SAVSMMULET ER UDE AF ØJET

Men...
Puttes ene øje var klistret sammen.. Men det fik jeg så åbnet. Ved ikke hvad der er? Der er lidt snasket omkring det.
Snask kan være søvn, men det kan også være betændelse. Og savsmuldet lyder ikke så godt.Vimse skrev:heej... Jeg tog lige Putte.
Første så jeg Puttes ene øje var klistret sammen.. Men det fik jeg så åbnet. Ved ikke hvad der er? Der er lidt snasket omkring det.
NÅ men nu er der noget MEGEt værre med hendes andet øje. Der sidder noget savsmuld fast i!![]()
![]()
Er det farligt? hvordan får jeg det ud?![]()
![]()
Sorry men jeg har det med at panikke helt når der er noget galt med mine dyr!!![]()
Det er ude nuVimse skrev:heej... Jeg tog lige Putte.
Første så jeg Puttes ene øje var klistret sammen.. Men det fik jeg så åbnet. Ved ikke hvad der er? Der er lidt snasket omkring det.
NÅ men nu er der noget MEGEt værre med hendes andet øje. Der sidder noget savsmuld fast i!![]()
![]()
![]()
Sorry men jeg har det med at panikke helt når der er noget galt med mine dyr!!![]()
Det var godt!Vimse skrev:Det er ude nuVimse skrev:heej... Jeg tog lige Putte.
![]()
![]()
Lykke skrev:Det var godt!Vimse skrev:Det er ude nuVimse skrev:heej... Jeg tog lige Putte.
![]()
![]()
Du skal stadig lige holde øje med om der kommer betændelse eller noget - hvis nu hun har fået en rift i øjet.
ja prøv det og virker det ikke ret hurtigt ville jeg få fat i øjenbadevandetVimse skrev:Altså det er det modsatte øje af de hun fik noget savmuld i som klister lidt.
Skal jeg bare starte med at tage lidt almenelig vand og fugte med?
årrh... Og jeg skal snart på weekend tur i 2 dage. Og så skal mine hamster være alene hjemme. Håber det snart går over.burrus skrev:ja prøv det og virker det ikke ret hurtigt ville jeg få fat i øjenbadevandetVimse skrev:Altså det er det modsatte øje af de hun fik noget savmuld i som klister lidt.
Du har jo nogle dage inden weekenden til lige at holde øje med det.Vimse skrev:årrh... Og jeg skal snart på weekend tur i 2 dage. Og så skal mine hamster være alene hjemme. Håber det snart går over.burrus skrev:ja prøv det og virker det ikke ret hurtigt ville jeg få fat i øjenbadevandetVimse skrev:Altså det er det modsatte øje af de hun fik noget savmuld i som klister lidt.
det fra matas er ikke øjendråber - men såkaldt "badevand" - det er meningen man skal lade det rende fra næsen og så ud efter, men det er MEGET svært md en hamster! selv min rolige james vil ikke finde sig i det! min hunkat kan også være en prøvelse!Lykke skrev:
Hvis de der øjendråber fra Matas er meget flydende, kunne man jo igen bruge lidt toiletpapir eller en vatrundel.