Lindes Hamsteri - Skjern

Alle registrerede opdrættere må én tråd, hvor kan de præsentere deres opdræt.
Låst
chlin
Indlæg: 2653
Tilmeldt: 11. mar 2012 23:42

Lindes Hamsteri - Skjern

Indlæg af chlin » 2. jul 2012 21:24

Her er en lille præsentation af mit opdræt.
Jeg hedder Christina og har hjemme i Skjern i Vestjylland, hvor jeg bor i et dejligt rækkehus (der snart bliver for småt med alle de hamstere jeg forelsker mig i  :oops: ). Jeg er 28 år og læser til sygeplejerske i Holstebro. Jeg er tidligere uddannet SSA

Min store passion er guldhamstere. Synes det er spændende at arbejde med de mange forskellige variationer der findes af farver og aftegninger. Derfor avler jeg primært efter den sjældne farve Dark Grey (dgdg), men også gul (ToTo/ToY) og rust/brunøret (bb) har en særlig plads i mit hjerte.
Jeg ønsker, at mine avlsdyr skal have et dejligt temperament, så ungerne kan blive håndteret mest muligt og få den bedste forudsætning for at blive gode kæledyr. Dog har jeg også avlsdyr, som er her pga deres gener og hvor jeg så arbejder på at få avlet noget mere roligt temperament ind i linjen. Heldigvis er vi alle forskellige; nogle kan lide rolige hamstere mens andre gerne vil have mere liv og jeg kan tilbyde det hele :lol:

Lige nu har jeg følgende guldhamstere:
Billede
Lindes Libyen: langhåret beige (A_ bb dgdg E_ ll P_ Uu), født 12.06.2012 - pensionist

Billede
Champ. Lindes Gandalf: langhåret rø sølvgrå (Aa Bb Dg_ Ee ll pp Sgsg), født 31.08.12 (Champion 2.2.13)

Billede
Hamsterhuette's Zita: korthåret dark grey (A_ dgdg Ll), født 19.09.12 - pensionist

Billede
Lindes Galathea: langhåret gylden tortie (A_ Bb Dg_ E_ ll P_ Toto), født 25.04.13

Billede
Lindes Polux: langhåret gul umbrous (A_ Bb Dgdg ll ToY Uu), født 25.04.13

Billede
Midnattsglimtens Alpha: korthåret sortgul (aa B_ E_ Ll Pp ToTo), født 27.04.13

Billede
Champ. Lindes Reykjavik: korthåret gylden (dg-bærer) (A_ Dgdg L_), født 19.05.13 (Champion 12.10.13)

Billede
Champ. Lindes Magnum: korthåret dark grey umbrous (A_ B_ dgdg E_ Ll P_ Uu), født 10.09.13 (Champ. 30.11.13)

Billede
Lindes IsáBella: korthåret dark grey tortie (A_ B_ dgdg E_ Ll P_ Toto), født 10.09.13

Billede
Aureus Carola: korthåret chokolade dom. spot tortie (aa bb Dsds Ee L_ P_ Toto), født 02.10.13

Billede
Mikkel Løvehjerte: korthåret rust (A_ bb L_ Rxrx), født 07.10.13

Billede
Lindes V.I.P.: langhåret sort tortie (aa B_ Dg_ E_ ll Pp Toto), født 05.11.13
Senest rettet af chlin 2. jan 2014 01:04, rettet i alt 6 gange.
Med venlig hilsen Christina      Lindes Hamsteri på Facebook

Billede

chlin
Indlæg: 2653
Tilmeldt: 11. mar 2012 23:42

Re: Lindes Hamsteri - Skjern

Indlæg af chlin » 16. sep 2013 12:49

Ud over guldhamsterne har jeg også et par vinterhvide dværghamstere gående. Jeg har PT fire dyr, men efter hånden som muligheden byder sig vil flokken blive udvidet yderligere

Vinterhvide:
Billede
Lindes Chip: Pearl Agouti (Dd Pepe), født 08.07.13

Billede
Hamsterhusets Magnus: Safir (dd), født 27.02.13

Billede
Lindes Drude: Safir (dd), født 08.09.13

Billede
kwo's Gateau: Agouti (D_), født 27.09.13

Og så ikke at forglemme:
Billede
Hamsterhusets Lunte jr: Agouti (Dd), født 23.10.12
Junior var en af dem der mistede sin stamtavle og er dermed en hybrid

Og endelig har jeg også en enkelt roborovskis dværghamster boende:

Billede
Gustav: recessiv spot, født 01.06.13[/color]

Jeg har en hjemmeside omkring mit opdræt:
http://www.lindes-hamsteri.dk
Her kan man læse en masse mere om mig og mit opdræt. Her er mere info om de forskelige arter og hver af mine hamstere har også sin egen side. Man kan også læse mere om mine tidligere, aktuelle og kommende kuld.
Ligeledes har jeg også salg af forskellige ting til hamstere på min hjemmeside

og har også en side på facebook:
http://www.facebook.dk/lindeshamsteri

Hvis du gerne vil vide mere om mig og mit opdræt, så send mig en PB :D

Opdateret: 01-01-2014
Med venlig hilsen Christina      Lindes Hamsteri på Facebook

Billede

Låst