Jeg vil også være med..

Er du ny bruger på forummet? Så præsenterer dig selv overfor forummets øvrige brugere her.
Besvar
Loanni
Indlæg: 43
Tilmeldt: 28. dec 2015 17:49

Jeg vil også være med..

Indlæg af Loanni » 1. feb 2016 19:40

Hej hamsterfolk. :D

Ja jeg må vel også hellere få præsenteret mig selv efter alle kunstens regler.

Jeg hedder Louise og er 37 år. Jeg mødte en del af jer på udstillingen i lørdags og jeg er glad for at I alle tog imod en helt ny med åbne arme. :thumb:

Jeg fik min første guldhamster i april sidste år. En gylden fyr var blevet indleveret hos min bekendte i dyrehandleren fordi den efter sigende skulle have bidt børnene i familien. Så i stedet for at sidde i dyrehandlen og kukkelure eller ende som foder, syntes min bekendte at jeg skulle have den med hjem og vupti, så have jeg fået den lille fyr med hjem.
Han blev døbt Sigfus og har til dato ikke gjort antræk til at bide, men er en rigtig hyggelig fætter.
På udstillingen i lørdags fik han 86 af 100 point og blev beskrevet som en "virkelig, virkelig skøn hamster".

Billede

En dag i starten af december sidste år, så jeg på facebook en lille bitte sød skinnende sag. Ham måtte jeg eje når han blev stor nok, uden egentlig at gå videre op i farver og pelstype.
Jeg besøgte ham da han var 17 dage gammel og hentede ham imellem jul og nytår.
Opdrætter gjorde mig opmærksom på at han kunne udstilles, omend han måske ikke var oplagt til det pga hans lidt lange krop.
Men til udstilling kom vi i lørdags og Filur fik ærespræmie og 1. certifikat i Kæledyr og blev endvidere kåret som Dommerfavorit. Så jeg var en MEGET stolt hamster-mor! :oops: :lol:

Billede

Billede

Udover Sigfus og Filur har jeg pt. hund, kat og fisk.
Jeg har haft tæt ved alle slags dyr i hænder igennem årene, om det så har været mine egne, formidlingsdyr eller dyr jeg havde i pleje/pasning.
Jeg har haft og opdrættet rotter i 20 år, dog med enkelte pauser pga udlandsrejser. Nedlagde dog mit opdræt i August sidste år.
Derudover har min mand og jeg tidligere haft en dyreformidling, men det var de færreste dyr der blev formidlet videre
- de fleste beholdt vi selv til de ikke kunne mere.

Når jeg ikke bruger tid på og med dyrene, så arbejder jeg på 20. år i sundhedssektoren.
Jeg arbejder med hjerneskadede voksne og driver min egen hjælpeorganisation i Afrika.

Derudover er jeg semi-prof. fotograf og supplerer min løn ved det.

Har jeg glemt noget, så må I endelig råbe op eller spørge.

Colour Point
Indlæg: 1599
Tilmeldt: 24. mar 2014 20:15

Re: Jeg vil også være med..

Indlæg af Colour Point » 2. feb 2016 08:13

Hej med jer :D
Med Venlig Hilsen
Trine // Colour Point.
www.colourpointhamster.com eller http://www.facebook.com/colourpointhamster

mosegaardmortensen89
DHF - Dommer
Indlæg: 8551
Tilmeldt: 19. apr 2014 12:47

Re: Jeg vil også være med..

Indlæg af mosegaardmortensen89 » 2. feb 2016 18:17

Velkommen til
:welcome:
Venlig hilsen Maria

Hamsterhuset.dk

mjoller
DHF - Dommer
Indlæg: 1684
Tilmeldt: 12. feb 2013 16:56

Re: Jeg vil også være med..

Indlæg af mjoller » 3. feb 2016 15:45

Velkommen til forum :D
Hilsen Michelle, Brocoli, Flopper og Hønse.
Fischers hamsteropdræt

Loanni
Indlæg: 43
Tilmeldt: 28. dec 2015 17:49

Re: Jeg vil også være med..

Indlæg af Loanni » 3. feb 2016 16:56

Jeg takker mange gange...!! :D :D :D

Maia
Indlæg: 504
Tilmeldt: 27. nov 2011 09:57

Re: Jeg vil også være med..

Indlæg af Maia » 4. feb 2016 06:19

Velkommen til :D
Der tages forbehold for tyrkfjel og prisændringer i forhold til ovenstående indlæg

0.1 Cricetulus Griseus - ♥ Yinfeng aka Tøsebarnet / Tigerdyret ♥ (*25.9.2011 - †21.8.2014)
0.1 Mesocricetus Auratus - ♥ Comtessa Cirkeline aka Lillefix / Turbo Kartoffel ♥ (*2.8.2013 - †21.4.2015)

JaneSørensen
Indlæg: 652
Tilmeldt: 11. nov 2014 19:02

Re: Jeg vil også være med..

Indlæg af JaneSørensen » 15. mar 2016 04:30

Bedre sent end aldrig :oops: Velkommen til :D
Med Venlig Hilsen Jane Sørensen

Benji's hamsteropdræt

Besvar