Udstillinger

Læs alt omkring foreningens udstillinger her, og spørg endeligt hvis du har nogle spørgsmål.
Besvar
Eva-trold
Indlæg: 275
Tilmeldt: 11. mar 2011 14:09

Udstillinger

Indlæg af Eva-trold » 12. jun 2011 09:12

Hej :D
Jeg ville bare spørge om man godt kunne komme til udstillinger med sin hamster for sjov ikke fordi man tror den vinder? Jeg kunne godt tænke mig at se hvordan det forgår :wink:
Hamster hilsner fra Eva, og de vinterhvide hamster-trolde: Humus, Forrest og champion Vashya
Medlemsnummer 220

Lykke
Indlæg: 3274
Tilmeldt: 1. maj 2008 20:06

Indlæg af Lykke » 12. jun 2011 09:40

absolut!

De fleste af os kommer mest fordi det er sjovt at være med og hyggeligt at snakke med andre hamsterfolk  :)

Eva-trold
Indlæg: 275
Tilmeldt: 11. mar 2011 14:09

Indlæg af Eva-trold » 13. jun 2011 19:23

Ok :D
Jeg kunne nemlig godt tænke mig at komme med :wink:
Hamster hilsner fra Eva, og de vinterhvide hamster-trolde: Humus, Forrest og champion Vashya
Medlemsnummer 220

Magnus08

Indlæg af Magnus08 » 13. jun 2011 19:55

Kommer der snart en udstilling?

Kim
Indlæg: 264
Tilmeldt: 27. mar 2011 21:50

Indlæg af Kim » 13. jun 2011 20:13

Vi har bestyrelsesmøde i morgen aften, så der går jeg stærkt ud fra at vi snakker om det.
http://www.mywinterwhitehamster.com

Bliv medlem af DHF og støt arbejdet for de små puss. Det koster ikke alverden og os medlemmer står altid klar til at give gode råd og hjælp med på vejen.

Maloubi
Indlæg: 8
Tilmeldt: 17. maj 2011 13:56

Indlæg af Maloubi » 23. jan 2012 22:48

Hej hamster folk

Jeg ved godt at denne tråd er gammel, men jeg kunne godt tænke mig at vide om der er nogle nye udstillinger på vej her i 2012?

Lidt off-topic: Desuden har jeg hørt at dansk hamsterforening måske stod til at lukke? - Jeg kan så læse på forsiden, at man har valgt at fortsætte alligevel. Det er jo rigtig godt, at der er nogle ildsjæle der brænder nok for de små dyr og derfor kæmper videre for at holde liv i foreningen! :-)

- Jeg har en stor plastik pose med "pet pile konfetti" (ubrugt og i lynlås-poser) som jeg gerne vil af med, hvis I kan bruge det i foreningen? Evt. som en lille ekstra præmie ved udstillinger? I kan jo sige til :-)

Vh, Vicky

Kim
Indlæg: 264
Tilmeldt: 27. mar 2011 21:50

Indlæg af Kim » 25. jan 2012 01:01

Der kommer udstillinger i 2012.

Men til den seneste planlagte udstilling var der ikke opbakning nok til at vi kunne få den skudt i vejret.

Siden har har alle i bestyrrelsen haft meget at se til på privatfronten så det har været lidt svært at få planlagt det.

Vi arbejder for øjeblikket ihærdigt på at planlægge en udstilling og jeg regner med at vi har dato og sted snarrest muligt.
http://www.mywinterwhitehamster.com

Bliv medlem af DHF og støt arbejdet for de små puss. Det koster ikke alverden og os medlemmer står altid klar til at give gode råd og hjælp med på vejen.

Besvar