Vi har brug for hjælp til udstilling i Ølgod

Læs alt omkring foreningens udstillinger her, og spørg endeligt hvis du har nogle spørgsmål.
Låst
mosegaardmortensen89
DHF - Dommer
Indlæg: 8551
Tilmeldt: 19. apr 2014 12:47

Vi har brug for hjælp til udstilling i Ølgod

Indlæg af mosegaardmortensen89 » 16. sep 2012 20:40

Kære alle.

Som I ved, holder vi udstilling d. 22 september i Ølgod, og i den forbindelse har vi brug for et par hjælpende hænder under og efter udstillingen. Se mere nedenfor.

Tilmeld dig den eller de ting, du tror, du kan hjælpe med - eller skriv bare at du gerne vil hjælpe (evt. med tidsrum hvis det er under udstillingen).

Send mig en pb eller en mail til mosegaardmortensen89@hotmail.com, hvis du har mulighed for at hjælpe med noget.

Venlig hilsner
Maria (mosegaardmortensen89)

Under udstillingen:
- Nogle til at passe indgang og salg af badges, t-shirts osv. (f.eks. en time ad gangen eller mere hvis man har lyst).
- Nogen til at stå i køkken og salg af mad (f.eks. en time ad gangen eller mere hvis man har lyst).
- Nogen til at snakke med gæster og henvende sig til dem (f.eks. fortælle om hamsterarter, om pasning, om foreningen)


Efter udstillingen:
- Nogle stykker til at hjælpe med at rydde op (fjerne affald, sætte borde på plads og lignende)
- Nogen til at skrive om udstillingen til HamsterNyt.

Mille Rytter
Indlæg: 100
Tilmeldt: 25. aug 2011 16:25

Re: Vi har brug for hjælp til udstilling i Ølgod

Indlæg af Mille Rytter » 21. sep 2012 15:55

I må have en god udstilling :)

En skam at jeg ikke kan komme med, men vi ses nok i November på sjælland, jeg glæder mig.

Knus Mille - Miss. hamsteri.com

Låst