Generelle ting omkring vores forum og brugen af det. Nye brugere bør starte her.
-
Jeanne
liv skrev:hvad sker der hvis man bliver den eneste i ens kategori??

Så dømmes dyret som den eneste i sin klasse. Men jeg er sikker på, vi aldrig kommer til at opleve, der kun vil være ét dyr i én af de tre klasser

Mange hilsner fra Jeanne.
-
Lykke
sabkoch skrev:Nej der får dyrene A, B eller C
Det er vel også en slags point - bare uden tal

-
sabkoch
Ja det kan man da godt sige :)
Næstformand i Dansk Hamster Forening -
www.hamsterland.dk
Vi har 2 vinterhvide dværghamstere og 2 papillon hunde.

-
contraria
hvad kraver det i kæl og børne klassen for at få de forskællige point's ?
hvad dømmes dyrne på i de klasser?
de venligste hilsner amanda
-
sabkoch
må et andet medlem udstille mine dyr???
Ja en anden må gerne udstille ens dyr, men det skal fremgå af tilmeldingen, at en anden tager vare på dyrerne.
Senest rettet af
sabkoch 19. okt 2008 10:24, rettet i alt 1 gang.
www.hamsterland.dk

-
sabkoch
hvad kraver det i kæl og børne klassen for at få de forskællige point's ?
hvad dømmes dyrne på i de klasser?
Det kan du se svar på på hamsterland under "retningslinier for bedømmelse" :)
www.hamsterland.dk

-
AnnaR
Hvis jeg nu vil deltage med 1 dyr og leje én fauna boks? Er det så 25 kr + 10 kr = 35 kr? Eller skal jeg også betale 10 kr for at være med altså i alt 45 kr?
Må man godt have sit dyr i sådan en klar boks fra ikea eler silvan? Bare den holder mindste målene?
-
Jeanne
Ja, det er 35 kr - udstillere skal ikke betale 10 kr. i indgang - det er kun gæster, der skal dét :D
Du kan sagtens bruge en anden box, blot den er firkantet og holder mindste-mål :D
-
Sofie
Ai, hvor fedt, at det foregår på Vesterbro...Så er vi da næsten nødt til at kigge forbi

-
Lykke
Jeg ved godt, det er lidt tidligt at spørge.... men hvor tit er det planen at holde udstillinger, når nu det kommer igang?
Jeg spørger, fordi mit eget "svar" til mig selv på det spørgsmål først var "en gang om året", men så tænkte jeg jo lidt nærmere over, hvor gamle hamstere bliver og hvad nytte det vil have i forhold til avl...
Jeg har et kuld unger, der vist nok er præcis 2 dage for unge til at være med på den her udstilling - hvis der så går 1 år, før de kan komme på udstillling, er de 1 år og 2måneder gamle. For især hunnernes vedkommende vil en bedømmelse af dem jo være lidt sen i forhold til avl.
-
Jeanne
Vi har endnu ikke planlagt et bestemt antal udstillinger pr. Foreløbig har vi koncentreret os om den første udstilling - hvilket selvfølgelig har krævet enorme forberedelser. Når den første udstilling er overstået, vil vi evaluere - og forhåbentlig derefter kunne sige, hvor mange udstillinger, vi forventer at arrangere om året. Jeg tror i hvert fald godt, jeg kan love, at det ikke kun bliver én om året

-
liv
Jeanne skrev:Vi har endnu ikke planlagt et bestemt antal udstillinger pr. Foreløbig har vi koncentreret os om den første udstilling - hvilket selvfølgelig har krævet enorme forberedelser. Når den første udstilling er overstået, vil vi evaluere - og forhåbentlig derefter kunne sige, hvor mange udstillinger, vi forventer at arrangere om året. Jeg tror i hvert fald godt, jeg kan love, at det ikke kun bliver én om året

JJJJJAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

:fest: :fest: :fest: :fest: :fest: :fest: :fest2: :fest2: :fest2: :wave2: :wave2: :wave2: :wave2: :wave2: :hop: :hop: :hop: :hop: :hop: :hop: :hop: :hop:

:yeah: :yeah: :yeah: :yeah: :yeah: :pinklove2: :pinklove2: :pinklove2: :hlaugh: :hlaugh: :hlaugh: :hlaugh: :hlaugh: :engel3: :engel3: :engel3: :engel3: :engel3: :engel3: :D :D :D :D :D :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :thumb: :thumb: :thumb: :thumb: :thumb: :engel2: :engel2: :engel2: :engel2: :konge: :konge: :konge: :konge: :konge: :afro: :afro: :afro: :afro: :afro: :hgrin: :hgrin: :hgrin: :hgrin: :hgrin: :hgrin: :hgrin: :hsmile: :hsmile: :hsmile: :hsmile: :ost: :ost: :ost: :ost: :ost: :ost: :ost: :ost: :kina: :kina: :kina: :kina: :kina: :kina: :nar: :nar: :nar: :nar: :rudolf: :rudolf: :rudolf: :rudolf: :nar2: :nar2: :nar2: :nar2: :pinklove: :pinklove: :pinklove: :tunge2: :tunge2: :tunge2: :wheel: :wheel: :wheel: :wheel: :tunge: :tunge: :tunge: :love: :love: :love: :queen: :queen: :queen: :cheers: :cheers: :cheers: :cheers: :kat2: :kat2: :kat2: :kat1: :kat1: :kat1: :kat1: :notworthy: :notworthy: :notworthy: :notworthy: :notworthy: :notworthy: :notworthy: :notworthy: :notworthy: :notworthy: :notworthy: :notworthy: :notworthy: :notworthy: :notworthy: :notworthy: :notworthy: :notworthy: :notworthy: :lol: :lol:
-
Lykke
liv skrev:Jeanne skrev:Vi har endnu ikke planlagt et bestemt antal udstillinger pr. Foreløbig har vi koncentreret os om den første udstilling - hvilket selvfølgelig har krævet enorme forberedelser. Når den første udstilling er overstået, vil vi evaluere - og forhåbentlig derefter kunne sige, hvor mange udstillinger, vi forventer at arrangere om året. Jeg tror i hvert fald godt, jeg kan love, at det ikke kun bliver én om året

JJJJJAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

:fest: :fest: :fest: :fest: :fest: :fest: :fest2: :fest2: :fest2: :wave2: :wave2: :wave2: :wave2: :wave2: :hop: :hop: :hop: :hop: :hop: :hop: :hop: :hop:

:yeah: :yeah: :yeah: :yeah: :yeah: :pinklove2: :pinklove2: :pinklove2: :hlaugh: :hlaugh: :hlaugh: :hlaugh: :hlaugh: :engel3: :engel3: :engel3: :engel3: :engel3: :engel3: :D :D :D :D :D :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :thumb: :thumb: :thumb: :thumb: :thumb: :engel2: :engel2: :engel2: :engel2: :konge: :konge: :konge: :konge: :konge: :afro: :afro: :afro: :afro: :afro: :hgrin: :hgrin: :hgrin: :hgrin: :hgrin: :hgrin: :hgrin: :hsmile: :hsmile: :hsmile: :hsmile: :ost: :ost: :ost: :ost: :ost: :ost: :ost: :ost: :kina: :kina: :kina: :kina: :kina: :kina: :nar: :nar: :nar: :nar: :rudolf: :rudolf: :rudolf: :rudolf: :nar2: :nar2: :nar2: :nar2: :pinklove: :pinklove: :pinklove: :tunge2: :tunge2: :tunge2: :wheel: :wheel: :wheel: :wheel: :tunge: :tunge: :tunge: :love: :love: :love: :queen: :queen: :queen: :cheers: :cheers: :cheers: :cheers: :kat2: :kat2: :kat2: :kat1: :kat1: :kat1: :kat1: :notworthy: :notworthy: :notworthy: :notworthy: :notworthy: :notworthy: :notworthy: :notworthy: :notworthy: :notworthy: :notworthy: :notworthy: :notworthy: :notworthy: :notworthy: :notworthy: :notworthy: :notworthy: :notworthy: :lol: :lol:
-
Jeanne
Hoooold da op - det er da glæde, der vil noget :lol:
-
AnnaR
Udstillingen kommer til at foregå på 3 sal, ikke på 4 sal som der står på hjemmesiden. Der står også cafeen har åbent, men den har vist kun åbent mellem 12-14. Grunden til jeg ved dette er at min kæreste kommer der hver uge, nogle gange flere gange om ugen...
Glæder mig rigtig meget til udstillingen, det skal nok blive rigtig sjovt.