Enig med de andre.
Det er rigtig trist når man skal sige farvel, men jeg tror det er på tide for lille Feta :(
Fetas knude
Jeg kom lige i tanker om noget;
Da jeg var i praktik hos en dyrlæge (her i Esbjerg), fik han en vinterhvid ind,
som havde en kæmpe knude lige på siden af hovedet - det var bestemt kræft.
Familien ville ha at han sku' opere den væk, og jeg var tilstede under hele operationen. Den overlevede faktisk.
Jeg synes ikke det er tilrådeligt, men det kan altså lade sig gøre. Knuden var omtrent samme størrelse som Fetas.
Når det er sagt, synes jeg også at du bør give hende fred. Hun har sandsynligvis ikk langt igen alligevel.
Det er et barskt valg, men vi må tænke på dyrets bedste
STORT trøstekram
Da jeg var i praktik hos en dyrlæge (her i Esbjerg), fik han en vinterhvid ind,
som havde en kæmpe knude lige på siden af hovedet - det var bestemt kræft.
Familien ville ha at han sku' opere den væk, og jeg var tilstede under hele operationen. Den overlevede faktisk.
Jeg synes ikke det er tilrådeligt, men det kan altså lade sig gøre. Knuden var omtrent samme størrelse som Fetas.
Når det er sagt, synes jeg også at du bør give hende fred. Hun har sandsynligvis ikk langt igen alligevel.

Det er et barskt valg, men vi må tænke på dyrets bedste

STORT trøstekram

tak for jeres svar allesammen
Jeg har også talt med min mor og vi tager hende til dyrlægen når vi for tid og så må vi se hvad hun siger... hun var nemlig hende der dømte den godartet - hvilket den så ikke er... men jeg må være indstillet på nok ikke at vende hjem med feta igen
det er sku hårdt!!
:cry2:
Jeg har også talt med min mor og vi tager hende til dyrlægen når vi for tid og så må vi se hvad hun siger... hun var nemlig hende der dømte den godartet - hvilket den så ikke er... men jeg må være indstillet på nok ikke at vende hjem med feta igen

det er sku hårdt!!

-
Gør mig virkelig ondt Liv!
Ved præcis hvordan du har det. Det var FRYGTELIGT den dag jeg opdagede der var gået hul på Dominos knude og det var frygteligt at ringe til dyrelægen da jeg jo godt vidste hvad der ville ske!
til diig!

Ved præcis hvordan du har det. Det var FRYGTELIGT den dag jeg opdagede der var gået hul på Dominos knude og det var frygteligt at ringe til dyrelægen da jeg jo godt vidste hvad der ville ske!

Tjek min nye hjemmeside:
http://www.mel-bollen.weebly.com
http://www.mel-bollen.weebly.com