Indbydelse til udstilling i Valby 6. april 2013

Læs alt omkring foreningens udstillinger her, og spørg endeligt hvis du har nogle spørgsmål.
milla.b
Indlæg: 927
Tilmeldt: 30. dec 2012 11:04

Indlæg af milla.b » 25. feb 2013 16:38

Okay har sat den ene i standard fordi jeg mener han er god nok og vis han ikke er kommer han bare i børnedyr næste gang
Calobe's hamsteropdræt

annette gregersen
Indlæg: 2633
Tilmeldt: 21. okt 2012 18:27

Indlæg af annette gregersen » 1. mar 2013 14:02

så er der sendt og betalt for 3 dyr
sitanes opdræt af langhårede guldhamstre.

vonJul
Indlæg: 506
Tilmeldt: 21. jan 2013 00:14

Indlæg af vonJul » 1. mar 2013 22:00

Okay. Nu sidder jeg her og er blevet lidt ekset fordi jeg har opdaget jeg får en del tilbage i Skat, så jeg har råd til at tage til Valby, men nu kom der lige enkelte spørgsmål op:

1. Hvor mange klasser af gangen kan man melde dyret til (eks. standard + kæledyr) ?

2. Nu er Flora registreret som Agouti m. Headspot (eftersom hun er det), så ville jeg ikke kunne tilmelde hende til "Standard" selvom jeg mener hun ville kunne klare sig der?

3. Er der nogen der krydser Fyn og evt. har plads til en enkelt passager og to hamster xD ?
Senest rettet af vonJul 1. mar 2013 22:30, rettet i alt 1 gang.

burrus
Indlæg: 4520
Tilmeldt: 24. aug 2007 19:55

Indlæg af burrus » 1. mar 2013 22:03

glæder mig meget til den weekend. Ender med at tage over allerede fredag og besøge Sara, lørdag aften bliver sammen med et par bekendte via katteforum og jeg bliver der der helt til søndag hvor turen går til Zoo og den arktiske ring, inden jeg drager til Jylland igen :)
Det bliver en fedt weekend i dyrenes tegn :D
Pia B
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter: www.orkenrotte.dk

chlin
Indlæg: 2653
Tilmeldt: 11. mar 2012 23:42

Indlæg af chlin » 2. mar 2013 00:31

vonJul skrev:Okay. Nu sidder jeg her og er blevet lidt ekset fordi jeg har opdaget jeg får en del tilbage i Skat, så jeg har råd til at tage til Valby, men nu kom der lige enkelte spørgsmål op:

1. Hvor mange klasser af gangen kan man melde dyret til (eks. standard + kæledyr) ?

2. Nu er Flora registreret som Agouti m. Headspot (eftersom hun er det), så ville jeg ikke kunne tilmelde hende til "Standard" selvom jeg mener hun ville kunne klare sig der?

3. Er der nogen der krydser Fyn og evt. har plads til en enkelt passager og to hamster xD ?
1: Hamsteren kan kun udstilles i en klasse. Så du skal vælge om det skal være kæledyr eller standarddyr

2: Nu ved jeg ikke hvilken art det er? Men hvis du skal stille din hamster i standard, så skal dens farve og aftegning være en del af vores standard. Så du skal kigge her http://www.hamsterland.dk/standard.htm der finder du standard for alle arter. Er din nævnt, kan hun stilles i standard. Ellers kan hun kun stilles i kæledyr

3: Vi er en flok fra Jylland der kører til udstillingen i København. Og vi kommer naturligvis over Fyn, så du kan blive samlet op ved motorvejen hvis det er. Pris 150 kr. Vi kører tilbage igen efter generalforsamlingen
Med venlig hilsen Christina      Lindes Hamsteri på Facebook

Billede

vonJul
Indlæg: 506
Tilmeldt: 21. jan 2013 00:14

Indlæg af vonJul » 2. mar 2013 01:32

chlin skrev:
vonJul skrev:Okay. Nu sidder jeg her og er blevet lidt ekset fordi jeg har opdaget jeg får en del tilbage i Skat, så jeg har råd til at tage til Valby, men nu kom der lige enkelte spørgsmål op:

1. Hvor mange klasser af gangen kan man melde dyret til (eks. standard + kæledyr) ?

2. Nu er Flora registreret som Agouti m. Headspot (eftersom hun er det), så ville jeg ikke kunne tilmelde hende til "Standard" selvom jeg mener hun ville kunne klare sig der?

3. Er der nogen der krydser Fyn og evt. har plads til en enkelt passager og to hamster xD ?
1: Hamsteren kan kun udstilles i en klasse. Så du skal vælge om det skal være kæledyr eller standarddyr

2: Nu ved jeg ikke hvilken art det er? Men hvis du skal stille din hamster i standard, så skal dens farve og aftegning være en del af vores standard. Så du skal kigge her http://www.hamsterland.dk/standard.htm der finder du standard for alle arter. Er din nævnt, kan hun stilles i standard. Ellers kan hun kun stilles i kæledyr

3: Vi er en flok fra Jylland der kører til udstillingen i København. Og vi kommer naturligvis over Fyn, så du kan blive samlet op ved motorvejen hvis det er. Pris 150 kr. Vi kører tilbage igen efter generalforsamlingen
Tak for svar :)
Begge mine piger er Roborovskis, og jeg har læst standarden. Grunden til jeg spørger med headspotten er fordi den står som fejl, men læser jeg rundt på nettet omkring nye opdagelser af farver ved Roborovskis (specielt tænker jeg her på Hamsterpaletten) så bliver den nævnt som noget nyt.

Jeg vil nok gerne med fra Fyn af. Jeg skal bare finde ud af hvor jeg så skal samles op siden jeg bor i Bolbro ("forstad" til Odense). Ellers må jeg op og med tog/bus xD

chlin
Indlæg: 2653
Tilmeldt: 11. mar 2012 23:42

Indlæg af chlin » 2. mar 2013 02:36

vonJul skrev:
chlin skrev:
vonJul skrev:Okay. Nu sidder jeg her og er blevet lidt ekset fordi jeg har opdaget jeg får en del tilbage i Skat, så jeg har råd til at tage til Valby, men nu kom der lige enkelte spørgsmål op:

1. Hvor mange klasser af gangen kan man melde dyret til (eks. standard + kæledyr) ?

2. Nu er Flora registreret som Agouti m. Headspot (eftersom hun er det), så ville jeg ikke kunne tilmelde hende til "Standard" selvom jeg mener hun ville kunne klare sig der?

3. Er der nogen der krydser Fyn og evt. har plads til en enkelt passager og to hamster xD ?
1: Hamsteren kan kun udstilles i en klasse. Så du skal vælge om det skal være kæledyr eller standarddyr

2: Nu ved jeg ikke hvilken art det er? Men hvis du skal stille din hamster i standard, så skal dens farve og aftegning være en del af vores standard. Så du skal kigge her http://www.hamsterland.dk/standard.htm der finder du standard for alle arter. Er din nævnt, kan hun stilles i standard. Ellers kan hun kun stilles i kæledyr

3: Vi er en flok fra Jylland der kører til udstillingen i København. Og vi kommer naturligvis over Fyn, så du kan blive samlet op ved motorvejen hvis det er. Pris 150 kr. Vi kører tilbage igen efter generalforsamlingen
Tak for svar :)
Begge mine piger er Roborovskis, og jeg har læst standarden. Grunden til jeg spørger med headspotten er fordi den står som fejl, men læser jeg rundt på nettet omkring nye opdagelser af farver ved Roborovskis (specielt tænker jeg her på Hamsterpaletten) så bliver den nævnt som noget nyt.

Jeg vil nok gerne med fra Fyn af. Jeg skal bare finde ud af hvor jeg så skal samles op siden jeg bor i Bolbro ("forstad" til Odense). Ellers må jeg op og med tog/bus xD
Det er muligt at det er noget nyt, men det er ikke noget der pt er en del af vores standard, så det vil blive set på som en fejl og vil så trække ned i point
Med venlig hilsen Christina      Lindes Hamsteri på Facebook

Billede

Maia
Indlæg: 504
Tilmeldt: 27. nov 2011 09:57

Indlæg af Maia » 12. mar 2013 14:14

Har efter længere tids overvejelse nu tilmeldt Tøsebarnet til udstillingen :juble:
Senest rettet af Maia 26. mar 2013 10:26, rettet i alt 1 gang.
Der tages forbehold for tyrkfjel og prisændringer i forhold til ovenstående indlæg

0.1 Cricetulus Griseus - ♥ Yinfeng aka Tøsebarnet / Tigerdyret ♥ (*25.9.2011 - †21.8.2014)
0.1 Mesocricetus Auratus - ♥ Comtessa Cirkeline aka Lillefix / Turbo Kartoffel ♥ (*2.8.2013 - †21.4.2015)

kwo
Indlæg: 4519
Tilmeldt: 20. apr 2004 13:32

Indlæg af kwo » 22. mar 2013 11:27

Husk det er sidste frist i dag for tilmeldinger til udstillingen.  :-)
Og det gælder også betaling for allerede tilmeldte dyr.


Husk også at tilmelde jer hvis I bliver til generalforsamlingen bagefter (kun adgang for medlemmer af foreningen!). Sidste frist for tilmelding hertil er i morgen lørdag på danskhamsterforening@hotmail.com
Kenneth Worm

Besvar