Årets første julegave ! (:

Har du lyst til at vise din hamster, dit bur, noget tilbehør eller andet hamster relateret frem, så er dette stedet.
FrkHoumann

Årets første julegave ! (:

Indlæg af FrkHoumann » 21. dec 2008 23:27

I dag fik jeg så årets første julegave.

Min bedste ven (og eks-kæreste!) og jeg gemmer ikke de gaver vi giver hinanden til juleaften. - Eller dvs. vi overvejer hvert år om vi skal gøre det, men ender altid med at åbne dem med det samme :lol:
Og i år have jeg vist slet ikke fået lov at gemme den, han insisterede på at jeg skulle have den nu :oops:

Sidste år var hans gave mildest talt en fiasko. Det var frygtelig. Jeg prøvede HÅRDT at lyde begejstret for den, men desværre opfattede han min skuffelse, og det skammer jeg mig meget over, så var faktisk lidt nervøs i år :oops:

Men hold da op !
I år var det en overraskelse der ville noget ! :shock:
Helt igennem en super super dejlig gave at få ! :D Lige noget for en dyreelsker som miiig :D

Lad mig præsentere min julegave :mrgreen:

Billede
Billede

Hvad siger i så ? :D
Et nyt hamsterbur !! :D
Der er sikkert mange der synes det er grimt, men ved i hvad ? Jeg kunne ikke være mere ligeglad :lol: Jeg synes det er SÅ fedt :D

Det kommer jo meget belejligt når jeg nu har 3 hamstere :oops:

Der er både inbygget transportkasse, madskål og vandflaske i buret. Synes det er så super fedt!
Tjek min nye hjemmeside:
http://www.mel-bollen.weebly.com

liv

Indlæg af liv » 21. dec 2008 23:30

hvor er det fedt!! men det ser lille ud på billedet men det kan jo snyde :wink: hvor stort er det største rum? jeg synes bestemt ikke det er grimt men SUPER fedt!! er det til din lille nye ven? :D  :D

FrkHoumann

Indlæg af FrkHoumann » 21. dec 2008 23:36

liv skrev:hvor er det fedt!! men det ser lille ud på billedet men det kan jo snyde :wink: hvor stort er det største rum? jeg synes bestemt ikke det er grimt men SUPER fedt!! er det til din lille nye ven? :D  :D
Åhh nu beder du mig jo om at måle det :lol: Hehee ..
Ejj, jeg kan godt lige måle omkredsen, men ikke lige nu. Gør det imorgen eller noget :D
Men det ser nu mindre ud end det er. Det er ikke så lille endda. Ikke når det hele er på.
Vil tilgengæld mene det er meeget for lille til en guldhamster - som ellers er de dyr der er vist på kassen :? Men til en dværghamster er det fint skulle jeg mene ;)
- Glad for at hører der er andre end mig der kan lide det :P Og ja, jeg regner med at det skal være til den lille nye :D - Men det KAN også være det bliver Tyson. Nu må vi se :D
Tjek min nye hjemmeside:

liv

Indlæg af liv » 21. dec 2008 23:39

okay det lyder fedt!! sikke en dejlig gave!! heldige dig-!!

Vimse

Indlæg af Vimse » 22. dec 2008 00:20

Wow det mega cool hamster bur! Så er jeg da ligeglad med det er i alle regnbuens farver! Gad godt have sådan en ven, der gav mig et hamsterbur :lol:
Det er du rigtig heldig med!
KH. Kathrine

FrkHoumann

Indlæg af FrkHoumann » 22. dec 2008 00:39

Liv - Takker :oops:
Fik det også lige målt. Den største del af buret er omkring 99cm i omkreds. Sådan cirka :)

Vimse - Mange taak :D .. Hehee ja han er nu dejlig at han gør det :D Havde jeg altså aldrig regnet med :oops:
Tjek min nye hjemmeside:

Sofie

Re: Årets første julegave ! (:

Indlæg af Sofie » 22. dec 2008 07:31

Sikke en fin gave ! :D

FrkHoumann skrev:Sidste år var hans gave mildest talt en fiasko. Det var frygtelig. Jeg prøvede HÅRDT at lyde begejstret for den, men desværre opfattede han min skuffelse, og det skammer jeg mig meget over, så var faktisk lidt nervøs i år :oops:
Hvad fik du da af ham sidste år ?  :lol:

AnetteFrost

Indlæg af AnetteFrost » 22. dec 2008 07:58

synes også det er et fint bur...
Hjemmesiden til mit opdræt: http://www.BiilsHamstere.dk

Min Personlige hjemmeside: http://www.AnetteFrost.dk

burrus

Indlæg af burrus » 22. dec 2008 08:28

hvor er et fint... bur ville jeg ikke bruge det som (småt og umuligt at gøre ordentligt rent!) Men det er da jordens fedeste sikre legeland!  :D
ind med hamsteren og vupti - man kan ordne bur osv. uden at man behøver frygte den stikker af eller keder sig :D
Pia B
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter: www.orkenrotte.dk

Lykke

Indlæg af Lykke » 22. dec 2008 09:40

Fed gave!

Man kan mene hvad man vil om farver og udseende, men hamsteren (eller hamsterne hvis du bruger det som legeplads) vil synes det er spændende!

malthesmor

Indlæg af malthesmor » 22. dec 2008 09:52

Fedt bur, hvor er du heldig :)

Hopiw

Indlæg af Hopiw » 22. dec 2008 10:09

åh nej ikke det bur  :(
Har intet pænt at sige om det andet end designet er pænt, men alt alt for småt og farverne er pæne. Det egner sig ikke på nogen mulig måde til et bur sådan som det står der.

og vandflasken der følger med skal fjernes, det er ikke fedt for et dyr at skulle ligge sig på ryggen for at komme til at drikke.

Hvis du vil bruge det så sæt det sammen med en plastkasse, så dyret kan få noget plads at gå på.
eller brug det som legeplads som Burrus siger.

Wampi

Indlæg af Wampi » 22. dec 2008 10:47

sys det ser fedt ud :D tillykke med det :)

Spot

Indlæg af Spot » 22. dec 2008 13:32

Tillykke med det! det er da fedt at få hamsterbure/legeland i julegave! :D
Mvh. Katrine
www.cordeo.dk
Billede

Æda

Indlæg af Æda » 22. dec 2008 13:55

Wow!  :shock: det er virkelig flot!!
Sikke en heldig hamster! den får jo en rigtig spændene bolig  :D
Hilsen Ida <3

Låst