samme her, den fungere meget bedre til svinene :lol: Hvor mange marsvin har du siden du sætter to sammen? :roll:

Alt det der med Bitté i løbegården skulle forståes som en joke :wink:  :oops:  :lol:

Ymmi

Indlæg af Ymmi » 30. jul 2009 11:57

BittéHamstereN skrev:
Ymmi skrev:Altså jeg bruger min, til mine marsvin! Der har jeg så købt to og sat sammen!
Samme her, den fungere meget bedre til svinene :lol: Hvor mange marsvin har du siden du sætter to sammen? :roll:

Alt det der med Bitté i løbegården skulle forståes som en joke :wink:  :oops:  :lol:
Jeg har 4! Men man behøver ikke at  lægge to sammen...

He he, har selv prøvet lidt det samme... Så nu bruger jeg sengen som løbegård

BittéHamstereN

Indlæg af BittéHamstereN » 30. jul 2009 12:57

Ymmi skrev:
BittéHamstereN skrev:

Sengen, begge mine guld hammier tør gå ud til kanten :oops:  :roll: Men for heldigvis snart en løbegård med bund og tag af net :D

Ymmi

Indlæg af Ymmi » 30. jul 2009 13:53

BittéHamstereN skrev:
Ymmi skrev:
BittéHamstereN skrev: Samme her, den fungere meget bedre til svinene :lol: Hvor mange marsvin har du siden du sætter to sammen? :roll:

Sengen, begge mine guld hammier tør gå ud til kanten :oops:  :roll: Men for heldigvis snart en løbegård med bund og tag af net :D
Fedt!  :D

Majlund

Indlæg af Majlund » 30. jul 2009 14:54

Overvejede at investere i sådan en til Abrikos. . . men efter dette indlæg tror jeg at jeg dropper tanken! :hroll:  :tunge: (Han er da sød! :wink: ).

BittéHamstereN

Indlæg af BittéHamstereN » 30. jul 2009 15:03

Majlund skrev:Overvejede at investere i sådan en til Abrikos. . . men efter dette indlæg tror jeg at jeg dropper tanken! :hroll:  :tunge: (Han er da sød! :wink: ).
Den fungere ellers meget godt til marsvin, men du skal nok bruge mere end en til alle dine "svin" :wink:

Majlund

Indlæg af Majlund » 31. jul 2009 00:20

BittéHamstereN skrev:
Majlund skrev:Overvejede at investere i sådan en til Abrikos. . . men efter dette indlæg tror jeg at jeg dropper tanken! :hroll:  :tunge: (Han er da sød! :wink: ).
Den fungere ellers meget godt til marsvin, men du skal nok bruge mere end en til alle dine "svin" :wink:
:lol: Ja. . . men nu er mine grise så vant til at løbe løs når jeg ordner bure og lignende så det er unødvendigt. . . det fungerer faktisk godt. . . jeg har kun en enkelt (Mille) jeg er nødt til at sætte afspæringer op for når hendes "burhold" er ude. . . inden jeg opgav og tog den beslutning, har jeg simpelthen samlet hende op og ud af alt tænkeligt :roll: . . . tror det er fordi hun tidligere ikke oplevede noget. . .  så nu tager hun i den grad revanche - og er blevet min mest eventyrlystne mut! :lol: Jeg syntes det er så herligt når de er løse. . . specielt min dejlige Nuller ser det som hendes fornemste opgave at "hjælpe mig" med det hele! :lol:  :hearts2 (men nu jeg tænker over det er det faktisk underligt de - næsten - alle sammen bliver pænt i nærheden af mig :shock: !).

BittéHamstereN

Indlæg af BittéHamstereN » 31. jul 2009 12:05

Majlund skrev:
BittéHamstereN skrev:
:lol: Ja. . . men nu er mine grise så vant til at løbe løs når jeg ordner bure og lignende så det er unødvendigt. . . det fungerer faktisk godt. . . jeg har kun en enkelt (Mille) jeg er nødt til at sætte afspæringer op for når hendes "burhold" er ude. . . inden jeg opgav og tog den beslutning, har jeg simpelthen samlet hende op og ud af alt tænkeligt :roll: . . . tror det er fordi hun tidligere ikke oplevede noget. . .  så nu tager hun i den grad revanche - og er blevet min mest eventyrlystne mut! :lol: Jeg syntes det er så herligt når de er løse. . . specielt min dejlige Nuller ser det som hendes fornemste opgave at "hjælpe mig" med det hele! :lol:  :hearts2 (men nu jeg tænker over det er det faktisk underligt de - næsten - alle sammen bliver pænt i nærheden af mig :shock: !).
Gad mine mutter kunne gå løse rundt, men det overlever de ikke ret længe inden der kommer en rotte-hund og dræber dem. Hvis jeg lukker lågen til mit værelse kan hundene ikke komme ind, men mutterne kan komme ud. (da vinduet ikke kan åbnes må døren ikke være lukket om sommeren, så bliver der nemt "hamster/marsvine dødeligt varmt" :wink: )[/u]

Majlund

Indlæg af Majlund » 31. jul 2009 13:16

BittéHamstereN skrev: Gad mine mutter kunne gå løse rundt, men det overlever de ikke ret længe inden der kommer en rotte-hund og dræber dem. Hvis jeg lukker lågen til mit værelse kan hundene ikke komme ind, men mutterne kan komme ud. (da vinduet ikke kan åbnes må døren ikke være lukket om sommeren, så bliver der nemt "hamster/marsvine dødeligt varmt" :wink: )[/u]
Nej det kan jeg godt se ikke duer grundet hund! :walkdog: Her har vi også en dejlig vaps (labradorblanding på 8 år). Mine marsvin bor på 1. salen hvor hunden aldrig kommer grundet trapper. . . ellers kunne det heller ikke lade sig gøre her! :wink:

BittéHamstereN

Indlæg af BittéHamstereN » 31. jul 2009 13:43

Majlund skrev:
BittéHamstereN skrev: Gad mine mutter kunne gå løse rundt, men det overlever de ikke ret længe inden der kommer en rotte-hund og dræber dem. Hvis jeg lukker lågen til mit værelse kan hundene ikke komme ind, men mutterne kan komme ud. (da vinduet ikke kan åbnes må døren ikke være lukket om sommeren, så bliver der nemt "hamster/marsvine dødeligt varmt" :wink: )[/u]
Nej det kan jeg godt se ikke duer grundet hund! :walkdog: Her har vi også en dejlig vaps (labradorblanding på 8 år). Mine marsvin bor på 1. salen hvor hunden aldrig kommer grundet trapper. . . ellers kunne det heller ikke lade sig gøre her! :wink:
Kan marsvinene ikke kravle ned af trapper  :roll:

Majlund

Indlæg af Majlund » 31. jul 2009 14:39

BittéHamstereN skrev: Kan marsvinene ikke kravle ned af trapper  :roll:
Tja. . . jeg tror faktisk mere de ville falde ned ad dem end gå ned ad dem! :? Mine går aldrig derhen. . . kun Mille jeg opdagede var godt på vej derhen en gang. . . og hende sørger jeg netop for ikke kan stikke af derhen - eller andre uheldige steder! :lol: (men nu er jeg jo ved mine når de er løs inde. . . kun når de er i deres bure eller løbegårde i haven de er uden konstant opsyn :wink:).

Låst