Vi har brug for lidt hjælp til udstillingen

Læs alt omkring foreningens udstillinger her, og spørg endeligt hvis du har nogle spørgsmål.
Besvar
Lykke
Indlæg: 3274
Tilmeldt: 1. maj 2008 20:06

Vi har brug for lidt hjælp til udstillingen

Indlæg af Lykke » 14. mar 2012 20:04

Kære alle!

Som I ved, holder vi udstilling d. 28. april i Valby, og i den forbindelse har vi brug for et par hjælpende hænder.

Man kan hjælpe både før, under og efter udstillingen!
Se mere nedenfor. Tilmeld dig den eller de ting, du tror, du kan hjælpe med - eller skriv bare at du gerne vil hjælpe (evt. med tidsrum hvis det er under udstillingen).

Send mig en pb eller en mail til lykkehamsteri@hotmail.com, hvis du har mulighed for at hjælpe med noget.

mange hilsner
Mette/ Lykke


Før udstillingen:
Vi har brug for hjælp til reklame:

Din hjemmeside: Hvis du har en hjemmeside eller facebookside, så kan du hjælpe ved at reklamere for udstillingen der. Jeg har selv taget lidt at teksten fra indbydelsen til udstillingen, samt linket til DHFs side om udstillingen - hvis du vil se, hvordan jeg har gjort, så se her www.facebook.com/lykkehamsteri

Spred rygtet: Send også gerne indbydelsen til udstillingen til venner, hamsterkøbere osv., du mener kan være interesserede.

Plakater: Vi laver en plakat i A4-størrelse med reklame for udstillingen, som vi meget gerne vil have, at så mange af jer som muligt printer nogle stykker af og hænger op i f.eks. supermarkeder, biblioteker, skoler, SFO'er, dyrlæger, dyrehandlere mm.

Lokalaviser: Vi prøver at overveje hvordan vi kan få reklame for udstillingen med i nogle lokalaviser - selvfølgelig især på Sjælland, så vi kan få nogle gæster og måske nye deltagere, men det kunne også være uden for Sjælland bare for at få lidt reklame for hamstersagen. Vinklen kan være "kom og se søde hamstere" eller "Lille Bo tager til København på lørdag for at udstille sin hamster" osv.
Sig til hvis du har lyst til at hjælpe, så finder vi på noget sammen!


Fremskaffelse af ting, der skal bruges til udstillingen:
- Vi plejer at afholde lotteri, men mangler præmier! Så hvis du har en god ide til at finde nogle præmier, har nogle spændende ting i overskud eller har kontakt til virksomheder som vil sponsorere præmier til et lotteri, så sig til.
- Vi har også brug for en hånd til bestillinger af rosetter, pokaler mm, samt til at lave diplomer for deltagelse.


Under udstillingen har vi brug for:
- nogle til at passe indgang+lotteri+salg af badges, t-shirts osv. (f.eks. en time ad gangen)
- nogen til at snakke med gæster (f.eks. fortælle om hamsterarter, om pasning, om foreningen)
- nogen til at bære udstillingsdyrene fra bordene hen til dommerne og tilbage igen


Efter udstillingen:
- nogle stykker til at hjælpe med at rydde op (fjerne affald, sætte borde på plads og lignende)
- nogen til at skrive om udstillingen til HamsterNyt (evt. tage billeder også)

Freja
Indlæg: 369
Tilmeldt: 28. dec 2010 21:03

Indlæg af Freja » 14. mar 2012 20:45

Hvor ville Freja, lillebror og jeg bare gerne være med og give en hjælpende hånd eller seks. Vi har længe gået og talt om, hvornår der mon kom en udstilling - og så vælger I at lægge den lige præcis dén weekend, hvor vi skal til Jylland til konfirmation :cry:

Håber mange vil melde sig under fanerne, og at det bliver en velbesøgt og dejlig udstilling.

Mvh.
Frejas mor
Hamsteropdræt von Happy - vinterhvide dværghamstere

Lykke
Indlæg: 3274
Tilmeldt: 1. maj 2008 20:06

Indlæg af Lykke » 14. mar 2012 21:31

Ej hvor ærgerligt!

I må meget gerne hjælpe med at hænge et par plakater op alligevel, hvis I har mulighed for det  :D

Eva-trold
Indlæg: 275
Tilmeldt: 11. mar 2011 14:09

Indlæg af Eva-trold » 14. mar 2012 21:54

Igen melder jeg mig! Jeg vil super gerne hjælpe, hvis jeg kan :D
Hamster hilsner fra Eva, og de vinterhvide hamster-trolde: Humus, Forrest og champion Vashya
Medlemsnummer 220

mosegaardmortensen89
DHF - Dommer
Indlæg: 8551
Tilmeldt: 19. apr 2014 12:47

Indlæg af mosegaardmortensen89 » 14. mar 2012 21:56

Nu har jeg ikke været til udstilling før, men hvis man selv udstiller, er der så tid til at man kan hjælpe til under udstillingen?

Desiree
Indlæg: 1026
Tilmeldt: 5. jun 2007 15:49

Indlæg af Desiree » 15. mar 2012 00:06

mosegaardmortensen89 skrev:Nu har jeg ikke været til udstilling før, men hvis man selv udstiller, er der så tid til at man kan hjælpe til under udstillingen?
Der er MASSER af tid! Mens dyrene bliver vurderet af dommerne, skal deltagerne bare trille tommelfingre (eller kigge på, sludre om hamstre), så udstillere, i kan trygt melde jer :)

Jeg vil gerne hjælpe med bestillingen af rosetter osv, men jeg kan desværre ikke lægge penge ud til noget, der er lavvande i kassen pt.

Jeg hjælper også gerne med hvad der er brug for under udstillingen.
mvh Desiree

Laeborg
Indlæg: 6782
Tilmeldt: 7. nov 2010 23:40

Indlæg af Laeborg » 15. mar 2012 01:03

Jeg forsøger at lave lidt reklame for udstillingen på vores hjemmeside og på Facebook. Når plakaten er klar, skal jeg nok også hænge den op, de steder jeg kan få lov til det :wink:

Såfremt det bliver muligt for mig at komme til udstillingen, vil jeg selvfølgelig også gerne hjælpe til med lidt af hvert der :)
Hilsen Jonas Læborg
Opdræt: Donau's Opdræt

Gunvor
Indlæg: 269
Tilmeldt: 30. jan 2012 11:24

Indlæg af Gunvor » 15. mar 2012 09:40

Jeg vil gerne hjælpe:
Jeg vil gerne printe plakater undvig hænge op i Kalundborg og jeg linker op på min FB side.
Jeg vil gerne stå ved indgang, sælge Lotteri osv. Og jeg vil gerne bære dyr. Jeg har ikke været på udstilling gør, så jeg ved ikke hvor mange der skal bruges til hvad, men jeg laver gerne vagtskema, hvis jeg kender opgaverne og antal der skal bruges.
Med venlig hilsen

Gunvor


http://hamstervejen.weebly.com

Lykke
Indlæg: 3274
Tilmeldt: 1. maj 2008 20:06

Indlæg af Lykke » 18. mar 2012 19:20

Det er rigtigt dejligt at høre, at I gerne vil hjælpe!

Jeg har foreløbig skrevet en liste og så vender jeg tilbage til jer.


Vi kan sagtens bruge flere hænder, hvis der er flere som har mulighed for at hjælpe!  :lol:

Det har f.eks. tit været børn, der stod i indgangen, så hvis du er et barn eller har børn med, kan du/ de også hjælpe!

Desiree
Indlæg: 1026
Tilmeldt: 5. jun 2007 15:49

Indlæg af Desiree » 18. mar 2012 21:39

Jeg er sikker på at Siri gerne vil hjælpe med indgang/tombola.
mvh Desiree

Gunvor
Indlæg: 269
Tilmeldt: 30. jan 2012 11:24

Indlæg af Gunvor » 18. mar 2012 21:43

Vi kommer to voksne og tre børn og tre af os kan godt hjælpe til (de to små skal i hvert fald have små opgaver)
Med venlig hilsen

Gunvor


http://hamstervejen.weebly.com

Besvar