Alle spørgsmål omkring helbred og sygdomme ved hamstere er placeret her.
-
Benjamin
contraria skrev:
for hvis cleo er har defekten i EF og Parmesan har den i DF, og defekten er letal, vil det kunne forklar det lille kuld cleo fik med Parmesan som far.
men så igen på den anden side. hvis genet er Letalt, hvorfor har Parmesan så overlevet, hvis han har det i DF form.?
Men ingen af mine unger kan have haft det i DF for så kræver det at begge forældre har haft fejlen og Malthes Benjamin som er far til Donna Lucias kuld har ikke fejlen.
Så DF tror jeg nok ikke helt på, ihvertfald ikke at mine unger skulle have haft det i DF, men igen det er ikke bevist at det er det ungerne døde af Donna Lucia kan godt bare have været en dårlig mor som først antaget.

Venlig Hilsen Benjamin... Hamsters are like popato Chips, you can´t just have one.

smil det smitter, GMH er ikke en sygdom men en Livsstil
-
Mahonia
Nu har jeg undersøgt de første af mine dyr. Resten tager jeg i aften.
Lucy, mor til Donna Lucia: Intet at se eller føle.
Minnie, søster til Donna Lucia: Intet at se eller føle.
Malthes Mickey, far til Minnies unger (deriblandt Trunte og Abrikos): Intet at se eller føle.
Dk Nadezhda's Miss Duffy, barnebarn af Pia's/Burrus's James. : Intet at se eller føle.
Min svenske hamster Bubbi: Intet at se eller føle.
Mahonia's Tabitha, datter af Bubbi og Pia's/ Burrus's Oliver Twist: Intet at se eller føle.
Ice-T fra Hopiws opdræt: Intet at se eller føle.
-
burrus
Har lige tjekket alle mine - og der er intet heldigvis :D
Pia B
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter:
www.orkenrotte.dk