Udstilling af vores "gamle han "

Læs alt omkring foreningens udstillinger her, og spørg endeligt hvis du har nogle spørgsmål.
Besvar
Heidi Hansen
Indlæg: 32
Tilmeldt: 20. mar 2013 10:43

Udstilling af vores "gamle han "

Indlæg af Heidi Hansen » 24. aug 2013 21:14

Mit spørgsmål er nok lidt mærkeligt, men i skal bare være ærlige. Jeg har en han som er ca 1 1/2 år " Lynet " som nogle af jer kender, det er min datters hamster og jeg lovede hende for ca. et 1/2 år siden , at hun måtte tage ham med på udstilling, under kæledyr, når den næste udstilling kom,hvilket betyder meget for hende, da det er hendes et og alt og hun ved han hun nok ikke har ham så længe igen, men nu ved jeg ikke rigtig.... Han er et piv frisk hamster, men hans pels er ikke så fin mere, vil det være spild af jeres tid at tage ham med????

Heidi.
Heidi Hansen

chlin
Indlæg: 2653
Tilmeldt: 11. mar 2012 23:42

Re: Udstilling af vores "gamle han "

Indlæg af chlin » 24. aug 2013 21:19

her kan du læse om kriterierne for de tre klasser: http://forum.hamsterforeningen.dk/viewt ... 37&t=15781

Når du læser der om kæledyrsklassen opdager du, at den klasse på ingen måde har noget at gøre med hamsterens udseende. Så forstår ikke hvordan du kan mene at det kan være spild af tid
Med venlig hilsen Christina      Lindes Hamsteri på Facebook

Billede

Heidi Hansen
Indlæg: 32
Tilmeldt: 20. mar 2013 10:43

Re: Udstilling af vores "gamle han "

Indlæg af Heidi Hansen » 24. aug 2013 22:03

Det har jeg og tusind tak for dit svar, det bliver min datter super glad for at høre, men blev bare i tvivl om der ville blive tænkt " hvad laver han her" for den oplevelse vil jeg ikke byde min datter da hun har været meget igennem :)
Heidi Hansen

Alphas
Indlæg: 485
Tilmeldt: 11. nov 2012 16:45

Re: Udstilling af vores "gamle han "

Indlæg af Alphas » 24. aug 2013 22:21

Som udgangspunkt er udstillingerne super hyggelige og i hvert fald værd at deltage i. Ved ikke lige om i har flere hamstere, men vil altid anbefale deltagelse, da det er super hyggeligt med en sådan dag hvor hamsterinteresserede er samlet. :-)
Potedask fra Jenny og Alphabanden

Billede

chlin
Indlæg: 2653
Tilmeldt: 11. mar 2012 23:42

Re: Udstilling af vores "gamle han "

Indlæg af chlin » 24. aug 2013 22:22

Heidi Hansen skrev:Det har jeg og tusind tak for dit svar, det bliver min datter super glad for at høre, men blev bare i tvivl om der ville blive tænkt " hvad laver han her" for den oplevelse vil jeg ikke byde min datter da hun har været meget igennem :)
Det kunne vi ALDRIG drømme om!
Der er ALTID noget godt at sige om en hamster og som dommere er det vores vigtigste opgave at finde de gode ting! I kæledyrsklassen er vi nogle utroligt søde og positive mennesker (i standardklassen strammer vi bissen noget mere på og leder efter det perfekte, så her er det sværere)

Det vigtigste ved vores udstillinger er at folk hygger sig og kommer hjem med en god oplevelse
Med venlig hilsen Christina      Lindes Hamsteri på Facebook

Billede

Luna
Indlæg: 1988
Tilmeldt: 22. okt 2012 21:51

Re: Udstilling af vores "gamle han "

Indlæg af Luna » 25. aug 2013 00:43

Bare han ikke når at blive 2 år inden udstilling:)
Venlig hilsen Nikoline - Bork's hamsteropdræt
Billede
Besøg min hjemmeside eller find mig på facebook

Besvar