Udstilling med svensk tavle?

Læs alt omkring foreningens udstillinger her, og spørg endeligt hvis du har nogle spørgsmål.
Besvar
Pauline
Indlæg: 171
Tilmeldt: 27. dec 2010 11:24

Udstilling med svensk tavle?

Indlæg af Pauline » 11. dec 2012 19:44

Jeg har lige været oppe og hente min nye guldhamster hun. Jeg vil gerne udstille hende, men hendes tavle er fra den svenske forening. Kan jeg godt udstille hende med den? Eller skal jeg havde lavet en dansk, og hvordan fungere det?

Hvis hun bare skal være med i børne klassen(eller hvad den hedder) er det så lige meget hvor flotte hendes aftegn er?:-)
Mvh Pauline
R.I.P min højt elskede Roseline<3 - fra d. 12 februar 2011 - d. 26 november 2012.

chlin
Indlæg: 2653
Tilmeldt: 11. mar 2012 23:42

Re: Udstilling med svensk tavle?

Indlæg af chlin » 11. dec 2012 19:50

Pauline skrev:Jeg har lige været oppe og hente min nye guldhamster hun. Jeg vil gerne udstille hende, men hendes tavle er fra den svenske forening. Kan jeg godt udstille hende med den? Eller skal jeg havde lavet en dansk, og hvordan fungere det?

Hvis hun bare skal være med i børne klassen(eller hvad den hedder) er det så lige meget hvor flotte hendes aftegn er?:-)
Vedr tavle: Du kan 1 gang deltage til udstilling med en guldhamster der ikke har dansk stamtavle. Men hvis du er medlem af foreningen koster det kun 5 kr at få lavet en dansk stamtavle på hende, så det vil jeg da anbefale dig.
Vedr udstillingsklasser vil jeg henvise dig til denne tråd:
http://www.hamsterland.dk/forum/viewtopic.php?t=15781
Med venlig hilsen Christina      Lindes Hamsteri på Facebook

Billede

Besvar