Det nye palads!

Har du lyst til at vise din hamster, dit bur, noget tilbehør eller andet hamster relateret frem, så er dette stedet.
Låst
Saharaspunk

Det nye palads!

Indlæg af Saharaspunk » 28. sep 2010 17:39

Efter som den lille diva var begyndt at gnave noget så grusomt i tremmer, så bestemte jeg mig for et nyt bur.
Hun har gnavet i en måneds tid til halvanden, og nu kunne mine nerver altså ikke klare mere!

Så frisk fra LUX-shoppen, modtog jeg dette fantastiske bur, som hun er rykket ind i i dag - og hun har taget det i stiv arm/pote, der har ikke været noget, og hun har fornøjet rendt rundt og undersøgt alt det nye.

Det er der kommet et par billeder ud af:

Først et af buret i helhed:
Billede

Så zoom ind på den lille hamster-dut:
Billede

Buret i den ene ende:
Billede

Buret i den anden ende:
Billede

Set lidt fra oven:
Billede

Og igen:
Billede

Og et lidt sløret billede af damen, som løber i sin flying saucer:
Billede

For den skarpe observator, så ja, stort set alt mit tilbehør er fra LUX-shoppen.. :oops:

qwertyy

Indlæg af qwertyy » 28. sep 2010 18:42

det ser rigtig godt ud  :thumb: hun kommer ikke til at kede sig !
Billede+ min nye hamsterinde Musse!
Se billeder af Wonda og Musse på Flickr.com ~ hvil i fred Wonda.

Saharaspunk

Indlæg af Saharaspunk » 28. sep 2010 20:04

Tak!

websol

Indlæg af websol » 28. sep 2010 20:53

:D sikken dejlig legeplads hun der har fået i sit bur..  det ser læggert ud..
Billede

Sumi

Indlæg af Sumi » 22. mar 2011 16:07

Synes buret ser lidt proppet ud. Men ellers fint. (-:

Junika

Indlæg af Junika » 22. mar 2011 18:56

Arj jeg er simpelthen nød til at spørge hvordan du har hængt hjulet op i de øverste tremmer? Ville gerne have mit eget op og hænge, men kan slet ikke se hvordan det skal kunne lade sig gøre.. :)

Saharaspunk

Indlæg af Saharaspunk » 25. mar 2011 13:48

Junika skrev:Arj jeg er simpelthen nød til at spørge hvordan du har hængt hjulet op i de øverste tremmer? Ville gerne have mit eget op og hænge, men kan slet ikke se hvordan det skal kunne lade sig gøre.. :)
Jeg har fastgjort den ende uden "krogene" med en omgang "blomstertråd". Altså det der ståltråd der er beklædt med plastik.
Det spare en masse plads, men det larmer til gengæld også ret meget når hamsteren løber i hjulet.

Min kæreste vågnede den anden nat/morgen ved lyden og troede det haglede helt vildt ind på vinduerne. Hvis det kan give en idé om larmens omfang, og det skal måske nævnes at han sover med ørepropper.  :lol:

Jeg er meget mere glad for min flying saucer, som hun også løber i, men hvis jeg fjerner nobby hjulet, så gnaver hun tremmer til den store guldmedalje, så hun har fået lov til at beholde det. :)

Junika

Indlæg af Junika » 1. apr 2011 16:04

Aaahh, tusind tak for svar :)
Hvor har du købt den hvide platform? Kunne godt bruge en ekstra etage i mit bur :)

Saharaspunk

Indlæg af Saharaspunk » 11. apr 2011 10:55

Det er fra IKEA, det bliver brugt til at udnytte pladsen i køkkenskabe bedre. :)
Mener den har kosten 20-30 kroner.

Låst