Må hun godt komme med??

Læs alt omkring foreningens udstillinger her, og spørg endeligt hvis du har nogle spørgsmål.
Besvar
liv

Må hun godt komme med??

Indlæg af liv » 6. maj 2009 13:40

Ja... har skrevet det i selve indbydelsen til udstilligen men spørger lige hurtigt igen i mit eget indlæg  :wink:

det er angående Feta..

Hun har en knude på det ene bagben. det er ikke kræft eller noget der kan smitte overhovedet... tror dyrlægen kaldte det en godartet byld??  :? Man kunne vælge at få den fjernet men det ville ske uden bedøvelse.. og da Feta slet ikke er genret af den valgte vi at så længe den ikke bliver større og ikke genere hende så lader vi den være.. selvfølgelig tjekker jeg den hver anden dag for at være sikker på intet er sket ...

hun var i en karantæne i 2 uger for at være sikker på den ikke kunne smitte men det er nu 2-3 måneder siden karantænen sluttede...

men må hun så godt komme med til udstilling? eller gælder hun for syg..??  :?  :?

hun ville ikke blive stillet op i standart men kæledyr.. men i standart ville "knuden" da også trække ned i point?

ja jeg stiller bare spørgsmålet for ikke at komme hen til udstillingen med de to andre og så ikke må være med pga Feta  :)


på forhånd tak  :P

Jeanne
Indlæg: 1747
Tilmeldt: 12. jan 2007 22:26

Indlæg af Jeanne » 6. maj 2009 16:23

Hvis det er en byld, som dyrlægen siger, vil den vokse lidt endnu - for til sidst at briste, så du skal vente med at tage hende med på udstilling, til bylden er bristet og helet op  :wink:
Mange hilsner fra Jeanne.

liv

Indlæg af liv » 6. maj 2009 19:32

Jeanne skrev:Hvis det er en byld, som dyrlægen siger, vil den vokse lidt endnu - for til sidst at briste, så du skal vente med at tage hende med på udstilling, til bylden er bristet og helet op  :wink:
jeg ved ikke om hun sagde byld... med ved bare at hun nok sagde den ikke ville gå væk medmindre vi fik den tømt... men måske ved du bedre?  :)

Jeanne
Indlæg: 1747
Tilmeldt: 12. jan 2007 22:26

Indlæg af Jeanne » 6. maj 2009 22:10

Hvis den kan tømmes, ER det en byld - og så vil hun blive afvist ved indtjek.
Mange hilsner fra Jeanne.

liv

Indlæg af liv » 8. maj 2009 11:34

Jeanne skrev:Hvis den kan tømmes, ER det en byld - og så vil hun blive afvist ved indtjek.
okay tak for svar  :D

Besvar