Vis prøve

Generelle ting omkring vores forum og brugen af det. Nye brugere bør starte her.
burrus
Indlæg: 4520
Tilmeldt: 24. aug 2007 19:55

Indlæg af burrus » 22. dec 2008 11:51

en tanke kunne være at der var kuk i cookies på den enkelt computer eller fordi den har "bøvl" med at holde forbindelse eller lignende...

jeg har nu oplevet det en enkelt gang siden denne tråd blev oprettet og så rensede jeg lige lidt ud i cookies og har ikke oplevet det siden...
så det kan let være ens computer der er underlig og ikke forummet :lol:
Pia B
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter: www.orkenrotte.dk

kwo
Indlæg: 4519
Tilmeldt: 20. apr 2004 13:32

Indlæg af kwo » 22. dec 2008 13:14

burrus skrev:en tanke kunne være at der var kuk i cookies på den enkelt computer eller fordi den har "bøvl" med at holde forbindelse eller lignende...

jeg har nu oplevet det en enkelt gang siden denne tråd blev oprettet og så rensede jeg lige lidt ud i cookies og har ikke oplevet det siden...
så det kan let være ens computer der er underlig og ikke forummet :lol:
Ja, at slette cookies er også mit bedste bud på en løsning.
Kenneth Worm

AnnaR
Indlæg: 696
Tilmeldt: 23. feb 2008 12:37

Indlæg af AnnaR » 22. dec 2008 14:26

Hvordan gør man det?

kwo
Indlæg: 4519
Tilmeldt: 20. apr 2004 13:32

Indlæg af kwo » 22. dec 2008 14:47

AnnaR skrev:Hvordan gør man det?
Det kommer nok lidt an på hvilet styresystem og hvilken browser man bruger.

I Windows XP og Internet Explorer 6 gør man følgende:
Klik på Funktioner i menulinien og så Internetindstillinger.
På fanebladet Generelt er der en knap der hedder Slet cookies (midt på fanebladet, i afsnittet der hedder Midlertidige Internetfiler).

I Mozilla Firefox 3.0.5 gør man dette:
Klik Funktioner og så Indstillinger.
På fanen Privatliv klikker man på Vis cookies.
I det nye vindue klikker man Fjern alle cookies.

Alternativt kan man nøjes med at fjerne dem der har med forum at gøre. Men ofte lægger hjemmesider flere cookies med forskellige navne, og det kræver så at man finder og fjerner dem alle. Da der tit er tusindvis at kigge igennem er det nemt at overse én. Og så har man brugt en masse tid forgæves. Så det sikreste er at fjerne dem alle. :)
Kenneth Worm

Lykke
Indlæg: 3274
Tilmeldt: 1. maj 2008 20:06

Indlæg af Lykke » 22. dec 2008 18:46

Det med cookies virker ikke - jeg har lige i eftermiddags slettet alle cookies, men den gør det alligevel (den har lige gjort det 2 gange for mig, begge gange med billeder).

Låst