Årets første julegave ! (:

Har du lyst til at vise din hamster, dit bur, noget tilbehør eller andet hamster relateret frem, så er dette stedet.
Lisette

Indlæg af Lisette » 22. dec 2008 22:41

Super gave! :shock:

FrkHoumann

Indlæg af FrkHoumann » 23. dec 2008 17:27

Tak allesammen :D
Er som sagt også super glad for det.
Selv synes jeg overhovedet ikke buret er for småt, selvom det er blevet nævnt.
Men her i huset bliver det altså brugt som bur ;)
Det er ikke for at være irriterende eller træls og ikke hører folks råd, men synes nogen gange hamsterfolken i Danmark har nogen lidt specielle meninger (no offense og ikke et angreb på nogen) i forhold til fx USA og andre lande.
Jeg færdes meget på et Amerikansk forum for hamsterfolk og der er der altså en del der bruger dette bur. Og ingen har dårligt at sige derom :)
Så kan folk mene Amerikanere er underlige, men hvem siger det? Måske er det os danskere der er underlige, eller også har vi bare forskellige meninger, og det er fint ;)

Sofie - Jeg fik en computermus :oops: Noget han ved jeg slet ikke har brug for, eller ville blive glad for :oops:

Hopiw - Jep lige præcis det bur :D
Nej, du må selvfølgelig synes hvad du vil ;) Skrev jeg jo også i mit første indlæg :)
Mht. vandflasken så forstår jeg ikke hvorfor dyret skulle være nødt til at ligge på ryggen for at få vand ? :? Det kan jeg altså ikke se den skulle være nødt til, men hvis det er tilfældet så bliver den da selvfølgelig fjernet ;)
Tjek min nye hjemmeside:
http://www.mel-bollen.weebly.com

burrus

Indlæg af burrus » 23. dec 2008 17:31

nysgerrig - hvad er det for forum i amerika du sidder på  :D  jeg synes snart ikek jeg kan finde flere hamsterfora - og har endda været omkring schweiz, holland og rusland :lol:
Pia B
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter: www.orkenrotte.dk

FrkHoumann

Indlæg af FrkHoumann » 23. dec 2008 17:36

burrus skrev:nysgerrig - hvad er det for forum i amerika du sidder på  :D  jeg synes snart ikek jeg kan finde flere hamsterfora - og har endda været omkring schweiz, holland og rusland :lol:
Hehe du har da ellers godt nok været langt omkring så :lol:
Men jeg har sendt dig en PB med et link da jeg ikke ved om jeg må skrive det herinde :D
Tjek min nye hjemmeside:

burrus

Indlæg af burrus » 23. dec 2008 17:37

takker - jep jeg har et par link til div. fora efterhånden... nogle mere uforståelige end andre :lol:
Pia B
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter: www.orkenrotte.dk

FrkHoumann

Indlæg af FrkHoumann » 23. dec 2008 17:58

burrus skrev:takker - jep jeg har et par link til div. fora efterhånden... nogle mere uforståelige end andre :lol:
Hehe. Ja det kunne jeg tænke mig :lol:
Tjek min nye hjemmeside:

Hopiw

Indlæg af Hopiw » 25. dec 2008 16:38

FrkHoumann skrev:Tak allesammen :D
Er som sagt også super glad for det.
Selv synes jeg overhovedet ikke buret er for småt, selvom det er blevet nævnt.
Men her i huset bliver det altså brugt som bur ;)
Det er ikke for at være irriterende eller træls og ikke hører folks råd, men synes nogen gange hamsterfolken i Danmark har nogen lidt specielle meninger (no offense og ikke et angreb på nogen) i forhold til fx USA og andre lande.
Jeg færdes meget på et Amerikansk forum for hamsterfolk og der er der altså en del der bruger dette bur. Og ingen har dårligt at sige derom :)
Så kan folk mene Amerikanere er underlige, men hvem siger det? Måske er det os danskere der er underlige, eller også har vi bare forskellige meninger, og det er fint ;)
nu mener amerikanerne jo også at crittertrailbure er en fantastiske bure til hamstere. på trods de er alt for små til alle former for hamstere og flere hamstere er blevet kvalt i de øverste rum som er beregnet som soverum fordi der ikke er lufthuller nok.
jeg synes det er et spændende design og farverne er flotte, men egner sig ikke til dyr som det står der. Alle engelske forumer anbefaler man sætter det sammen med en ordenlig størrelse plastkasse.
og det var ikke ment som en fornærmelse det jeg skrev.

Vimse

Indlæg af Vimse » 25. dec 2008 18:04

Nogle crittertrail bure er altså gode nok :wink:
eks. som dette:D
Vedhæftede filer
crittertrail.jpg
crittertrail.jpg (8.31 KiB) Vist 4813 gange
KH. Kathrine

FrkHoumann

Indlæg af FrkHoumann » 25. dec 2008 22:12

Hopiw skrev:nu mener amerikanerne jo også at crittertrailbure er en fantastiske bure til hamstere. på trods de er alt for små til alle former for hamstere og flere hamstere er blevet kvalt i de øverste rum som er beregnet som soverum fordi der ikke er lufthuller nok.
jeg synes det er et spændende design og farverne er flotte, men egner sig ikke til dyr som det står der. Alle engelske forumer anbefaler man sætter det sammen med en ordenlig størrelse plastkasse.
og det var ikke ment som en fornærmelse det jeg skrev.
Jaa, men det mener jeg skam også at Crittertrail bure er ;) - Nogen af dem vel og mærke.
Kommer selvfølgelig an på hvad det er for nogen bure, men som Vimse også påpeger så er nogen bedre end andre ;)
Nej, nej tog det skam heller ikke som en fornærmelse, og det var heller ikke ment som et surt opstød det jeg skrev tilbage (ved ikke om det kunne misforstået sådan), men bare svar på hvordan jeg ser det :)
Tjek min nye hjemmeside:

HamsterMiaah

Indlæg af HamsterMiaah » 25. dec 2008 22:26

Fedt bur ! :D

Dog aldrig et jeg ville bruge til mine hamstere, men det er blot fordi jeg er "Gammeldags" og bryder mig mest om de firkantede :lol:
- HamsterMiaah. :D
ejer af blandet huskat på 2 år og Trøffel-hamsteren på snart 3 år :-)
Billede

FrkHoumann

Indlæg af FrkHoumann » 25. dec 2008 22:48

HamsterMiaah skrev:men det er blot fordi jeg er "Gammeldags" og bryder mig mest om de firkantede :lol:
Hehee :lol:
Tjek min nye hjemmeside:

Låst