Indbydelse til udstilling.

Generelle ting omkring vores forum og brugen af det. Nye brugere bør starte her.
Loan
Indlæg: 802
Tilmeldt: 22. jul 2006 23:37

Indlæg af Loan » 15. nov 2008 22:04

Næste gang må i holde noget i Jylland, så vi andre uden biler også vil kunne deltage, ærger mig virkelig over jeg ikke kunne deltage .
Hilsen
Loan Vejby

Lisette

Indlæg af Lisette » 16. nov 2008 08:25

Så hvis det bliver holdt næste gang i jylland så kan vi andre uden biler fra sjælland ikke deltage ? Jeg har nu tænkt mig at forsøge at komme derover lige meget hvad... :wink:
Men du kan glæde dig, (og i andre) det var en super hyggelig dag og jeg er sikker på det bliver i jylland næste gang :D

burrus
Indlæg: 4520
Tilmeldt: 24. aug 2007 19:55

Indlæg af burrus » 16. nov 2008 10:59

Lisette skrev:Så hvis det bliver holdt næste gang i jylland så kan vi andre uden biler fra sjælland ikke deltage ? Jeg har nu tænkt mig at forsøge at komme derover lige meget hvad... :wink:
Men du kan glæde dig, (og i andre) det var en super hyggelig dag og jeg er sikker på det bliver i jylland næste gang :D
Tja hvis man nu forsøgte at finde noget "centralt" som a la vejle så kan jyderne komme evt. samkørsel i bil og sjællandere kan også nå det med tog, hvis man kan finde et sted nær stationen :wink:  Skal man være i vejle kl 9 skal man fra hovedbanen omkring 6:50 med lyntoget :wink:  
dvs. 2 timers rejse for københavnerne og os der bor oppe i thy og ålborg har også ca 2 timer i bil :wink:   mere "midt i" finder man det vist ikke for de sjællændere som ikke har bil :wink:  (og med tog er man fri for at betale for broen :wink: )
Pia B
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter: www.orkenrotte.dk

malthesmor
Indlæg: 1762
Tilmeldt: 16. sep 2008 20:36

Indlæg af malthesmor » 16. nov 2008 11:07

burrus skrev:
Lisette skrev:Så hvis det bliver holdt næste gang i jylland så kan vi andre uden biler fra sjælland ikke deltage ? Jeg har nu tænkt mig at forsøge at komme derover lige meget hvad... :wink:
Men du kan glæde dig, (og i andre) det var en super hyggelig dag og jeg er sikker på det bliver i jylland næste gang :D
Tja hvis man nu forsøgte at finde noget "centralt" som a la vejle så kan jyderne komme evt. samkørsel i bil og sjællandere kan også nå det med tog, hvis man kan finde et sted nær stationen :wink:  Skal man være i vejle kl 9 skal man fra hovedbanen omkring 6:50 med lyntoget :wink:  
dvs. 2 timers rejse for københavnerne og os der bor oppe i thy og ålborg har også ca 2 timer i bil :wink:   mere "midt i" finder man det vist ikke for de sjællændere som ikke har bil :wink:  (og med tog er man fri for at betale for broen :wink: )
Fair nok hvis det blir i jylland næste gang :D
God ide med vejle når det ligge lige midt i for både nordjyderne og københavnerne , så har alle i ydre byerne lige langt.

kwo
Indlæg: 4519
Tilmeldt: 20. apr 2004 13:32

Indlæg af kwo » 16. nov 2008 11:11

burrus skrev:
Lisette skrev:Så hvis det bliver holdt næste gang i jylland så kan vi andre uden biler fra sjælland ikke deltage ? Jeg har nu tænkt mig at forsøge at komme derover lige meget hvad... :wink:
Men du kan glæde dig, (og i andre) det var en super hyggelig dag og jeg er sikker på det bliver i jylland næste gang :D
Tja hvis man nu forsøgte at finde noget "centralt" som a la vejle så kan jyderne komme evt. samkørsel i bil og sjællandere kan også nå det med tog, hvis man kan finde et sted nær stationen :wink:  Skal man være i vejle kl 9 skal man fra hovedbanen omkring 6:50 med lyntoget :wink:  
dvs. 2 timers rejse for københavnerne og os der bor oppe i thy og ålborg har også ca 2 timer i bil :wink:   mere "midt i" finder man det vist ikke for de sjællændere som ikke har bil :wink:  (og med tog er man fri for at betale for broen :wink: )
Selvfølgelig vil vi gerne have at så mange som muligt deltager i alle vores arrangementer, og der vil selvfølgelig også komme arrangementer i Jylland fremover.

Men som nævnt i en anden tråd, er det jo langt fra nogen garanti for at der kommer jyder til tingene bare fordi det er i Jylland. Sidste træf var i Fredericia (også meget centralt) og ikke en eneste jyde dukkede op (udover bestyrelsen som skulle være der). ;)

Desuden kræver det at der er nogen i byen, der kan finde et sted vi kan være til en billig pris. Eller i det mindste nogen som kender byen godt nok til at kunne finde et sådant sted.
Kenneth Worm

burrus
Indlæg: 4520
Tilmeldt: 24. aug 2007 19:55

Indlæg af burrus » 16. nov 2008 11:18

kwo skrev: Selvfølgelig vil vi gerne have at så mange som muligt deltager i alle vores arrangementer, og der vil selvfølgelig også komme arrangementer i Jylland fremover.

Men som nævnt i en anden tråd, er det jo langt fra nogen garanti for at der kommer jyder til tingene bare fordi det er i Jylland. Sidste træf var i Fredericia (også meget centralt) og ikke en eneste jyde dukkede op (udover bestyrelsen som skulle være der). ;)

Desuden kræver det at der er nogen i byen, der kan finde et sted vi kan være til en billig pris. Eller i det mindste nogen som kender byen godt nok til at kunne finde et sådant sted.
det er selvfølgelig altid svært at ramme en dag hvor alle kan - og sikkert også svært at få alle jyder til at starte bilen og komme afsted!  :wink:  
Tror nu bare at der er kommet flere og flere til jylland - for et år sidne var der ikke mange jyder at lave arrangementer for - tror det har ændret sig en del siden da :wink:  

Hvor "stort" skal sådan et sted være?
Så vidt jeg kan se har vi ikke nogle "folk" i hverken vejle eller fredericia - men synes da også det virker lidt utroligt hvis  der lige frem skal bo en i den by for at man kan finde noget... :wink:
Pia B
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter: www.orkenrotte.dk

Lykke
Indlæg: 3274
Tilmeldt: 1. maj 2008 20:06

Indlæg af Lykke » 16. nov 2008 11:24

Lokalet igår var "bare" noget der svarede til et klasse-værelse.

sabkoch
Indlæg: 1704
Tilmeldt: 2. aug 2005 11:52

Indlæg af sabkoch » 16. nov 2008 11:26

nemlig og så helst et sted hvor der er cafe eller noget, hvor folk kan forsyne sig.
Næstformand i Dansk Hamster Forening  - www.hamsterland.dk
Vi har 2 vinterhvide dværghamstere og 2 papillon hunde.

Billede

liv

Indlæg af liv » 16. nov 2008 11:28

sabkoch skrev:nemlig og så helst et sted hvor der er cafe eller noget, hvor folk kan forsyne sig.
hehe ja det var lidt uheldigt med det igår :lol: men vi fandt da noget i nærheden :D synes vejle lyder som en god idé hvis der er ca. ligeså langt fra det ene sted til det andet :wink: er jo også lidt iriterende at dem fra jylland og dem fra københavn ikke kan mødes pga. bil mangel :? så må man da overtale sig selv til et tog eller noget bus eller sådan noget :D

burrus
Indlæg: 4520
Tilmeldt: 24. aug 2007 19:55

Indlæg af burrus » 16. nov 2008 11:32

dvs. man skulle kunne en lørdag finde noget klasseværeselses-størrelse, nær en kiosk/cafe/banegården..  hmmm

det burde altså kunne være muligt - også i vejle! selvom vi ikek lige har medlemmer der...  :wink:
Pia B
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter: www.orkenrotte.dk

malthesmor
Indlæg: 1762
Tilmeldt: 16. sep 2008 20:36

Indlæg af malthesmor » 16. nov 2008 11:49

sabkoch skrev:nemlig og så helst et sted hvor der er cafe eller noget, hvor folk kan forsyne sig.
Hmm hvis det er forsyningen der er et problem kunne jeg sagtens fremstille nogen sandwich eller lign. som kunne sælges til en fair pris, overskudet kunne gå til foreningen :)
Jeg laver mad til dagligt på mit arbejde, så det vil ikke være et problem overhoved, bare en ide jeg lige fik  :D

sabkoch
Indlæg: 1704
Tilmeldt: 2. aug 2005 11:52

Indlæg af sabkoch » 16. nov 2008 11:55

Det er en god ide, hvis der altså er en som stiller op til det og det i øvrigt er tilladt på stedet. Det er noget med hygiejne, fødevarer og regler og sådan.
Men du vil blive husket  :lol:
Næstformand i Dansk Hamster Forening  - www.hamsterland.dk
Vi har 2 vinterhvide dværghamstere og 2 papillon hunde.

Billede

liv

Indlæg af liv » 16. nov 2008 11:58

sabkoch skrev:Det er en god ide, hvis der altså er en som stiller op til det og det i øvrigt er tilladt på stedet. Det er noget med hygiejne, fødevarer og regler og sådan.
Men du vil blive husket  :lol:
hvor lang tid tror i der gr før der kommer en til?  :P glæder mig bare sindsyg meget allerrede og håber sådan jeg kan komme med igen :D

1 spørgsmål: når man har en champion kan/skal den så deltage i standart igen eller skal jeg stille op i kæledyr med hende i stedet :D  :D

Jeanne
Indlæg: 1747
Tilmeldt: 12. jan 2007 22:26

Indlæg af Jeanne » 16. nov 2008 12:11

liv skrev:
sabkoch skrev:Det er en god ide, hvis der altså er en som stiller op til det og det i øvrigt er tilladt på stedet. Det er noget med hygiejne, fødevarer og regler og sådan.
Men du vil blive husket  :lol:
hvor lang tid tror i der gr før der kommer en til?  :P glæder mig bare sindsyg meget allerrede og håber sådan jeg kan komme med igen :D

1 spørgsmål: når man har en champion kan/skal den så deltage i standart igen eller skal jeg stille op i kæledyr med hende i stedet :D  :D
Den kan stille op i både kæledyr og standard - det bestemmer du :D
Mange hilsner fra Jeanne.

burrus
Indlæg: 4520
Tilmeldt: 24. aug 2007 19:55

Indlæg af burrus » 16. nov 2008 12:59

Jeanne skrev:
liv skrev:
sabkoch skrev:Det er en god ide, hvis der altså er en som stiller op til det og det i øvrigt er tilladt på stedet. Det er noget med hygiejne, fødevarer og regler og sådan.
Men du vil blive husket  :lol:
hvor lang tid tror i der gr før der kommer en til?  :P glæder mig bare sindsyg meget allerrede og håber sådan jeg kan komme med igen :D

1 spørgsmål: når man har en champion kan/skal den så deltage i standart igen eller skal jeg stille op i kæledyr med hende i stedet :D  :D
Den kan stille op i både kæledyr og standard - det bestemmer du :D


min tanke er bare - hvis den er blevet champion en gang - hvorfor så udstille den i standard igen? man får vel ikke en ny titel hvis man får flere champion's på en hamster derefter?
Pia B
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter: www.orkenrotte.dk

Låst