Alt hvad der falder uden for de øvrige emner hører til her. Det kan være alt fra snik snak, med de øvrige forum brugere, til diskussioner om alt mellem himmel og jord.
-
caty
hej
jeg var nede i maxizoo og så de har arrangeret noget der hedder "vild med hamster" d. 28 feb.
og jeg blev selvfølig helt nysgerrig om i kommer :oops: så kommer i? og hvad syntes i om det?
-
AnetteFrost
hvad er det? er det noget de har alle steder?
nu kommer jeg jo af gode grunde ikke ind over til øen og ind til østerbro bare for at få stillet min nysgerighed :oops:
-
AnnaR
Hvis jeg er hjemme den dag, hvilket jeg tivler lidt på at jeg er, så kunne jeg godt finde på at komme.
Men det kunne fint at vide hvad der sådan skete der nede....
Jeg tænker også at det kunne være fedt med en fra foreningen. jeg tænker mere på at det er mega nederen hvis de sidder en hel dag og kalder det sibiriske hamstere og siger de skal have c vitamin! :roll:
-
sabkoch
Jammen tag det bare roligt - det er noget som Kenneth og jeg har aftalt med Maxi zoo på Østerbro og Kenneth, jeg og min datter er der - det er rent faktisk DHF der står som aktører.
Jeg var så ikke lige klar over, at de havde sat noget op, men det kan være de har mailet til Kenneth som er på ferie.
Næstformand i Dansk Hamster Forening -
www.hamsterland.dk
Vi har 2 vinterhvide dværghamstere og 2 papillon hunde.

-
burrus
sabkoch skrev:Jammen tag det bare roligt - det er noget som Kenneth og jeg har aftalt med Maxi zoo på Østerbro og Kenneth, jeg og min datter er der - det er rent faktisk DHF der står som aktører.
Jeg var så ikke lige klar over, at de havde sat noget op, men det kan være de har mailet til Kenneth som er på ferie.
så sku vi da have haft noget på vores hjemmeside

:D
men ja - lad kenneth komme hjem fra ferie

han har sikkert noget klar

Pia B
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter:
www.orkenrotte.dk
-
sabkoch
Ja det var også meningen, men da jeg intet har hørt, har jeg jo ikke rigtigt kunne sætte noget på.
Tvivler på at Kenneth har noget - hun hvis maxi zoo har mailet et og andet til ham.
Men jeg tager derhen nu på lørdag, for at få klargjort det.
www.hamsterland.dk

-
sabkoch
Her er teksten fra Maxi Zoo og der står faktisk dhf´s navn på.
Fundet på deres hjemmeside.
Vild med hamstere!
Er du også helt tosset med hamstere?
Så sæt kryds i kalenderen lørdag d. 28. februar.
Fra kl. 11 - 14 får Maxi Zoo på Østerbro nemlig besøg af Dansk Hamsterforening.
Vi får besøg af 3 medlemmer fra Dansk Hamsterforening, heriblandt Kenneth Worm, forfatter og ekspert på området.
Dansk Hamsterforening vil denne dag udstille forskellige racer af hamstere i butikken, og du vil ligeledes kunne få svar på dine spørgsmål om pasning, pleje og udstilling af hamstere.
Du kan også tage din egen hamster med og få den udstillet og bedømt. Og der en flot præmie på højkant til dagens vinder.
Lad også din hamster prøve kræfter med vores sjove Critter trail bure.
Vi ses i Maxi Zoo!
www.hamsterland.dk

-
burrus
hehe "racer"

jaja
spændende blir det da

gid man boede derovre stadigvæk

Pia B
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter:
www.orkenrotte.dk
-
sabkoch
Ja jeg er også lidt spændt på, hvor mange der kommer.
Vi skal ikke bedømme hamsterne, som vi gør på udstillingerne, tror det mere kommer til at handle om, hvilken "race", de enkelte kommer med og hvad farven hedder og sådan.
Og så har vi selvfølgelig vores PR materiale med, så måske folk tror det hedder race når de kommer ind af døren og ved at det hedder art, når de går ud af døren.
www.hamsterland.dk

-
Lykke
hehe, ja racer var også det første der sprang i øjnene på mig!
Det lyder da som et rigtigt godt arrangement - både for foreningen og for de folk der kommer. Jeg håber, at de reklamerer på en måde, så der faktisk er nogle der opdager det og kigger forbi.
-
Spot
lyder rigtig spændende

-
caty
AnnaR skrev:Hvis jeg er hjemme den dag, hvilket jeg tivler lidt på at jeg er, så kunne jeg godt finde på at komme.
Men det kunne fint at vide hvad der sådan skete der nede....
Jeg tænker også at det kunne være fedt med en fra foreningen. jeg tænker mere på at det er mega nederen hvis de sidder en hel dag og kalder det sibiriske hamstere og siger de skal have c vitamin! :roll:
det kommer 3 fra forenigen

(sagde de der i blandt kenneth worm)
-
AnnaR
Det er bare så sejt. Jeg har tit tænkt på at det kunne være fedt med sådan noget i nogle dyrebutikker. Men jeg synes endnu ikke jeg har kompetancerne til ar rådgive folk på så højt niveau.
Hvis jeg er hjemme den dag, vil jeg helt sikker komme ned og sige hej til jer.
-
AnetteFrost
synes det er så fedt det der... ville ønske det var her oppe i aalborg
kunne være så spændende....
har faktisk overvejet om man skulle melde sig til dyreskuet her til efteråret og så tage sine hamstere med

-
sabkoch
Du kommer bare Anna - det kunne være hyggeligt
www.hamsterland.dk