Selfølgelig SandraS-C-J skrev:Miiiig :shock: Nu jeg skuffet hanne![]()
haha ej gas... du må gerne sætte min ind hvis du skulle lyste
skal nok ha lavet et banner engang jeg lige ved hvordan man gør
Malthes hamsteropdræts hjemmeside
-
malthesmor
-
malthesmor
-
liv
rigtig flot og linksne står i alfabetisk rækkefølge!!
:lol:
du må gerne linke til mig : www.fetas-rede.webs.com
selvfølgelig gør de detliv skrev:rigtig flot og linksne står i alfabetisk rækkefølge!!:lol:
så kan ingen komme og "anklage for favorisering" af nogle fre for andre
fetas rede kommer på senere i aften hvis ikke hanne selv vil forsøge sig
og sandra dig skal jeg også nok huske medmindre hanne gør det
(note - jeg skal KLART have lært hanne at opdatere de sider selv
Pia B
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter: www.orkenrotte.dk
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter: www.orkenrotte.dk
-
malthesmor
Pssst hmm Hanne har forsøgt sig, se selvburrus skrev:selvfølgelig gør de detliv skrev:rigtig flot og linksne står i alfabetisk rækkefølge!!:lol:
du må gerne linke til mig : www.fetas-rede.webs.com![]()
så kan ingen komme og "anklage for favorisering" af nogle fre for andre:D
fetas rede kommer på senere i aften hvis ikke hanne selv vil forsøge sig8-)
og sandra dig skal jeg også nok huske medmindre hanne gør det![]()
(note - jeg skal KLART have lært hanne at opdatere de sider selv)

hehe ja... kan se jeg stadig mangler at ændre et par bannere i html'en 
Pia B
-
malthesmor
mit eget banner kommer når der er lavet et nytmalthesmor skrev:Incl. dit eget piaburrus skrev:hehe ja... kan se jeg stadig mangler at ændre et par bannere i html'en![]()
Ved heller ikke lige hvor mit banner,samt banner for danskhamsterregister er blevet af
dit eget banner skal nok komme igen.. jeg skal lige køre de gamle i byen - så varmer jeg lidt mad og flytter blærbaren med ind i stuen og kigger på det
Pia B
-
malthesmor
-
malthesmor
ja er klar over det... jeg er bare enormt træt lige pt... (har lungebetændelse der drillermalthesmor skrev:He he det er Pia´s skyld :lol: , rettede selv det med roborovskiMahonia skrev:Bare hvis du ikke ved det: Mit banner vises ikke.![]()
Tak fordi du lige fik sat robo'erne på også. :D![]()
Tror hun er obs. på problemet, der er nemlig flere banner der mangler incl. mit eget.
Pia B