ahhhg hvorfor mig?

Alt hvad der falder uden for de øvrige emner hører til her. Det kan være alt fra snik snak, med de øvrige forum brugere, til diskussioner om alt mellem himmel og jord.
Vimse

ahhhg hvorfor mig?

Indlæg af Vimse » 17. jan 2009 18:56

Ja denne verden vrimler med gode tilbud! Min søster kæreste, har en hamster som han ikke kan have mere. Han siger jeg godt på få den gratis med bur og alt. Men så er der selføllge mine dumme forældre som siger nej. Kan ikke forstå det, fordi jeg har plads og det hele.. Nogle der har nogle plage metoder?
KH. Kathrine

malthesmor

Indlæg af malthesmor » 17. jan 2009 18:59

Plag , plag, plag, plag, det gjorde jeg som barn, mine børn gør det også, og når børn har plaget længe nok opgiver forældrene og gir efter :wink:

Lemou

Indlæg af Lemou » 17. jan 2009 19:02

Jeg havde en meget fin metode... Hvis plagen ikke hjalp, så tag alligevel hamsteren med hjem  :engel1:  :klap:
Den virkede hver gang  8-)

PS: Vi fik heller ikke lov til at få hamster, men jeg gjorde alligevel og nu må jeg godt få flere end to, så længe jeg bor her ;)

Men nu flytter vi snart, så vi får masser af plads til flere hamstere :P

liv

Re: ahhhg hvorfor mig?

Indlæg af liv » 17. jan 2009 19:04

Vimse skrev:Ja denne verden vrimler med gode tilbud! Min søster kæreste, har en hamster som han ikke kan have mere. Han siger jeg godt på få den gratis med bur og alt. Men så er der selføllge mine dumme forældre som siger nej. Kan ikke forstå det, fordi jeg har plads og det hele.. Nogle der har nogle plage metoder?
UUHH!! det er altså farligt at sige til mig :lol:  :lol: nåh lad mig se...

1. tag et rigtig sødt billede af dig :D tag et rigtig sødt billede af hamsteren lav en powerpoint side hvor der er hjerter overalt. så står der fx: Katrine + hamsterens navn 4-ever!!

så billdet af dig og hamsteren med + imellen

nedenunder kunne der stå: Kan du virkelig klarer at skille to venner ad? Det var som kærlighed ved første blik! Det gav et sug i maven jeg fik gåsehud! Du har prøvet at være forelsket du ved hvorfan et er!

print det ud og læd det foldet sammen under deres hovedpude. sørg for at være rigtig artig den aften og gå tidligt i seng så du sover når de åbner den - på den måde sikrer du de får en nat til at tænke over det istedet for at løbe ind og sige NEJ!

-  sådan fik jeg sirius

2. tegn tegninger

3. vis du har plads lav evt et skema over din dag og vis du har tid til den

4. vær rigtig artig

5. syng sange om den mens du ved forældrene kan hører dig

vil du gerne have hjælp til powerpointen eller se den jeg lavede sender du bare en PB :wink:

Vimse

Indlæg af Vimse » 17. jan 2009 19:05

Lemou skrev:Jeg havde en meget fin metode... Hvis plagen ikke hjalp, så tag alligevel hamsteren med hjem  :engel1:  :klap:
Så tror jeg ikke jeg lever mere hvis jeg gør det... Men jeg prøver lige samme metode jeg brugte sidste gang. JEg vil prøve at vise dem at jeg faktisk har plads! : D
Men tror måske ikke de virker. Men altså jeg har kun 3 hamster nu... Jeg kunne godt bruge en til. Bare en til!
KH. Kathrine

Lykke

Indlæg af Lykke » 17. jan 2009 19:07

Vimse skrev:
Lemou skrev:Jeg havde en meget fin metode... Hvis plagen ikke hjalp, så tag alligevel hamsteren med hjem  :engel1:  :klap:
Så tror jeg ikke jeg lever mere hvis jeg gør det... Men jeg prøver lige samme metode jeg brugte sidste gang. JEg vil prøve at vise dem at jeg faktisk har plads! : D
Men tror måske ikke de virker. Men altså jeg har kun 3 hamster nu... Jeg kunne godt bruge en til. Bare en til!
ja, hvem kan leve uden mindst 4 hamstere...  :lol:

liv

Indlæg af liv » 17. jan 2009 19:08

Lykke skrev:
Vimse skrev:
ja, hvem kan leve uden mindst 4 hamstere...  :lol:
hhhi ja jeg nærmer mig også når jeg får de 2 unger do gskal jeg af med sirius men hvem ved hvad fremtiden byder på? :lol:  :)

Lemou

Indlæg af Lemou » 17. jan 2009 19:19

Vimse skrev:
Tjaeh.. Når man gør det tit, så forstår forældrene, at der er altså ikke noget at gøre ved :P
Så er det en dum vane for dem og jeg havde altså undulater, dværge, guldbasser, mus på engang og fik en hund, men hans forældre solgte til en anden :(

Det eneste jeg fik lov til at få, det var en undulat, resten tog jeg med hjem selvom de sagde nej ;)

Lemou

Indlæg af Lemou » 17. jan 2009 19:21

Men i sidste ende, fik jeg lov til at få en hund...
Så længe det var en chinese crested, fordi min mor syntes, at den var så charmerende og ret praktisk, fordi den ikke fældte ret meget.. Eller en puddel, fordi den har hår, ikke pels...

Jeg fik også en hund.. En hyrdehund  :engel1:

Vimse

Indlæg af Vimse » 17. jan 2009 19:31

Okay i aften rydder jeg riiigtig pænt op på mit værelse. Og så til aften når min mor siger godnat, så viser jeg hende hvor den kunne stå.

Og jeg kan vel godt afsløre jeg går med lidt onde planer i hovdet   :engel1:  Jeg har tænkt mig, at hvis den hamster er en han hamster.. Så vil jeg parre den med Blomst...(selføllig med forældre tilladelse.. det tænker jeg på til den tid). Fordi Blomst har sådan en flot pels. Og så hvis jeg altså må parre den, så vil jeg spørge Maxi zoo om de vil have dem. :D Men alt dette er kun en drøm, som nok alligvel ikke går i opfyldelse... -.-
KH. Kathrine

Vimse

Indlæg af Vimse » 17. jan 2009 19:32

Okay ved ikke om det lige var læseligt :lol:
KH. Kathrine

darkangel87

Indlæg af darkangel87 » 17. jan 2009 19:51

kender kun en plage metode: alle andre har mindst så og så mange hvorfor må jeg ikk og så komme med den indtil de bliver træt af en og giver en lov
Billede
http://www.nightangel.dk
https://www.facebook.com/NightangelsHamsteropdraet

When one door closes another opens. Grab the life and make it your own.

Lemou

Indlæg af Lemou » 17. jan 2009 20:00

darkangel87 skrev:kender kun en plage metode: alle andre har mindst så og så mange hvorfor må jeg ikk og så komme med den indtil de bliver træt af en og giver en lov
Alle andre har virkede ikke i mit tilfælde :P
"Din søster har ikke!" :P

Æda

Indlæg af Æda » 17. jan 2009 20:06

Arrgh!!! jeg ved præcis hvordan du har det! "desværre" er mine forældre skilt, og jeg bor hos min far, og han er - som min søster siger - hverken til at hugge eller stikke i... så ingen hamster til mig, så længe jeg  bor hjemme  :(
Men jeg spurgte min mor på et tidspunkt, om at hvis jeg boede hos hende om jeg så gerne måtte få en hamster, og det sagde hun ja til! men det ville så betyde at jeg skulle flytte fra Midtjer (min kat :heart: ), mine venner og skolen... såååå ØV!!!  :evil:  :evil:
Hilsen Ida <3

AnnaR

Indlæg af AnnaR » 17. jan 2009 20:11

Haha Liv har du gået på plage skole, det var da helt vildt med alle de ideer.

Men held og lykke Vimse. Kan nok desværre ikke hjælpe så meget.

Besvar