Jeg syntes nemlig det er lidt utroligt som folk bare skriver i købs og salgs trådene selvom det ikke er tilladt, jeg kan forstå hvis nye brugere kan komme til det hvis de lige har overset den regl, men oftest så er det brugere der har været medlem herinde i lang tid og udemærket godt kender til reglerne.
Når en så har skrevet så er det som om at så kan alle vi andre jo også for efter den første besked efterfølger en masse andre beskeder.
Jeg syntes altså det er utroligt respektløst overfor de redaktører der gang på gang sidder og siger at købs og salgs tråde skal besvares over pb.
Det kan godt være der ikke er så meget arbejde i at slette de indlæg igen hvad ved jeg men det er stadig princippet i det at folk ikke kan finde ud af at holde sig til reglerne som de udemærket godt kender.
Men uanset hvad folk nu kan have skrevet i deres indlæg i købs og salgs trådene eller hvis en ny bruger kommer til at besvare en købs/salgs tråd eller hvad ved jeg så skriv dog til folk over pb hvis der er noget at der er så vigtigt så man er nødt til at fortælle vedkommende om det.
Og det er som sagt ikke fordi jeg skal virke som ham den sure, jeg overvejede også bare at passe mig selv men aligevel syntes jeg lige jeg ville dele min mening med jer andre, meningen er ikke at jeg vil fornærme nogen ville bare lige ud med min mening.