Ansøgt om opdrætternavn

Alt vedrørende vores forening - fx udstilling, stamtavler og nyheder.
Låst
milla.b
Indlæg: 927
Tilmeldt: 30. dec 2012 11:04

Ansøgt om opdrætternavn

Indlæg af milla.b » 12. apr 2013 13:55

Hej
Jeg har søgt om opdrætternavn :D Håber jeg bliver godkendt så når jeg skal have unger hvis der kommer nogen så har jeg et opdrætternavn hvis det bliver godkendt skal navnet være Calobe :D Calobe = Camilla Louise Beck
Men er da spændt på om jeg bliver godkendt man skulle da skrive en mail når man vil ansøge om opdrætternavn ikke?
Calobe's hamsteropdræt

Alphas
Indlæg: 485
Tilmeldt: 11. nov 2012 16:45

Re: Ansøgt om opdrætternavn

Indlæg af Alphas » 12. apr 2013 14:23

Du skal skrive en mail med de oplysninger der påkræves, og vedhæfte en samtykkeerklæring fra begge eller en af dine forældre. :)
Potedask fra Jenny og Alphabanden

Billede

chlin
Indlæg: 2653
Tilmeldt: 11. mar 2012 23:42

Re: Ansøgt om opdrætternavn

Indlæg af chlin » 12. apr 2013 15:16

Din ansøgning er modtaget og ligger til samtale/godkendelse i stambogskontoret.
Man skal altid forvente at det tager noget tid inden man får svar på dette, da det er vigtigt at alle er enige om beslutningen. Nogle gange er der meget snak om ansøgerne og andre gange går det hurtigere, det kommer meget an på om opdrætteren der ansøger har været opmærksom på de regler foreningen stiller, for at man kan blive godkendt opdrætter og opfylder disse. Derfor kan der godt gå en måned før man får svar, men vi bestræber os på at gøre det så hurtigt som muligt. Lige nu er der også kommet nye ind i bestyrelsen og de skal have tid til at sætte sig ordenligt ind i tingene.
Så du skal bare væbne dig med tålmodighed og så hører du fra os når beslutningen er truffet - du har gjort det helt rigtigt (og havde der været spørgsmål til din ansøgning så havde du hørt fra os allerede)
Med venlig hilsen Christina      Lindes Hamsteri på Facebook

Billede

milla.b
Indlæg: 927
Tilmeldt: 30. dec 2012 11:04

Re: Ansøgt om opdrætternavn

Indlæg af milla.b » 12. apr 2013 15:16

Okay samtykke har min mor sendt fra hendes mail de andre oplysninger har jeg selv sendt
Calobe's hamsteropdræt

milla.b
Indlæg: 927
Tilmeldt: 30. dec 2012 11:04

Re: Ansøgt om opdrætternavn

Indlæg af milla.b » 12. apr 2013 15:17

Nårh okay tak begge to
Calobe's hamsteropdræt

Låst