Alt hvad der falder uden for de øvrige emner hører til her. Det kan være alt fra snik snak, med de øvrige forum brugere, til diskussioner om alt mellem himmel og jord.
-
Vimse
Ja! lige for lidt siden sad jeg og så tv. Jeg gik så over til min skraldespand for at smide noget ud. Og hvad sidder der ikke på mit skrive bord og kigger på mig med store øjne? Nemlig en hamster!! I dette tilfælde var det blomst der havde fået åbnet lågen til hendes bur...
Jeg fik sådan et kæmpe chok at jeg kom til at skrige (meget højt). Jeg tror jeg gjorde hende, og mine andre hamster lidt bange...
Min mor kom også ind for at se hvorfor jeg skreg.. Nå men jeg skyndte mig at tage lille blomst og sætte hende ind. Lige nu sidder hun og kigger lige så frækt på mig. Omg mit hjerte hamrede bare 10000 gange da jeg så hende på bordet. Der er 1 m fra bordet til gulvet! Hvad kunne der ikke være sket hvis hun var faldet!?!? Det tør jeg slet ikk tænke på...
Nå men jeg blev bare lige nød til at fortælle nogle om den lille udbryderkonge..
KH. Kathrine
-
liv
uuuhha godt du fik hende fanget i tide! også når du har hund! er bare glad for at da du skreg hun ikke spænede ud over bordet af forskrækkelse det ville bare have været forfædeligt!!
en lille :kram: efter sådan et chock
-
Onlogic
Godt du så hende i tide, ja hun kunne komme slemt til skade..
-
Mahonia
Sikke en lille bisse! :lol: Godt, der ikke skete hende noget.