Skabsbure

Har du lyst til at vise din hamster, dit bur, noget tilbehør eller andet hamster relateret frem, så er dette stedet.
Låst
vonJul
Indlæg: 506
Tilmeldt: 21. jan 2013 00:14

Skabsbure

Indlæg af vonJul » 5. jun 2014 21:15

Jeg har i et stykke tid gået og puslet lidt med i hovedet at ændre på forholdene hos Flora og Fauna, og bygge lidt om på den reol jeg har deres bur stående i..

Jeg kunne godt tænke mig at vide hvor i (der har købt ind til skabsbure) har købt lister og plexiglas (eller hvad i ellers har brugt til skydelåger) henne ?

mosegaardmortensen89
DHF - Dommer
Indlæg: 8551
Tilmeldt: 19. apr 2014 12:47

Re: Skabsbure

Indlæg af mosegaardmortensen89 » 6. jun 2014 13:45

Jeg købte plexieglas og lister hos interglas.dk det var dog ret dyrt så måske der findes et billigere sted :D

Hvordan det blev lavet står der mere om her (hvis det kan bruges): http://www.hamsterhuset.dk/bygning-af-v ... bsbur.html :D
Venlig hilsen Maria

Hamsterhuset.dk

gnaverhuset
Indlæg: 233
Tilmeldt: 31. dec 2013 14:45

Re: Skabsbure

Indlæg af gnaverhuset » 8. jun 2014 18:22

Jeg har bevidst valgt skabsbure fra da der nemt kan komme en grim lugt :)
Moeskjær's Hamsteropdræt :)

Facebook: moeskjaer's hamstery

Laeborg
Indlæg: 6782
Tilmeldt: 7. nov 2010 23:40

Re: Skabsbure

Indlæg af Laeborg » 8. jun 2014 22:52

Det er vel marsvin du tidligere har brugt det ved? For de sviner jo en del mere end hamsterne.
Jeg har ikke oplevet lugtscener ved vores skabsbur, og det har efterhånden været i brug i 1½ års tid. Der er ikke fugt skader eller noget som helst i den, og hvis bare man tørrer den af med en våd klud, så er det faktisk ikke til at se på hylderne at der har gået dyr på dem :)
Hilsen Jonas Læborg
Opdræt: Donau's Opdræt

gnaverhuset
Indlæg: 233
Tilmeldt: 31. dec 2013 14:45

Re: Skabsbure

Indlæg af gnaverhuset » 9. jun 2014 09:14

Nej det er Hamsterbure :b

Ja marsvin kan dælme også stinke :P
Moeskjær's Hamsteropdræt :)

Facebook: moeskjaer's hamstery

vonJul
Indlæg: 506
Tilmeldt: 21. jan 2013 00:14

Re: Skabsbure

Indlæg af vonJul » 10. jun 2014 18:35

Tak for kigget Maria :D det gav mig lige lidt ideer :) Jeg må lige ud og scoute forskellige gør-det-selv-butikker :)

Jeg har planer om at lægge en plade plexiglas i bunden for at begrænse nedsivningen i træet i tilfælde af der skulle opstå lugtgener.. Heldigvis er det kun plexiglasset og listerne jeg mangler for at have et skabsbur til de to små da min far lige har skilt et gammelt skrivebord ad, som bare skal saves til og slibes ned.. Det må være mit sommerferieprojekt at få lavet det her færdig så småpigerne har mere plads og jeg har mere sjov i at kigge på dem xD

mosegaardmortensen89
DHF - Dommer
Indlæg: 8551
Tilmeldt: 19. apr 2014 12:47

Re: Skabsbure

Indlæg af mosegaardmortensen89 » 10. jun 2014 18:53

Del endelig resultatet med os andre og processen :D
Venlig hilsen Maria

Hamsterhuset.dk

Luna
Indlæg: 1988
Tilmeldt: 22. okt 2012 21:51

Re: Skabsbure

Indlæg af Luna » 11. jun 2014 06:51

Jeg synes bestemt ikke det lugter værre hvis vinduerne bare er store nok. Problemet er nærmere at de æder det
Venlig hilsen Nikoline - Bork's hamsteropdræt
Billede
Besøg min hjemmeside eller find mig på facebook

Låst