Kørsel til Ølgod

Læs alt omkring foreningens udstillinger her, og spørg endeligt hvis du har nogle spørgsmål.
Besvar
cramon83
Indlæg: 7
Tilmeldt: 5. aug 2012 16:50

Kørsel til Ølgod

Indlæg af cramon83 » 9. sep 2012 10:38

Jeg har set opslaget for udstillingen i Ølgod d. 22. sept. og overvejer at deltage og se om jeg kan finde mit nye og første dværghamster derovre...

Er der nogle af Jer garvede hamster-venner som ved om der er salgsklare vinterhvide dværghamstre med på udstillingen?

Og er der nogen der kender til evt. kør-sammen-lejlighed, da det er min eneste mulighed for at deltage...

På forhånd tak
Stine

Mille Rytter
Indlæg: 100
Tilmeldt: 25. aug 2011 16:25

Re: Kørsel til Ølgod

Indlæg af Mille Rytter » 9. sep 2012 20:11

Det lyder da godt at du søger efter en Vinterhvid dværghamster. Jeg ved faktisk ikke om der kommer salgsdyr på udstilling? Måske der er nogle andre der kan udtale sig om dette? Ellers kommer der udstilling i København i november hvis du kan vente..

Jeg kan desværre ikke selv komme til udstillingen og er også selv fra sjælland, hvis bare jeg kunne komme havde jeg da godt have taget dig med på vejen :)

Held og lykke med din nye Vinterhvide dværghamster.

darkangel87
Indlæg: 4103
Tilmeldt: 19. jun 2008 12:22

Indlæg af darkangel87 » 10. sep 2012 06:36

du kan være heldig at der er salgsdyr på udstillingen, men det er usikkert hvor mange, prøv evt. at skrive til laeborg og hør ham, ellers skriv til kwo fra københavn, han annoncerer sjældent med at have unger, så man skal lige skrive for at finde ud af det
Billede
http://www.nightangel.dk
https://www.facebook.com/NightangelsHamsteropdraet

When one door closes another opens. Grab the life and make it your own.

Freja
Indlæg: 369
Tilmeldt: 28. dec 2010 21:03

Indlæg af Freja » 10. sep 2012 07:45

Hej.

Det kan være rigtig svært at finde vinterhvide unger - selv har vi ventet i næsten et halvt år på drømmehamsteren. Hun skal lige have lov at vokse sig stor og stærk, og så skal hun være mor....så derfor:

Hvis du ikke lykkes med at finde én på udstillingen, så satser vi på at have små søde unger i december - og vi bor på Nørrebro, så det er tæt på dig.

Mvh.

Freja og co.
Hamsteropdræt von Happy - vinterhvide dværghamstere

Besvar