Lindes Polux

Har du lyst til at vise din hamster, dit bur, noget tilbehør eller andet hamster relateret frem, så er dette stedet.
Låst
chlin

Lindes Polux

Indlæg af chlin » 2. jun 2013 23:55

Ja Polux skulle slet ikke være blevet hjemme, men eftersom Sunny jo blev til Stella måtte jeg overveje hvad jeg så gjorde. Og det blev så til at Polux bliver boende hjemme hos mig. Det er jeg nu egentlig også ganske godt tilfreds med, for han er nu en rigtig dejlig dreng :D
Polux er langhåret gul umbrous

Billede

Billede

Billede

Polux er en lille gut på 62 gram (35 dage gammel), men han skal nok vokse sig stor. Vægten stiger i al fald stille og roligt.
Det er meningen Polux skal indgå i min kommende polywhite-linje og mon ikke også han skal have et kuld med Alpha, som snart kommer hjem til mig fra Veronica i Sverige
Med venlig hilsen Christina      Lindes Hamsteri på Facebook

Billede

mosegaardmortensen89

Re: Lindes Polux

Indlæg af mosegaardmortensen89 » 3. jun 2013 08:06

Han er så dejlig og en dejlig pelstot :D

Jeg glæder mig til at se hvordan han udvikler sig :D
Venlig hilsen Maria

Hamsterhuset.dk

burrus

Indlæg af burrus » 3. jun 2013 08:12

hvor er han fin - men er du helt hundrede på, at der ikke er noget dgdg over ham? :) synes han er enormt mørk i hårstråene og meget hvid i bunden ift. de gul umbrouse jeg ellers har set :?:
Pia B
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter: www.orkenrotte.dk

chlin

Indlæg af chlin » 3. jun 2013 11:14

burrus skrev:hvor er han fin - men er du helt hundrede på, at der ikke er noget dgdg over ham? :) synes han er enormt mørk i hårstråene og meget hvid i bunden ift. de gul umbrouse jeg ellers har set :?:
Ja jeg synes også han er meget mørk.
Han kan faktisk være dark grey også men det vil være for godt til at være sandt hvis det er tilfældet. Det vil i al fald være fantastisk hvis det er tilfældet
Med venlig hilsen Christina      Lindes Hamsteri på Facebook

Billede

PiaH

Indlæg af PiaH » 5. jun 2013 18:45

Han er fin :D
Fra mig og Zoo

Låst