Hvad synes I?

Hver måned vil vi afholde en lille fotokonkurrence, hvor alle brugere kan indsende deres bedste hamster billede og selv være med til at kårer vinderen.
Låst

Hvad synes i??!

Afstemning sluttede 30. jul 2009 17:36

Måde 1.
7
41%
Måde 2.
10
59%
 
Afgivne stemmer: 17

liv

Hvad synes I?

Indlæg af liv » 20. jul 2009 17:36

Hej  :D

Jeg tænkte lige på noget  :lol:  :wink: Der er nemlig to måder vi kan gøre det her på  :wink: men spørgsmålet er hvad I synes er bedst så vil I ikke lige give en svar I afstemningen? :D

Tak  :)

De to måder:

1. Vi kan fx vælge at trække augustbilledet i juli - så man trækker billedet en måned før  :wink:

2. Vi kan fx vælge at trække augustbilledet i august - så billedet bliver trukket samme måned

Hvad synes I?

Wampi
Indlæg: 1261
Tilmeldt: 24. jan 2006 19:48

Indlæg af Wampi » 21. jul 2009 00:20

Jeg synes måde 1 da man så har en mulighed for at nå at finde billedet frem og alle kan nå at se billederne..
Elsker vores søn, Erik, 19-09-11

Lykke
Indlæg: 3274
Tilmeldt: 1. maj 2008 20:06

Indlæg af Lykke » 21. jul 2009 09:42

Wampi skrev:Jeg synes måde 1 da man så har en mulighed for at nå at finde billedet frem og alle kan nå at se billederne..
Tiden er da den samme?

Det er bare et spørgsmål om "august-billedet" henviser til det der er "stemt om" i august, eller det der er "udstillet" i august.

Wampi
Indlæg: 1261
Tilmeldt: 24. jan 2006 19:48

Indlæg af Wampi » 21. jul 2009 11:59

ahh sådan forstod jeg det ikke lige  :wink:

jeg forstod det som at man indsendte billeder i Juli der kom frem og man så havde indtil slutningen af august til at stemme om billedet..

Eller at man indsendte i juli og stemte i juli og så blev det afgjort til juli..

håber det giver mening..
Elsker vores søn, Erik, 19-09-11

Lykke
Indlæg: 3274
Tilmeldt: 1. maj 2008 20:06

Indlæg af Lykke » 21. jul 2009 12:07

Wampi skrev:ahh sådan forstod jeg det ikke lige  :wink:

jeg forstod det som at man indsendte billeder i Juli der kom frem og man så havde indtil slutningen af august til at stemme om billedet..

Eller at man indsendte i juli og stemte i juli og så blev det afgjort til juli..

håber det giver mening..
Du kan jo lige så godt have ret som jeg kan...

Liv, vil du forklare forskellen lidt mere?

liv

Indlæg af liv » 21. jul 2009 12:14

Altså ved måde 1:

Så vil vi trække månedens vinder en måned før så vi kan have billedet udstillet i hele månedet  :wink:

fx august

- Hvis vi trækker augustbilledet i juni vil vi kunne vise august billedet frem i august  :wink:

måde 2 :

Der vil vi trække billedet i samme måned som billede tilhører altså vil man ikke kunne fremstille fx august billedet i august  :wink: men så foregår konkurencen i august  :wink:

-------------------------------------------------------------------------------------

så vil man have vi fremviser august billedet i august skal man vælge måde 1

vil man have vi laver konkurencen i august og billedet vil så vises i måneden efter vælger man måde 2  :wink:


-------------------------------------------------------------------------------------
Ja det er lidt svært at forklare men Lykke har forstået rigtigt  :D

PS: hvis i gerne vil ændre jeres stemme så skriv bare lige et indlæg med at i ændrer jeres stemme  :wink:

kathrine8D
Indlæg: 1133
Tilmeldt: 29. jun 2009 14:20

Indlæg af kathrine8D » 21. jul 2009 12:27

hvor mange billeder må man sende..?
Kærlige hamster hilsner Kathrine.

liv

Indlæg af liv » 21. jul 2009 12:31

kathrine8D skrev:hvor mange billeder må man sende..?

et billede per måned :D

kathrine8D
Indlæg: 1133
Tilmeldt: 29. jun 2009 14:20

Indlæg af kathrine8D » 21. jul 2009 12:35

liv skrev:
kathrine8D skrev:hvor mange billeder må man sende..?

et billede per måned :D
ok :D
Kærlige hamster hilsner Kathrine.

Lullie
Indlæg: 141
Tilmeldt: 15. feb 2009 09:38

Indlæg af Lullie » 22. jul 2009 22:24

Man kunne f.eks finde augustbilledet sådan:
Fra 1. dag i måneden-d. 16 ca. kan man indsende sit billede, fra d. 17. og måneden ud kan man så stemme på hvilken der skal være månedens billede. Man kunne også stemme fra d. 17. og en uge frem, og derefter lave finale med de 2 bedste billeder, måneden ud?
Hilsen Louise & dværghamsen Simba (;
Hvil i fred Silver, for mig vil du altid være verdens bedste! :heart:

liv

Indlæg af liv » 22. jul 2009 22:35

synes begge dine ideer er gode!

det største problem ligenu er der kun er en der har sendt et billede ;) så kom igang folkens! lørdag kl 00:01 lukker billed indsendelserne hihi :p

liv

Indlæg af liv » 26. jul 2009 09:54

Okay vi gør det på måde 2 da folk har stemt det  :wink: men kan godt være vi her i starten kommer til at man først kan få vinderen afvide i starten af næste måned.. men ligenu blev juli billdedet altså også lige mast ind  :wink:

Låst