Belles Akvarie:

Angels Akvarie:

Starscreams Akvarie:

Truntes Akvarie:

Frækkes Akvarie:

Tygsens Akvarie:

Der var mine akvarier som indretningen ser ud efter denne skiftning... Mine har aldrig samme indretning og de ser ud til at nyde forandringer
Nej der er ikke bund i husene det er bare nogle plastikhuse der kan købes næsten alle steder til en 20'er og dejlig store... Star har et og hende + alle ungerne kan stadig være derinde og nu er ungerne jo snart 4 uger.AnnaR skrev:Dejligt med nogle billeder af indretning så man kan blive lidt inspireret.
Hvad er det for nogle huse du har, dem der er ens? Er de med bund og hvor kan man få dem?
har også overvejet at købe sådan nogle men er ikk sikker på hvilken størrelse jeg mon skulle haveAnetteFrost skrev:Nej der er ikke bund i husene det er bare nogle plastikhuse der kan købes næsten alle steder til en 20'er og dejlig store... Star har et og hende + alle ungerne kan stadig være derinde og nu er ungerne jo snart 4 uger.AnnaR skrev:Dejligt med nogle billeder af indretning så man kan blive lidt inspireret.
Hvad er det for nogle huse du har, dem der er ens? Er de med bund og hvor kan man få dem?
Dog er det de små jeg har og ikke dem til marsvin/dværgkaniner.
De små er er store nok efter min meningdarkangel87 skrev:har også overvejet at købe sådan nogle men er ikk sikker på hvilken størrelse jeg mon skulle have