Velcro holder drikkeflaske i plastic- og glasbur
Velcro holder drikkeflaske i plastic- og glasbur
Heyyy
Nikoline (Luna) gav mig tippet om at velcro med klæb kan bruges til at holde drikkeflasker fast i plastic- og glasbure, og det er simpelthen det bedste tip jeg længe har fået, så derfor blev denne collage født
Jeg har hidtil brugt drikkeflasker med sugekopper i , men de har en irriterende tendens til at falde ned efter noget tid, så dette tip kan jeg slet ikke få armene ned over
Nikoline (Luna) gav mig tippet om at velcro med klæb kan bruges til at holde drikkeflasker fast i plastic- og glasbure, og det er simpelthen det bedste tip jeg længe har fået, så derfor blev denne collage født
Jeg har hidtil brugt drikkeflasker med sugekopper i , men de har en irriterende tendens til at falde ned efter noget tid, så dette tip kan jeg slet ikke få armene ned over
Re: Velcro holder drikkeflaske i plastic- og glasbur
Det er smart hvis man bruger drikkedunke
Fra mig og Zoo
Ja er der nogen der ikke gør det?
Jeg synes det er dejligt at bruge fordi det er mere hygiejnisk
Jeg synes det er dejligt at bruge fordi det er mere hygiejnisk
Jeg bruger ikke drikkedunke, jeg syntes netop de er uhygiejniske da rengøring er besværligt, men jeg syntes også de er trælse fordi enten drypper de helt vildt eller også har hamsteren svært ved at få vandet ud, og jeg har prøvet rigtig mange flasker. Det er heller ikke naturligt for dyr at drikke af flakser.
Her står der en vandskål på platformen omgivet af sten, og den er aldrig svinet til af strøelse eller andet.
Her står der en vandskål på platformen omgivet af sten, og den er aldrig svinet til af strøelse eller andet.
Fra mig og Zoo
Du har ret i at det ikke er naturligt
God idé at stille en drikkeskål på en sten, det har jeg da aldrig tænkt på
God idé at stille en drikkeskål på en sten, det har jeg da aldrig tænkt på
Wow, det var da super godt tænkt
Fantastisk tip!
Det skal jeg da klart bruge til min Chanel i hendes terrarie
Fantastisk tip!
Det skal jeg da klart bruge til min Chanel i hendes terrarie
-
Hvor er det fedt
Man kan bruge vandskål, men jeg vil aldrig selv bruge en vandskål da jeg har hørt om flere hamstere der er druknet i vandskåle, så jeg tør ikke bruge vanskåle
Man kan bruge vandskål, men jeg vil aldrig selv bruge en vandskål da jeg har hørt om flere hamstere der er druknet i vandskåle, så jeg tør ikke bruge vanskåle
Venlig hilsen Maria
Hamsterhuset.dk
Hamsterhuset.dk
Jeg har aldrig hørt om en hamster der er druknet i vandskålen, mon ikke det kan ha' noget at gøre med hvor stor vandskålen er.
Min vandskål er ikke ret stor i omkreds, omkring 3½-4 cm. omkreds vil jeg tro.
Jeg har ikke skålen til at stå på en sten, den er omgivet af sten, her er lige et billede af det.
Min vandskål er ikke ret stor i omkreds, omkring 3½-4 cm. omkreds vil jeg tro.
Jeg har ikke skålen til at stå på en sten, den er omgivet af sten, her er lige et billede af det.
Fra mig og Zoo
Ingen tvivl om at vandskål er "mest naturligt" men jeg tør heller ikke da jeg også har hørt mange der er druknet eller blevet våde og dermed frosset ihjel. Dog er det mest dværge.
Ja de grimme historier handler nok mest om dværge eller meget store vandskåle. Må være frygteligt at finde sinnlille hamster i sådan en forfatning. Vil nu også helst fortsætte med drikkeflaske, det fungerer meget godt herhjemme
Super smart gik lige og tænkte på hvordan jeg skulle løse det til vores lille ny dværg.
Hvor købe du velco henne ?
Mon man kan købe det i mindre mængder når man kun skal bruge 10-15 cm?
Hvor købe du velco henne ?
Mon man kan købe det i mindre mængder når man kun skal bruge 10-15 cm?
Jeg har købt det i Biltema. Købte en pakke med 3 meter, men man kan også købe små poser med mindre mål